Educativo.pl – Zdobądź Zawód Przyszłości - Programowanie Urządzeń Mobilnych - Administracja Systemami

Swift 3 - tworzenie aplikacji na iOS część 3

Zaawansowane możliwości języka Swift

 
Realizując trzecią część szkolenia z programowania w języku Swift, przekonasz się jak łatwo można za jego pomocą tworzyć aplikacje na niemal wszystkie platformy Apple: iOS, watchOS i tvOS.

Najważniejsze cechy kursu Swift – tworzenie aplikacji na iOS część 3:

  • profesjonalny kurs on-line dostępny bez żadnych ograniczeń,
  • 7 godzin materiału wideo w jakości HD podzielonego na 28 lekcji,
  • stworzysz 10 aplikacji mobilnych na iPhone, Apple Watch i Apple TV,
  • stały dostęp do platformy e-learningowej z testami on-line,
  • do pobrania: wszystkie lekcje wideo, prezentacja z teorią, kod źródłowy,
  • otrzymasz certyfikat ukończenia szkolenia.


Język Swift zaprezentowany został w 2014 roku. Od tamtego czasu Apple nieustannie pracuje nad rozwojem swojego nowego języka programowania. Wykorzystywana w trakcie kursu trzecia wersja Swift jest kompatybilna z Xcode 9 i można jej używać w jednym projekcie razem ze Swift 4.

Poznasz najciekawsze frameworki Apple

ARKit
Framework, który umożliwia programowanie aplikacji mobilnych, wykorzystujących rozszerzoną rzeczywistość. W czasie kursu osobiście wykorzystasz ARKit przy tworzeniu gry Cats GO.

SiriKit
Zestaw narzędzi umożliwiający integrację aplikacji z asystentem Siri. Nauczymy Cię jak za pomocą komend głosowych możesz sterować swoim programem i wysyłać wiadomości przez iMessage.

HealthKit
Framework przy pomocy, którego możesz zbierać informacje na temat zdrowia. W trakcie kursu stworzysz aplikację, przy pomocy której zmierzysz na żywo puls podczas aktywności fizycznej.

ResearchKit
Za pomocą tego frameworka naukowe ośrodki badawcze mogą gromadzić dane statystyczne. Od trenera dowiesz się, jak zaimplementować ResearchKit do własnego projektu.

SpriteKit
Framework umożliwiający tworzenie gier 2D wysokiej jakości. Nauczysz się korzystać z niego do tworzenia m.in. gier dedykowanych na Apple Watch.

SceneKit
Ten zestaw narzędzi pozwala na stworzenie efektownych gier 3D. Poznasz jego szerokie możliwości podczas budowania gry Cats GO, opartego na mechanice Pokemon GO.

Stworzysz aplikacje na iOS, watchOS i tvOS

W trakcie szkolenia wraz z trenerem stworzysz szereg aplikacji mobilnych na iPhone'a, Apple Watch i Apple TV.

  • Quote of the day - aplikacja stworzona w drugiej części szkolenia Swift, która teraz zostanie dostosowana do Apple TV, najpierw za pomocą języka Swift a następnie w szablonach TVML
  • Watch Snake - samodzielna gra mobilna przygotowana na Apple Watch, do jej stworzenia wykorzystany zostanie framework SpriteKit, Crown i TapticEngine
  • My pulse - aplikacja na Apple Watch do monitorowania pulsu, zaprogramowana zostanie przy pomocy frameworka HealtKit
  • Life pulse - aplikacja przygotowana na Apple Watch do monitorowania na żywo pulsu w trakcie aktywności fizycznej, wykorzystane zostaną framework HealtKit i narzędzie Workout
  • My Talk - aplikacja na iPhone'a, która zintegrowana zostanie asystentem Siri, dzięki czemu wiadomości będą mogły być wysyłane za pomocą komend głosowych
  • Animal Stickers - prosta aplikacja z wesołymi naklejkami wysyłanymi przez iMessage
  • Modified Animal - interaktywna aplikacja do wysyłania wiadomości obrazkowych przez iMessage
  • Whats next - widget przygotowany zgodnie z wytycznymi Apple, przy pomocy Calendar API wyświetlone zostanie zaplanowane wydarzenie wraz szybką opcją włączania i wyłączania przypomnienia
  • Cats GO - gra 3D na iOS oparta na mechanice "Pokemon Go", pokazująca zasady tworzenia aplikacji wykorzystujących rozszerzoną rzeczywistość przy użyciu frameworka SceneKit, aparatu i żyroskopu


Dla kogo jest ten kurs?

Szkolenie Swift – tworzenie aplikacji na iOS część 3 opracowane zostało z myślą o osobach, które znają już podstawy języka Swift i chciałyby rozwijać swoje umiejętności programistyczne z zakresu programowania na platformy iOS, watchOS i tvOS.

Zacząłeś naukę Swift 4? Poruszone w trakcie kursu zagadnienia są nadal aktualne i można je wykorzystywać równolegle w jednym projekcie.

Całe szkolenie zrealizowane zostało w formie multimedialnej. Na filmach w jakości HD z maksymalną precyzją prezentowany jest każdy etap tworzenia kodu. Wśród dodatkowych materiałów szkoleniowych załączonych do pobrania znajdują się fragmenty kodu napisane przez trenera i prezentacja z zagadnieniami teoretycznymi. Wszyscy kursanci mają też do dyspozycji testy on-line, sprawdzające czy dany materiał został już opanowany.

BONUS! Poaktywacji kurs on-line dostępny jest na platformie educativo.pl bez żadnych ograniczeń. Wszystkie lekcje można także pobrać na dysk komputera.


Zdobędziesz praktyczne umiejętności

  • Dowiesz się, jak w elementy zostały zmienione w języku Swift 3 i jakie nowości zostały do niego dodane
  • Poznasz nowe wytyczne projektowania API
  • Poznasz dwa sposoby tworzenia aplikacji na tvOS - klasyczny w języku Swift i za pomocą TVML
  • Dowiesz się, jak dystrybuować aplikacje na Apple TV
  • Nauczysz się wykorzystywać pilot jak jako kontroler dla platformy tvOS
  • Będziesz wiedział z jakich czujników i API mogą korzystać aplikacje programowane na Apple Watch
  • Nauczysz się korzystać z frameworka HealtKit do zbierania danych zdrowotnych i aktywności fizycznych
  • Dowiesz się jak dodawać do swojego projektu framework ResearchKit, służący do prowadzenia badań naukowych
  • Będziesz wiedzieć, jak prawidłowo skonfigurować WorkoutSession w aplikacjach do monitorowania aktywności fizycznej
  • Nauczysz się dodawać do aplikacji wsparcie dla asystenta głosowego Siri
  • Dowiesz się, jak zintegrować aplikację z systemem wysyłania wiadomości iMessage
  • Nauczysz się tworzyć dwa rodzaje aplikacji dla iMassage – aplikacje z naklejkami i aplikacje interaktywne
  • Dowiesz się jak prawidłowo tworzyć widgety dla aplikacji mobilnych na iOS 10
  • Będziesz wiedzieć, w jaki sposób korzystać z Calendar API do wyświetlania wydarzeń zapisanych w kalendarzach użytkownika
  • Dowiesz się, jak dodać do aplikacji framework EventKit
  • Nauczysz się korzystać z frameworka SceneKit do tworzenia obrazu 3D
  • Poznasz aż trzy sposoby renderowania sceny 3D
  • Nauczysz się korzystać z ARKit – frameworka do programowania aplikacji, wykorzystujących technikę rozszerzonej rzeczywistości.




Plan szkolenia

  • Moduł: 1. Wprowadzenie
    • 1.1 Plan szkolenia

      01:31
    • 1.2 Zmiany w języku Swift

      20:44
  • Moduł: 2. Aplikacje natywne watchOS
    • 2.1 Podstawy tworzenia aplikacji watchOS

      06:12
    • 2.2 Implementacja HealthKit

      08:52
    • 2.3 Aplikacja MyPulse - uzyskanie dostępu do HealthKit

      27:00
    • 2.4 Tryb ćwiczeniowy watchOS - klasa HKWorkoutSession

      07:00
    • 2.5 Aplikacja LifePulse - odczytywanie danych na żywo

      16:36
    • 2.6 Aplikacja LifePulse - pozyskiwanie danych w trybie ciągłym

      17:59
    • 2.7 Implementacja ResearchKit

      08:25
  • Moduł: 3. Aplikacje iOS 10 zintegrowane z Siri
    • 3.1 Integracja z Siri

      15:48
    • 3.2 Aplikacja MyTalk - integracja SiriKit w praktyce

      17:38
  • Moduł: 4. Aplikacje iOS 10 zintegrowane z iMessage
    • 4.1 Podstawy integracji z iMessage

      05:32
    • 4.2 Aplikacja AnimalStickers - wysyłanie naklejek w iMessage
      06:00
    • 4.3 Tworzenie aplikacji interaktywnej

      04:45
    • 4.4 Aplikacja ModifiedAnimal - generowanie własnych obrazków cz.1

      16:58
    • 4.5 Aplikacja ModifiedAnimal Generowanie własnych obrazków cz.2

      20:01
  • Moduł: 5. Widgety i Calendar API w iOS 10
    • 5.1 Widgety – podstawy

      07:17
    • 5.2 Calendar API – podstawy

      05:29
    • 5.3 Aplikacja WhatsNext – tworzenie własnego widgetu

      28:30
  • Moduł: 6. SceneKit – tworzenie scen 3D na iOS 10
    • 6.1 Podstawy frameworka SceneKit

      18:06
    • 6.2 Tworzenie aplikacji CatsGO - dodawanie obiektu do sceny

      11:24
    • 6.3 Tworzenie aplikacji CatsGO - rozszerzona rzeczywistość

      12:40
    • 6.4 Tworzenie aplikacji CatsGO - dostęp do kamery

      11:18
    • 6.5 Tworzenie aplikacji CatsGO - poruszanie elementów na scenie

      13:07
    • 6.6 ARKit

      12:45
  • Moduł: 7. Programowanie Apple TV 4
    • 7.1 Podstawy tworzenia aplikacji na Apple TV

      13:01
    • 7.2 Aplikacja QuoteOfTheDay – standardowe UI

      14:25
    • 7.3 TVML - Apple Television Markup Language

      09:21
    • 7.4 Aplikacja QuoteOfTheDay – TVML

      11:40
  • Moduł: 8. Tworzenie cross-platformowej aplikacji na iOS, watchOS, tvOS
    • 8.1 Gra Snake Dodawanie obiektów cz.1

      10:52
    • 8.2 Gra Snake Dodawanie obiektów cz.2

      11:53
    • 8.3 Gra Snake Przemieszczanie cz.1

      14:51
    • 8.4 Gra Snake Przemieszczanie cz.2

      18:56

Odbierz certyfikat

Kursanci educativo.pl mogą bezpłatnie uzyskać certyfikat ukończenia szkolenia. Zdobycie certyfikatu jest dość proste, pod warunkiem, że rzetelnie wypełnisz 3 poniższe kroki:

1. Obejrzysz wszystkie lekcje wideo dostępne w szkoleniu.

2. Rozwiążesz testy, które pomogą Ci przygotować się do pomyślnego zdania egzaminu.

3. Zdasz egzamin on-line. Po uzyskaniu 70% pkt. certyfikat dostępny będzie do pobrania na Twoim koncie.

Więcej informacji o egzaminach i certyfikatach znajdziesz na naszym blogu.

Sprawdź za darmo

Kursy na platformie educativo.pl dostępne są w wersji on-line, dzięki temu możesz je realizować na dowolnym urządzeniu podłączonym do Internetu. Wystarczy, że zalogujesz się na swoje konto. Dodatkowo cały kurs wraz z załącznikami możesz pobrać na dysk komputera.

Rejestracja w serwisie educativo.pl jest bezpłatna. Zakładając konto uzyskujesz dostęp do bezpłatnych materiałów, czyli lekcji demo przypisanych do każdego z kursów. Dzięki możliwości obejrzenia darmowej lekcji poznajesz naszą platformę, trenerów oraz sposób w jaki prowadzone są szkolenia.

Już dziś rozpocznij naukę!

Ukończ kurs programowania w języku Swift 3 i naucz się tworzyć aplikacje mobilne na niemal wszystkie urządzenia Apple. Przekonaj się jak w prosty sposób możesz dodać Siri do swojego projektu albo opublikować paczkę naklejek dla iMessage! Realizując całe szkolenie dowiesz się, jak przygotować aplikacje na rozwijającą się platformę tvOS, zaprogramować natywne aplikacje na Apple Watch i budować nowoczesne programy na iOS 10.

Ukończ kurs Swift – tworzenie aplikacji na iOS część 3 i zostań wszechstronnym deweloperem Apple.


Kategorie: iOS Swift

Logowanie

email
hasło
Zaloguj się

Resetowanie hasła

email
Resetuj

Rejestracja

imię
nazwisko
email
hasło
powtórz hasło
Akceptuję regulamin
Zarejestruj się

Zamknij

Zamknij

Wpisz kod rabatowy

kod
Zamknij
Zrealizuj kod