Najnowsze szkolenia – Educativo.pl

Android Studio - programowanie aplikacji w praktyce

Android Studio - programowanie aplikacji w praktyce

Programowanie na Android Nougat i Android Wear

 
Dotrzyj ze swoimi projektami do najliczniejszej grupy użytkowników systemów mobilnych – ukończ kurs i zacznij programować gry i aplikacje na Androida!

Z najnowszego szkolenia dowiesz się jak w środowisku Android Studio tworzyć nowoczesne aplikacje według zasad Material Design, korzystać z zewnętrznych bibliotek i baz danych.

Od podstaw nauczysz się zaawansowanej obsługi środowiska programistycznego przygotowanego i stale wspieranego przez Google. SDK Android Studio umożliwia wygodne budowanie aplikacji na urządzenia mobilne (smartfony i tablety), ubieralne (zegarki i okulary) oraz telewizory i samochody.

Realizując kurs nauczymy Cię tworzyć aplikacje dostosowane do najnowszej wersji systemu Android 7.0 Nougat oraz po raz pierwszy pokażemy jak programować na Android Wear.

Dla kogo jest ten kurs?

Nowy kurs Android Studio – programowanie aplikacji w praktyce przygotowaliśmy w taki sposób, aby zainteresować zarówno osoby początkujące jak i średnio-zaawansowane.

Osoby początkujące dowiedzą się krok po kroku jak profesjonalnie korzystać z Android Studio i dostępnych emulatorów urządzeń. Nauczą się zmieniać interfejs aplikacji za pomocą nowego edytora widoków oraz importować zewnętrzne biblioteki, rozszerzając możliwości swoich projektów. Śledząc kroki trenera szybko stworzą swoją pierwszą aplikację!

Natomiast osoby średnio-zaawansowane zainteresują na pewno moduły związane z tworzeniem aplikacji na smartwatch z systemem Android Wear oraz możliwość budowania interfejsu przy pomocy ConstrainLayout. Nie zabraknie także nowości z Android 7.0 Nougat – nauczymy m.in. jak tworzyć tzw. App Shortcut, czyli skróty do konkretnych funkcji aplikacji oraz projektować nowy typ powiadomień. Podczas szkolenia trener zaprezentował też szerokie możliwości jakie oferują bazy danych Realm.io i Firebase.

Kurs polecamy osobom, które ukończyły szkolenie Android Studio od podstaw – tworzenie aplikacji.

Stworzysz 8 aplikacji

Realizując kurs Android Studio – programowanie aplikacji w praktyce uczysz się nowych zagadnień na konkretnych przykładach! Wraz trenerem od podstaw zaprogramujesz osiem różnych aplikacji mobilnych:

  • Hello world! - na przykładzie tej prostej aplikacji poznasz nowe środowisko Android Studio
  • Currency Converter - tworząc minimalistyczny przelicznik walut nauczysz się korzystać z plików XML
  • Quiz App - stworzysz pierwszą grę, korzystając z możliwości zewnętrznych bibliotek
  • My Diary - pamiętnik, który zapisuje kolejne wpisy w lokalnej bazie Realm.io
  • Birthday Wishlist - galeria zdjęć z pomysłami na prezent, które chcesz podarować bliskim
  • Yo App - na przykładzie popularnej aplikacji "Yo!" wyślesz zaczepkę "hej!" do swoich znajomych
  • Weather Now - Twoja pierwsza aplikacja, służąca do śledzenia aktualnej prognozy pogody
  • Rain Alert - rozszerzenie aplikacji pogodowej, wysyłające powiadomienia o nadchodzącym deszczu zarówno na smartfona jak i na smartwatch!


Zdobędziesz praktyczne umiejętności

  • Poznasz strukturę projektu w Android Studio i obsługę emulatorów
  • Dowiesz się, w jaki sposób budować kod aplikacji, aby można było ją łatwo tłumaczyć na inne języki
  • Nauczysz się, zapisywać dane w SharedPreferences
  • Nauczysz się korzystać z Realm.io jako lokalnej bazy danych
  • Dowiesz się, jak przy pomocy JitPack używać zewnętrznych bibliotek
  • Będziesz wiedzieć, w jaki sposób ustalać lokalizację użytkownika
  • Nauczysz się implementowć zewnętrzne API
  • Poznasz zasadę tworzenia widoków przy pomocy ConstrainLayout
  • Będziesz wiedzieć, jak korzystać z szerokich możliwości oferowanych przez serwis Firebase
  • Nauczysz się tworzyć App Shortcut, czyli skróty do aplikacji
  • Stworzysz pierwszy projekt na Android Wear
  • Dowiesz się, jak przy pomocy BoxInsertLayout dopasowywać wygląd aplikacji do różnych kształtów smartwatcha
  • Będziesz wiedzieć, kiedy i w jaki sposób tworzyć powiadomienia aplikacji w formie Snackbar'u
  • Nauczysz się sprawdzania poprawnego działania aplikacji za pomocą Esspresso Test Recorder

Plan szkolenia

Odbierz certyfikat

Kursanci educativo.pl mogą bezpłatnie uzyskać certyfikat ukończenia szkolenia. Zdobycie certyfikatu jest dość proste, pod warunkiem, że rzetelnie wypełnisz 3 poniższe kroki:

1. Obejrzysz wszystkie lekcje wideo dostępne w szkoleniu.

2. Rozwiążesz testy, które pomogą Ci przygotować się do pomyślnego zdania egzaminu.

3. Zdasz egzamin on-line. Po uzyskaniu 70% pkt. certyfikat dostępny będzie do pobrania na Twoim koncie.

Więcej informacji o egzaminach i certyfikatach znajdziesz na naszym blogu.

Sprawdź za darmo

Już dziś zacznij naukę!

Po ukończeniu kursu będziesz potrafił biegle posługiwać się SDK Android Studio, który jest podstawowym narzędziem pracy każdego programisty aplikacji na system Android. Nauczysz się programować różnego typu aplikacje i gry mobilne, a ponad to opanujesz umiejętność tworzenia aplikacji na smartwatch'e.

Najważniejsze cechy kursu Android Studio - programowanie aplikacji w praktyce:

  • profesjonalny kurs on-line dostępny bez żadnych ograniczeń,
  • 10 godzin materiału wideo w jakości HD podzielonego na 45 lekcji,
  • stworzysz 8 aplikacji mobilnych na Android N i Android Wear,
  • stały dostęp do platformy
    e-learningowej
    z testami on-line,
  • do pobrania: wszystkie lekcje wideo, prezentacja z teorią oraz kod źródłowy,
  • otrzymasz certyfikat ukończenia szkolenia.





Zacznij kurs i zostań deweloperem aplikacji mobilnych na systemy Android i Android Wear!
  • Ważność:na zawsze
    Koszt szkolenia: 269 zł

Swift 3 - tworzenie aplikacji na iOS część 3

Swift 3 - tworzenie aplikacji na iOS część 3

Swift 3 – intuicyjny język programowania

 
Swift zaprezentowany został w 2014 roku. Od tamtego czasu Apple nieustannie pracuje nad rozwojem swojego nowego języka programowania. Dzięki licencji open source w trzeciej odsłonie dodanych zostało wiele zmian zaproponowanych bezpośrednio przez deweloperów. Kierunek corocznej aktualizacji jest prosty: Swift ma być językiem jak najbardziej klarownym i intuicyjnym w zastosowaniu nawet dla początkujących programistów.

Wśród najważniejszych zmian możemy wyróżnić ujednolicenie API, umożliwiających korzystanie z większości funkcji systemowych, a także ujednolicenie kodu poprzez m.in. doprecyzowanie zasad tworzenia funkcji. W trakcie szkolenia dowiesz się, jak te zmiany wyglądają w praktyce i jakie nowości zostały dodatkowo dodane.

Swift 3 stał się jeszcze bardziej czytelny, a jego składnia została ponownie uproszczona. Realizując kolejne lekcje przekonasz się, jak łatwo można teraz za jego pomocą programować aplikacje na niemal wszystkie platformy Apple: iOS, watchOS i tvOS.

Tworzenie aplikacji na iOS, watchOS i tvOS

W trakcie szkolenia wraz z trenerem stworzysz szereg aplikacji mobilnych, które zaprezentują najważniejsze zmiany i funkcje programów dostosowanych do nowych możliwości iPhone'a, Apple Watch i Apple TV.

  • Quote of the day - aplikacji stworzona w drugiej części szkolenia Swift 2, która teraz zostanie dostosowana do Apple TV 4, najpierw za pomocą języka Swift a następnie w szablonach TVML
  • Watch Snake - samodzielna gra mobilna przygotowana na Apple Watch, do jej stworzenia wykorzystany zostanie framework SpriteKit, Crown i TapticEngine
  • My pulse - aplikacja na Apple Watch do monitorowania pulsu, zaprogramowana zostanie przy pomocy frameworka HealtKit (brak podglądu w symulatorze, wymagane jest fizyczne urządzenie)
  • Life pulse - aplikacja przygotowana na Apple Watch do monitorowania na żywo pulsu w trakcie aktywności fizycznej, wykorzystane zostaną framework HealtKit i narzędzie Workout
  • My Talk - aplikacja na iPhone'a, która zintegrowana zostanie Siri, dzięki czemu wiadomości będą mogły być wysyłane jedynie za pomocą komend głosowych (aplikacja stworzona w języku angielskim, ponieważ Siri nie obsługuje języka polskiego)
  • Animal Stickers - prosta aplikacja z wesołymi naklejkami wysyłanymi przez iMessage
  • Modified Animal - aplikacja interaktywna do wysyłania wiadomości obrazkowych za pomocą iMessage
  • Whats next - widget przygotowany zgodnie z wytycznymi dla iOS 10, przy pomocy Calendar API wyświetlone zostanie zaplanowane wydarzenie wraz szybką opcją włączania i wyłączania przypomnienia
  • Cats GO - gra 3D na iOS 10 oparta na mechanice "Pokemon Go", pokazująca zasady tworzenia aplikacji wykorzystujących rozszerzoną rzeczywistość przy użyciu frameworka SceneKit, aparatu i żyroskopu


Dla kogo jest ten kurs?

Szkolenie Swift 3 – tworzenie aplikacji na iOS 10 opracowane zostało z myślą o osobach, które znają już podstawy języka Swift i chciałyby rozwijać swoje umiejętności programistyczne z zakresu programowania na platformy iOS, watchOS i tvOS.

Całe szkolenie zrealizowane zostało w formie multimedialnej. Na filmach w jakości HD z maksymalną precyzją prezentowany jest każdy etap tworzenia kodu. Wśród dodatkowych materiałów szkoleniowych załączonych do pobrania znajdują się fragmenty kodu napisane przez trenera i prezentacja z zagadnieniami teoretycznymi. Wszyscy kursanci mają też do dyspozycji testy on-line, sprawdzające czy dany materiał został już opanowany.

BONUS! Po aktywacji kurs on-line dostępny jest na platformie educativo.pl bez żadnych ograniczeń czasowych. Wszystkie lekcje można także pobrać na dysk komputera.

Kurs Swift 3 polecamy jako kontynuację nauki dla osób, które ukończyły drugą część szkolenia Swift 2 – tworzenie aplikacji na iOS 9. W poprzednim szkoleniu zawarte zostały lekcje z podstaw programowania na Apple Watch, do których trener nie będzie już wracał w nowym kursie.


Zdobędziesz praktyczne umiejętności

  • Dowiesz się, jak w elementy zostały zmienione w języku Swift 3 i jakie nowości zostały do niego dodane
  • Poznasz nowe wytyczne projektowania API
  • Poznasz dwa sposoby tworzenia aplikacji na tvOS - klasyczny w języku Swift i za pomocą TVML
  • Dowiesz się, jak dystrybuować aplikacje na Apple TV
  • Nauczysz się wykorzystywać pilot jak jako kontroler dla platformy tvOS
  • Dowiesz się, jakie nowości i zmiany wprowadzone zostały do systemu watchOS 3
  • Będziesz wiedział z jakich czujników i API mogą korzystać aplikacje programowane na Apple Watch
  • Nauczysz się korzystać z frameworka HealtKit do zbierania danych zdrowotnych i aktywności fizycznych
  • Dowiesz się jak dodawać do swojego projektu framework ResearchKit, służący do prowadzenia badań naukowych
  • Będziesz wiedzieć, jak prawidłowo skonfigurować WorkoutSession w aplikacjach do monitorowania aktywności fizycznej
  • Nauczysz się dodawać do aplikacji wsparcie dla asystenta głosowego Siri
  • Dowiesz się, jak zintegrować aplikację z systemem wysyłania wiadomości iMessage
  • Nauczysz się tworzyć dwa rodzaje aplikacji dla iMassage – aplikacje z naklejkami i aplikacje interaktywne
  • Dowiesz się jak prawidłowo tworzyć widgety dla aplikacji mobilnych na iOS 10
  • Będziesz wiedzieć, w jaki sposób korzystać z Calendar API do wyświetlania wydarzeń zapisanych w kalendarzach użytkownika
  • Dowiesz się, jak dodać do aplikacji framework EventKit
  • Nauczysz się korzystać z frameworka SceneKit do tworzenia obrazu 3D
  • Poznasz trzy sposoby renderowania sceny 3D




Plan szkolenia

Odbierz certyfikat

Kursanci educativo.pl mogą bezpłatnie uzyskać certyfikat ukończenia szkolenia. Zdobycie certyfikatu jest dość proste, pod warunkiem, że rzetelnie wypełnisz 3 poniższe kroki:

1. Obejrzysz wszystkie lekcje wideo dostępne w szkoleniu.

2. Rozwiążesz testy, które pomogą Ci przygotować się do pomyślnego zdania egzaminu.

3. Zdasz egzamin on-line. Po uzyskaniu 70% pkt. certyfikat dostępny będzie do pobrania na Twoim koncie.

Więcej informacji o egzaminach i certyfikatach znajdziesz na naszym blogu.

Sprawdź za darmo

Kursy na platformie educativo.pl dostępne są w wersji on-line, dzięki temu możesz je realizować na dowolnym urządzeniu podłączonym do Internetu. Wystarczy, że zalogujesz się na swoje konto. Dodatkowo cały kurs wraz z załącznikami możesz pobrać na dysk komputera.

Rejestracja w serwisie educativo.pl jest bezpłatna. Zakładając konto uzyskujesz dostęp do bezpłatnych materiałów, czyli lekcji demo przypisanych do każdego z kursów. Dzięki możliwości obejrzenia darmowej lekcji poznajesz naszą platformę, trenerów oraz sposób w jaki prowadzone są szkolenia.

Już dziś rozpocznij naukę!

Ukończ kurs programowania w języku Swift 3 i naucz się tworzyć aplikacje mobilne na niemal wszystkie urządzenia Apple. Przekonaj się jak w prosty sposób możesz dodać Siri do swojego projektu, albo opublikować paczkę naklejek dla iMessage! Realizując całe szkolenie dowiesz się, jak przygotować aplikacje na rozwijającą się platformę tvOS, zaprogramować natywne aplikacje na Apple Watch i budować nowoczesne programy na iOS 10.

Najważniejsze cechy kursu:

  • profesjonalny kurs on-line dostępny bez żadnych ograniczeń,
  • ponad 6 godzin materiału wideo w jakości HD podzielonego na 28 lekcji,
  • stworzysz 10 aplikacji mobilnych na iPhone, Apple Watch i Apple TV
  • stały dostęp do platformy
    e-learningowej
    z testami on-line,
  • do pobrania: wszystkie lekcje wideo, prezentacja z teorią oraz kod źródłowy,
  • otrzymasz certyfikat ukończenia szkolenia.


Ukończ trzecią część kursu Swift i zostań wszechstronnym deweloperem Apple.


  • Ważność:na zawsze
    Koszt szkolenia: 269 zł

Tworzenie cross-platformowych aplikacji Xamarin

Tworzenie cross-platformowych aplikacji Xamarin

Jeden kod - trzy platformy mobilne

 
Czy można stworzyć jedną aplikację, która będzie działać na różnych platformach mobilnych? Zaoszczędzić czas i pieniądze, a także przyspieszyć dystrybucję produktu na rynek? Tak!

Technologia Xamarin umożliwia programowanie zaawansowanych aplikacji mobilnych o szerokim zastosowaniu biznesowym. Wykorzystując framework Xamarin.Forms i współdzielone fragmenty kodu w krótkim czasie stworzysz aplikację, którą po niewielkich modyfikacjach będzie można zainstalować na urządzeniach z systemem iOS, Android i Windows.

Wykorzystując do programowania aplikacji środowisko Xamarin:

  • oszczędzasz czas, nie musisz przepisywać kodu w różnych językach - wszystkie wersje aplikacji napiszesz w języku C#,
  • zaawansowane kompilatory zadbają o dostosowanie interfejsu aplikacji do domyślnych rozwiązań, wykorzystywanych przez każdą z platform,
  • oszczędzasz czas, bo około 75% kodu piszesz tylko raz,
  • aplikacje zachowują wydajność projektów tworzonych w sposób natywny,
  • możesz korzystać ze wszystkich API stworzonych dla systemów iOS i Android,
  • masz dostęp do zawsze aktualnych wersji systemów operacyjnych,
  • możesz testować swoje aplikacje na fizycznych urządzeniach podpiętych do serwerów Microsoft.


Poznaj możliwości platformy Xamarin

Technologia Xamarin po przejęciu przez koncern Microsoft, została udostępniona bezpłatnie dla wszystkich deweloperów, jako dodatek do programu Visual Studio. Dodatkowo na GitHubie udostępniony został kod źródłowy i środowisko uruchomieniowe Xamarin SDK wraz ze wszystkimi bibliotekami i narzędziami. W ten sposób Xamarin z drogiego programu dla dużych firm stał się projektem open source, dostępnym do modyfikowania w dowolny komercyjny sposób.

Deweloperzy korzystający z możliwości jakie oferuje platforma Xamarin, nie muszą już przepisywać swoich aplikacji na każdą z platform mobilnych. Każdy element może zostać napisany w języku C#. Współdzielona część kodu może obejmować obsługę baz danych, logikę biznesową, testy jednostkowe, zastosowanie domyślnych UI, integrację z usługami sieciowymi, a także komunikację w czasie rzeczywistym. W zależności od skomplikowania projektu współdzielony fragment może wynosić ponad 75% całości tworzonego kodu dla każdej z wersji aplikacji.

Co ważne, Xamarin gwarantuje wsparcie dla najnowszych wersji mobilnych systemów już od dnia ich publikacji. W 100% obsługuje wszystkie natywne API obsługiwane przez platformy iOS i Android, a aplikacje kompilowane w Xamarin zachowują taką samą wydajność, jak aplikacje tworzone w środowiskach Android Studio i Xcode.

Dodatkowo deweloperzy korzystający ze środowiska Xamarin mają dostęp do bazy 2000 urządzeń fizycznych podpiętych do serwerów Test Cloud. Dzięki temu mogą przetestować tworzone aplikacje na niemal każdym smartfonie i tablecie, otrzymując szczegółowe informacje na temat wydajności działania na danym urządzeniu.

Dla kogo jest ten kurs?

Kurs Tworzenie cross-platformowych aplikacji Xamarin przygotowany został dla osób, które mają już opanowane podstawy języka C# i znana jest im technologia .NET.

Realizując szkolenie dowiesz się, jak korzystać z technologii Xamarin do tworzenia aplikacji biznesowych na platformy iOS i Android. Poznasz dwa różne sposoby budowania współdzielonego kodu za pomocą frameworka MvvmCross lub Xamarin.Forms. Wraz z trenerem stworzysz od podstaw dwie aplikacje, które w pełny sposób pokazują zastosowanie najważniejszych elementów i funkcji wykorzystywanych w standardowych projektach. Zaczniesz korzystać z platformy Microsoft Azure i od podstaw stworzysz bazę danych w chmurze.

Gwarantujemy, że zaprezentowane w trakcie szkolenia rozwiązania ułatwią Ci tworzenie własnych, zaawansowanych projektów mobilnych w środowisku Xamarin.

Pamiętaj, że Xamarin dostępny jest jako bezpłatny dodatek do Visual Studio. Każdy może nieodpłatnie korzystać z tej technologii na potrzeby szkoleniowe. Dla uruchomienia aplikacji tworzonych na platformę iOS niezbędny jest dostęp do fizycznego urządzenia lub wirtualnego serwera z systemem macOS i zainstalowanym bezpłatnym środowiskiem Xamarin.Studio.

Zdobędziesz praktyczne umiejętności

W trakcie nauki stworzysz dwie aplikacje użytkowe: listę kontaktów i czat, za pomocą których poznasz zastosowanie wszystkich najważniejsze funkcjonalności wykorzystywanych w aplikacjach biznesowych.

  • Dowiesz się, jak w zaawansowany sposób korzystać z Xamarin.Android i Xamarin.iOS - kompilatorów języka C# do Javy i Objective-C
  • Poznasz strukturę aplikacji Android (manifest aplikacji) i iOS (Info.plist)
  • Nauczysz się budować interfejs aplikacji przy pomocy Storyboard i plików xml
  • Odkryjesz, jak wykorzystywać natywne API poszczególnych platform mobilnych do przekazywania parametrów, wyświetlania alertów i uruchamiania zewnętrznych aplikacji
  • Poznasz dwa style tworzenia cross-platformowych projektów w Xamarin – Shared Project i Portable Class Library
  • Dowiesz się, jak korzystać z frameworka MvvmCross do tworzenia aplikacji cross-platformowych w tradycyjnym podejściu Xamarin
  • Odkryjesz, jak publikować skrypty do automatycznego testowania UI na platformie Xamarin Test Cloud i sprawdzać działanie aplikacji na fizycznych urządzeniach podpiętych do chmury
  • Nauczysz się korzystać z REST API do integracji aplikacji z usługami sieciowymi
  • Dowiesz się, jak tworzyć WebAPI i korzystać z platformy Microsoft Azure
  • Poznasz zasady korzystania z frameworka Entity, służącego do obsługi rozbudowanych baz danych
  • Nauczysz się korzystać z frameworka NUnit i biblioteki MvvmCross.Test do tworzenia testów jednostkowych w środowisku .NET
  • Dowiesz się, jak używać Xamarin.Forms i framework Prism do tworzenia aplikacji współdzielących zdecydowanie większą część kodu niż w podejściu tradycyjnym
  • Odkryjesz, jak przy pomocy mechanizmu Custom Renderer i metody OnPlatform tworzyć natywne interfejsy dla każdej aplikacji
  • Nauczysz się korzystać z biblioteki SignalR do stworzenia dynamicznej komunikacji w czasie rzeczywistym
  • Dowiesz się, jak wykorzystywać framework Xamarin.UITest do tworzenia automatycznych testów interfejsu użytkownika
  • Odkryjesz, jak tworzyć bazy danych SQLite z wykorzystaniem biblioteki SQLite.NET


Plan szkolenia

Odbierz certyfikat

Kursanci educativo.pl mogą bezpłatnie uzyskać certyfikat ukończenia szkolenia. Zdobycie certyfikatu jest dość proste, pod warunkiem, że rzetelnie wypełnisz 3 poniższe kroki:

1. Obejrzysz wszystkie lekcje wideo dostępne w szkoleniu.

2. Rozwiążesz testy, które pomogą Ci przygotować się do pomyślnego zdania egzaminu.

3. Zdasz egzamin on-line. Po uzyskaniu 70% pkt. certyfikat dostępny będzie do pobrania na Twoim koncie.

Więcej informacji o egzaminach i certyfikatach znajdziesz na naszym blogu.

Sprawdź za darmo

Kursy na platformie educativo.pl dostępne są w wersji on-line, dzięki temu możesz je realizować na dowolnym urządzeniu podłączonym do Internetu. Wystarczy, że zalogujesz się na swoje konto. Dodatkowo cały kurs wraz z załącznikami możesz pobrać na dysk komputera.

Rejestracja w serwisie educativo.pl jest bezpłatna. Zakładając konto uzyskujesz dostęp do bezpłatnych materiałów, czyli lekcji demo przypisanych do każdego z kursów. Dzięki możliwości obejrzenia darmowej lekcji poznajesz naszą platformę, trenerów oraz sposób w jaki prowadzone są szkolenia.

Już dziś rozpocznij naukę!

Realizując kolejne lekcje przygotowane w ramach szkolenia dowiesz się, jak w języku C# stworzyć aplikacje na system iOS i Android. Poznasz zastosowanie najważniejszych bibliotek i frameworków, które ułatwią i przyspieszą budowę zaawansowanych aplikacji biznesowych. Za darmo przetestujesz działanie swojego projektu na blisko 2000 urządzeń fizycznych dostarczanych w ramach Xamarin Test Cloud.

Najważniejsze cechy kursu Tworzenie cross-platformowych aplikacji Xamarin:

  • profesjonalny kurs on-line dostępny bez ograniczeń,
  • ponad 11 godzin materiału wideo w jakości HD,
  • otrzymasz certyfikat ukończenia szkolenia.
  • stały dostęp do platformy
    e-learningowej
    z testami on-line,
  • do pobrania: wszystkie lekcje wideo, prezentacja z teorią oraz kod źródłowy,


Ukończ kurs i zacznij tworzyć profesjonalne projekty biznesowe na wszystkie wiodące platformy mobilne!


  • Ważność:na zawsze
    Koszt szkolenia: 269 zł

Swift 2 - tworzenie aplikacji na iOS 9 część 2

Swift 2 - tworzenie aplikacji na iOS 9 część 2

Programuj aplikacje na iOS i watchOS

 
Zapraszamy na drugą część bestsellerowego szkolenia z programowania aplikacji w języku Swift 2. Wzięliśmy pod uwagę wszystkie Wasze sugestie i stworzyliśmy kurs dopasowany do Waszych potrzeb i rozwijający nowsze obszary umiejętności programistycznych.

Tym razem szczególny nacisk położyliśmy na tematy związane z tworzeniem aplikacji wykorzystujących możliwości Core Data, bazę danych CloudKit, REST API i zewnętrzne biblioteki. Dowiesz się także, jak przy pomocy przeglądarki internetowej w prosty i szybki sposób tworzyć aplikacje wieloplatformowe.

Jako pierwsi w Polsce przygotowaliśmy również specjalny projekt z myślą o platformie watchOS, z którego nauczysz się, jak skomunikować iPhone’a i Apple Watch, aby móc wysyłać powiadomienia, kontynuować rozpoczętą pracę na różnych urządzeniach i tworzyć natywne aplikacje obsługiwane przez smartwatch.

Dlaczego warto ukończyć drugą część szkolenia?

W każdym szkoleniu staramy się maksymalnie wykorzystać czas na prezentację praktycznych rozwiązań.

  • Wykorzystasz technologie webowe do tworzenia aplikacji wieloplatformowych. To proste rozwiązanie pozwala na znaczną oszczędność kosztów, wynikających z braku konieczności przygotowywania w całości osobnych aplikacji na każdą z platform mobilnych.
  • Nauczysz się korzystania z frameworku Core Data, co pozwoli zaoszczędzić Tobie wiele czasu na pisaniu kodu, ponieważ nie będziesz już musiał implementować znacznej części standardowych operacji.
  • Dowiesz się, jak używać CloudKit i iCloud Documents do tworzenia prywatnych i publicznych baz plików. Jest to najprostsze i najtańsze rozwiązanie (bezpłatnym dla większości deweloperów), a do tego cieszy się zaufaniem użytkowników urządzeń Apple.
  • Będziesz wiedzieć, jak przy pomocy managera CocoaPods implementować zewnętrzne biblioteki, dzięki czemu w dowolny sposób rozszerzysz funkcje aplikacji i będziesz mógł korzystać z zewnętrznych usług.
  • Dołączysz (do jeszcze nielicznego grona!) deweloperów, którzy potrafią stworzyć natywne aplikacje na watchOS, skomunikować iPhone’a z Apple Watch’em i synchronizować dane pomiędzy nimi (Continuity).
Tych wszystkich cennych umiejętności nauczymy Cię w ciągu zaledwie 5 godzin szkolenia!

Dla kogo jest ten kurs?

Druga część szkolenia Swift 2 – tworzenie aplikacji na iOS 9 opracowana została z myślą o osobach, które znają już podstawy języka Swift i chciałyby rozwijać swoje umiejętności programistyczne.

Kurs przygotowany został w formie multimedialnej, w oparciu o zgłoszone przez Was zagadnienia i uwagi dotyczące realizacji audio-wideo. Zgodnie z Waszymi oczekiwaniami podnieśliśmy jakość dźwięku i obrazu. Na filmach w jakości HD z maksymalną precyzją prezentujemy każdy etap tworzenia kodu.

Dla wygodniejszej nauki udostępniamy dodatkowo fragmenty kodu stworzone przez trenera oraz całą prezentację z zagadnieniami teoretycznymi poruszonymi w trakcie szkolenia. Pamiętaj, że do kursu możesz wrócić w każdej chwili, ponieważ całe szkolenie on-line dostępne jest bez ograniczeń czasowych.

Kurs polecamy osobom, które ukończyły już pierwszą część szkolenia Swift 2 – tworzenie aplikacji na iOS 9.

Stworzysz aplikacje na iPhone i Apple Watch

Szkolenie opracował i poprowadził Błażej Zyglarski, który stworzył już kilkaset mniejszych i większych aplikacji na iOS. Jest prezesem Fundacji Rozwoju Informatyki oraz dyrektorem firmy Be Design Studio Limited. Na co dzień swoją wiedzą dzieli się ze studentami wydziału Matematyki i Informatyki Uniwersytetu Mikołaja Kopernika.

W czasie drugiej części szkolenia z programowania w języku Swift 2 wraz z trenerem stworzysz 7 gier i aplikacji, dzięki którym w praktyczny sposób nauczysz się wykorzystywać nowopoznane zagadnienia.

  • WebKit App – nauczysz się wyświetlać strony WWW wewnątrz aplikacji mobilnej przy pomocy WebView
  • Flying Dog – wykorzystasz technologie webowe do tworzenia aplikacji wieloplatformowych
  • My Secret Diary – dowiesz się, jak korzystać z frameworku Core Data do przechowywania danych w bazie, dodawania nowych obiektów, zapisywania rekordów i filtrowania wyników
  • My Cloud Ads – poznasz zaawansowane możliwości platformy iCloud dla deweloperów
  • Quote of the day – stworzysz aplikację natywną na watchOS i nauczysz się używać systemu Continuity do synchronizowania danych pomiędzy urządzeniami Apple
  • Am I Online – wykorzystasz manager CocoaPods do implementowania zewnętrznych bibliotek
  • My Weather – poznasz zastosowanie REST API w komunikacji pomiędzy serwisami web

Na koniec kursu dowiesz się, jakie wymogi muszą spełniać Twoje aplikacje, aby zostały opublikowane w App Store.


Zdobędziesz praktyczne umiejętności

  • Nauczysz się korzystać z kontrolek WebView (UIWebView i WKWebView)
  • Będziesz potrafił wykorzystać framework Panda.JS do tworzenia gier
  • Dowiesz się, jak w zaawansowany sposób stosować możliwości frameworka Core Data
  • Będziesz potrafił poprawnie tworzyć klasy, encje i superencje
  • Dowiesz się, czym są lazy properties i kiedy z nich korzystać
  • Nauczysz się inicjalizowania Core Data Stack
  • Dowiesz się, jak używać NSPredicate do filtrowania i pobierania danych z bazy
  • Nauczysz się wykorzystywać w aplikacji iCloud Documents
  • Będziesz wiedział jak tworzyć iCloud Container do zapisywania plików
  • Dowiesz się, jak używać CloudKit do tworzenia prywatnych i publicznych baz danych
  • Poznasz różnice pomiędzy środowiskiem deweloperskim a środowiskiem produkcyjnym
  • Będziesz wiedział, jak App Extension komunikuje się z aplikacją zawierającą i aplikacją hostującą
  • Nauczysz się tworzyć aplikacje przy pomocy WatchKit App i WatchKit Extension
  • Będziesz potrafił zaprogramować powiadomienia na Apple Watch za pomocą WatchKit Notification
  • Dowiesz się, jak korzystać z systemu Continuity, który umożliwia kontynowanie działania aplikacji z tymi samymi danymi pomiędzy urządzeniami Apple
  • Nauczysz się dodawać do projektu biblioteki zewnętrzne wykorzystując system CocoaPods
  • Dowiesz się, jak stosować REST API
  • Przygotujesz aplikację do dystrybucji w App Store, dowiesz się jakie wymagania stawiane są przez Apple


Plan szkolenia

Odbierz certyfikat

Kursanci educativo.pl mogą bezpłatnie uzyskać certyfikat ukończenia szkolenia. Zdobycie certyfikatu jest dość proste, pod warunkiem, że rzetelnie wypełnisz 3 poniższe kroki:

1. Obejrzysz wszystkie lekcje wideo dostępne w szkoleniu.

2. Rozwiążesz testy, które pomogą Ci przygotować się do pomyślnego zdania egzaminu.

3. Zdasz egzamin on-line. Po uzyskaniu 70% pkt. certyfikat dostępny będzie do pobrania na Twoim koncie.

Więcej informacji o egzaminach i certyfikatach znajdziesz na naszym blogu.

Sprawdź za darmo

Kursy na platformie educativo.pl dostępne są w wersji on-line, dzięki temu możesz je realizować na dowolnym urządzeniu podłączonym do Internetu. Wystarczy, że zalogujesz się na swoje konto. Dodatkowo cały kurs wraz z załącznikami możesz pobrać na dysk komputera.

Rejestracja w serwisie educativo.pl jest bezpłatna. Zakładając konto uzyskujesz dostęp do bezpłatnych materiałów, czyli lekcji demo przypisanych do każdego z kursów. Dzięki możliwości obejrzenia darmowej lekcji poznajesz naszą platformę, trenerów oraz sposób w jaki prowadzone są szkolenia.

Już dziś rozpocznij naukę!

Programując w języku Swift 2 stworzysz szybkie aplikacje, które będą płynnie działać na każdym urządzeniu, zaoszczędzą zużycie baterii, przechowają dane w iCloud i wyślą powiadomienia na Apple Watch.

Najważniejsze cechy kursu:

  • profesjonalny kurs on-line dostępny bez żadnych ograniczeń,
  • ponad 5 godzin materiału wideo w jakości HD podzielonego na 28 lekcji,
  • stworzysz 7 aplikacji mobilnych na iPhone i Apple Watch,
  • stały dostęp do platformy
    e-learningowej
    z testami on-line,
  • do pobrania: wszystkie lekcje wideo, prezentacja z teorią oraz kod źródłowy,
  • otrzymasz certyfikat ukończenia szkolenia.


Umiejętności zdobyte w czasie pierwszej i drugiej części kursu, pozwolą Ci samodzielnie tworzyć zaawansowane aplikacje mobilne na iOS i watchOS.


  • Ważność:na zawsze
    Koszt szkolenia: 219 zł

Swift 2 - tworzenie aplikacji na iOS 9 część 1

Swift 2 - tworzenie aplikacji na iOS 9 część 1

Poznaj Swift 2 - nowy język programowania od Apple

 
Swift 2 to nowoczesny język programowania, który ułatwia tworzenie szybkich aplikacji, posiada prostą strukturę kodu i jest intuicyjny w zastosowaniu. Najnowsza wersja wprowadza do języka Swift wiele nowych rozwiązań, które umożliwiają programowanie jeszcze lepszych aplikacji. Usprawniona została składania języka, wprowadzono nowy mechanizm obsługi błędów.

Co ważne, Apple udostępnił publicznie kompilator do tworzenia języka, czyniąc Swift 2 swoim pierwszym produktem typu open source. Otwarty dostęp dla społeczności umożliwi dynamiczny rozwój i wzrost popularności wśród programistów.

Swift 2 – tworzenie aplikacji na iOS 9 to pierwsze na polskim rynku profesjonalnie szkolenie on-line poświęcone programowaniu w Swift 2. Celem szkolenia jest zaznajomienie kursanta ze środowiskiem Xcode 7 i przygotowanie do samodzielnego programowania zaawansowanych aplikacji, wykorzystując do tego najnowsze narzędzia dostępne dla deweloperów. Niezbędna teoria uzupełniona została wieloma godzinami tworzenia kodu. W trakcie kursu wraz z trenerem przygotujesz kilkadziesiąt aplikacji.

Dla kogo jest ten kurs?

Swift 2 to intuicyjny język, który umożliwia pisanie bezpiecznych aplikacji na system iOS, OS X i watchOS. Jest łatwy w nauce, dlatego polecany jest osobom początkującym. Doświadczeni programiści odnajdą w nim inspiracje zaczerpnięte m.in. z języków Objective-C, Python i C#.

Szkolenie Swift 2 – tworzenie aplikacji na iOS 9 przygotowane zostało z myślą o osobach, które chciałyby nauczyć się programowania aplikacji mobilnych i znają już podstawowe pojęcia związane z językiem Swift.

W trakcie kursu przedstawione są nowości dostępne w Swift 2, środowisko Xcode 7, frameworki MapKit i SprieKit oraz nowe funkcje oferowane przez iOS 9. Kurs zrealizowany został w formie multimedialnej, każdy etap tworzenia kodu prezentowany jest krok po kroku, dlatego nawet początkujący programiści nie będą mieć problemów z płynną nauką.

Kurs polecany jest jako kontynuacja nauki dla osób, które ukończyły szkolenie Podstawy języka Swift.

Zaczniesz tworzyć bestsellerowe aplikacje

Kurs opracował i poprowadził Błażej Zyglarski, doświadczony programista iOS, który stworzył już setki różnych aplikacji. Podzieli się z Tobą swoją wiedzą i udzieli wskazówek na temat tworzenia kodu.

W trakcie kursu zaprogramujesz ponad 20 aplikacji, w tym dwa duże projekty oparte na mechanizmach znanych tytułów - Tinder i FlappyBird. Dzięki temu w praktyce poznasz nowe możliwości Xcode 7 i nauczysz się składni języka Swift 2. Oto kilka z projektów, z którymi się zmierzysz:

  • Kółko i krzyżyk” - dowiesz się jak prawidłowo budować interfejs użytkownika, który jest najważniejszym elementem aplikacji!
  • Kalkulator” –nauczysz się tworzyć aplikacje, które będą automatycznie dostosowywać swój wygląd do rozmiaru ekranu urządzenia.
  • Galeria zdjęć” – dowiesz się, jak tworzyć aplikacje nieobciążające pamięci urządzenia.
  • Lista książek” – poznasz mechanizm tworzenia tabel do wyświetlania i przewijania danych, który nie raz przyda Ci się w wielu projektach mobilnych.
  • Notatnik” –poznasz sposoby zapisywania danych aplikacji w iCloud i bazie danych urządzenia.
  • Todo list” – okryjesz sposoby tworzenia wygodnych widgetów aplikacji.
  • Where is my car” - przy pomocy frameworku MapKit i CoreLocation będziesz potrafił monitorować lokalizację użytkownika względem dodanego obiektu na mapie bez nadmiernego zużywania baterii!
  • Tinderivo” – poznasz mechanizm ukryty za jedną z najpopularniejszych aplikacji społecznościowych, dowiesz się jak prawidłowo łączyć Twoją aplikację z siecią.
  • FlappyBird” – za pomocą frameworka SpriteKit stworzysz jedną z najbardziej wciągających gier 2D.


Zdobędziesz praktyczne umiejętności

  • Dowiesz się, jak testować aplikacje w czasie rzeczywistym za pomocą Playground
  • Będziesz potrafił prawidłowo stosować klasy i funkcje
  • Poznasz najważniejsze kontrolki UI
  • Nauczysz się stosować GestureRecognizer do obsługi dotyku
  • Dowiesz się jak tworzyć dynamiczne interfejsy za pomocą systemu AutoLayout
  • Nauczysz się dodawać zbiory plików (xcassets) do projektu
  • Będziesz wiedział jak stosować Bitcode, OnDemond i Slicing dla płynnego działania aplikacji na różnych urządzeniach
  • Nauczysz się dodawać przejścia (segues) pomiędzy widokami w Storyborad
  • Dowiesz się jak tworzyć animacje UI
  • Poznasz zasady prawidłowego korzystania z TableView i ViewController
  • Nauczysz się korzystać z NSFileManager
  • Będziesz potrafił stworzyć rozszerzenia dla aplikacji (App Extensions)
  • Nauczysz się stosować Search API i CoreSpotlight API do integracji aplikacji z systemem wyszukiwania w iOS 9
  • Będziesz potrafił korzystać z frameworku MapKit i CoreLocation
  • Nauczysz się samodzielnie dodawać własne adnotacje na mapach
  • Dowiesz się jak uzyskać dostęp do aparatu i galerii zdjęć
  • Nauczysz się korzystać z CoreImage i CoreGraphics
  • Będziesz wiedział jak prawidłowo połączyć aplikację z siecią
  • Nauczysz się programować gry 2D za pomocą frameworku SpriteKit


Plan szkolenia

Odbierz certyfikat

Kursanci educativo.pl mogą bezpłatnie uzyskać certyfikat ukończenia szkolenia. Zdobycie certyfikatu jest dość proste, pod warunkiem, że rzetelnie wypełnisz 3 poniższe kroki:

1. Obejrzysz wszystkie lekcje wideo dostępne w szkoleniu.

2. Rozwiążesz testy, które pomogą Ci przygotować się do pomyślnego zdania egzaminu.

3. Zdasz egzamin on-line. Po uzyskaniu 70% pkt. certyfikat dostępny będzie do pobrania na Twoim koncie.

Więcej informacji o egzaminach i certyfikatach znajdziesz na naszym blogu.

Sprawdź za darmo

Kursy na platformie educativo.pl dostępne są w wersji on-line, dzięki temu możesz je realizować na dowolnym urządzeniu podłączonym do Internetu. Wystarczy, że zalogujesz się na swoje konto.

Wszystkie lekcje szkolenia możesz pobrać na dysk komputera.

Rejestracja w serwisie educativo.pl jest bezpłatna. Zakładając konto uzyskujesz dostęp do bezpłatnych materiałów, czyli lekcji demo przypisanych do każdego z kursów. Dzięki możliwości obejrzenia darmowej lekcji poznajesz naszą platformę, trenerów oraz sposób w jaki prowadzone są szkolenia.

Zacznij naukę!

Dołącz do nielicznego grona specjalistów programujących w języku Swift 2. Po zrealizowaniu kursu od Educativo zyskasz przewagę na rynku pracy. Dzięki praktycznym poradom trenera oraz dziesiątkom aplikacji stworzonych w trakcie nauki rozwiniesz profesjonalne umiejętności programistyczne.

Najważniejsze cechy kursu Swift 2 – tworzenie aplikacji na iOS 9:

  • profesjonalny kurs on-line dostępny bez ograniczeń czasowych
  • ponad 12 godzin materiału wideo w jakości HD
  • certyfikat ukończenia szkolenia
  • do pobrania: wszystkie lekcje wideo, prezentacja z teorią, fragmenty kodu
  • nieograniczony dostęp do platformy
    e-learningowej z testami on-line





Ukończ kurs Swift 2 – tworzenie aplikacji na iOS 9 i zostań profesjonalnym deweloperem aplikacji. Zacznij tworzyć dochodowe aplikacje na system mobilny Apple.
  • Ważność:na zawsze
    Koszt szkolenia: 269 zł

Podstawy języka Swift

Podstawy języka Swift

Szybkie i łatwe tworzenie aplikacji na iOS

 
Swift to język programowania aplikacji mobilnych na platformę iOS i OS X. Po raz pierwszy zaprezentowany został światu na konferencji Worldwide Developer’s Conference w czerwcu 2014 roku. Od tego czasu zdobywa rzesze sympatyków wśród programistów i deweloperów aplikacji. Wkrótce Apple udostępni na otwartej licencji narzędzia języka, co dodatkowo umożliwi tworzenie programów działających w systemie Linux.

Nowy język stworzony przez Apple jest znacznie prostszy niż Objective-C. Polecany jest szczególnie początkującym programistom ze względu na uproszczoną strukturę kodu, możliwość nanoszenia poprawek na wykresach graficznych oraz testowanie działania projektu w czasie rzeczywistym.

Aplikacje tworzone za pomocą Swifta są szybsze i bezpieczniejsze niż projekty pisane tylko za pomocą języka Objectivie-C, a ich kod jest dużo bardziej czytelny.

Kurs dla każdego

Program kursu Podstawy języka Swift został ułożony tak, aby w pierwszej kolejności wprowadzić w teoretyczne zagadnienia związane z nowym językiem. Na koniec części teoretycznej przy użyciu środowiska Xcode tworzona jest od podstaw w pełni funkcjonalna aplikacja. W ten sposób osoby początkujące w łatwy sposób nauczą się programowania na najnowsze urządzenia mobilne od Apple.

Język Swift może być wykorzystywany w jednej aplikacji razem z językiem Objective-C, dlatego też polecamy kurs także doświadczonym programistom. Wykorzystując w projektach możliwości obu języków, stworzycie programy lekkie i szybkie, chętnie pobierane przez użytkowników z App Store.

Nauka krok po kroku

Kurs Podstawy języka Swift przygotowany został dla osób, które chcą poznać nowy język programowania obiektowego stworzony przez Apple i nauczyć się tworzenia nowoczesnych aplikacji.

Szkolenie podzielone zostało na 15 modułów, w trakcie których:

  • omawiana jest szczegółowo składnia Swift,
  • prezentowane są kluczowe elementy języka,
  • tłumaczone są podstawowe techniki i konstrukcje.


Wszystkie zagadnienia teoretyczne przedstawione są w praktycznym zastosowaniu podczas tworzenia aplikacji mobilnej na iPhone’a.

Tylko u nas dostępne jest profesjonalne szkolenie wideo z podstaw Swifta w języku polskim!

Plan szkolenia

Odbierz certyfikat

Kursanci educativo.pl mogą bezpłatnie uzyskać certyfikat ukończenia szkolenia. Zdobycie certyfikatu jest dość proste, pod warunkiem, że wypełnisz 3 poniższe kroki:

1. Obejrzysz wszystkie lekcje wideo dostępne w szkoleniu.

2. Napiszesz wiadomość przez formularz kontaktowy, że chcesz odebrać certyfikat.

3. Odbierzesz certyfikat, który dociera wprost na Twój adres e-mail.

Więcej informacji o egzaminach i certyfikatach znajdziesz na naszym blogu.

Sprawdź za darmo

Kursy na platformie educativo.pl dostępne są w wersji on-line, dzięki temu możesz je realizować na dowolnym urządzeniu podłączonym do Internetu. Wystarczy, że zalogujesz się na swoje konto.

Wszystkie lekcje szkolenia możesz pobrać na dysk komputera.

Rejestracja w serwisie educativo.pl jest bezpłatna. Zakładając konto uzyskujesz dostęp do bezpłatnych materiałów, czyli lekcji demo przypisanych do każdego z kursów. Dzięki możliwości obejrzenia darmowej lekcji poznajesz naszą platformę, trenerów oraz sposób w jaki prowadzone są szkolenia.

Zacznij naukę języka Swift

Programiści iOS są dziś szczególnie poszukiwani przez firmy w Polsce. Ucząc się nowego języka programowania obiektowego zwiększasz swoje szanse na znalezienie pracy przy interesujących projektach. Dzięki znajomości Swifta, rozwijasz zakres swoich umiejętności, a Twoje aplikacje mają szansę zdobyć uznanie wielu użytkowników.

Najważniejsze cechy kursu Podstawy języka Swift::

  • profesjonalny kurs on-line dostępny przez cały rok
  • 2 godziny materiału wideo w jakości HD
  • dostęp do platformy e-learningowej

  • do pobrania: wszystkie lekcje wideo, prezentacja z teorią
  • certyfikat ukończenia szkolenia w Educativo





Już dziś zacznij naukę programowania nowoczesnych aplikacji!
  • Ważność:rok
    Koszt szkolenia: 69 zł
Nie znalazłeś szkolenia dla siebie?

Logowanie

email
hasło
Zaloguj się

Resetowanie hasła

email
Resetuj

Rejestracja

imię
nazwisko
email
hasło
powtórz hasło
Akceptuję regulamin
Zarejestruj się

Zamknij

Zamknij

Wpisz kod rabatowy

kod
Zamknij
Zrealizuj kod