Educativo.pl – Katalog Szkoleń

Podstawy języka Swift

Podstawy języka Swift

Wprowadzenie do Swift

 
Planujesz zacząć naukę tworzenia aplikacji na iOS? Chcesz poznać nowy język programowania? Zacznij już dzisiaj darmowe szkolenie Podstawy języka Swift.

Język Swift po raz pierwszy zaprezentowany został światu na konferencji Worldwide Developer’s Conference w czerwcu 2014 roku. Od tego czasu jego popularność wśród programistów i deweloperów aplikacji cały czas rośnie. Obecnie jest w światowej czołówce najczęściej wykorzystywanych języków programowania (według indeksu TIOBE).

Nowy język stworzony przez Apple jest znacznie prostszy niż Objective-C. Polecany jest szczególnie początkującym programistom ze względu na uproszczoną strukturę kodu, możliwość nanoszenia poprawek na wykresach graficznych oraz testowanie działania projektu w czasie rzeczywistym.

Aplikacje tworzone za pomocą Swifta są szybsze i bezpieczniejsze niż projekty pisane tylko za pomocą języka Objectivie-C, a ich kod jest dużo bardziej czytelny.

Koncern Apple udostępnił na otwartej licencji narzędzia języka, co dodatkowo umożliwia tworzenie programów działających w systemie Linux. Już teraz możesz zacząć tworzyć swój pierwszy kod w środowisku przygotowanym przez IBM na stronie: swift.sandbox.bluemix.net

Kurs dla każdego

Program kursu Podstawy języka Swift został ułożony tak, aby nawet osoby początkujące z bez trudu opanowały nowe pojęcia i zagadnienia. Wraz z realizacją kolejnych lekcji poziom trudności powoli wzrasta, a Ty poznajesz kolejne elementy języka Swift i podstawowe funkcje środowiska Xcode.

Na koniec szkolenia krok po kroku stworzysz w pełni funkcjonalną aplikację - Kalkulator napiwku.

Język Swift może być wykorzystany w jednej aplikacji razem z językiem Objective-C, dlatego to krótkie szkolenie polecamy też doświadczonym programistom, którzy chcą zdobyć nowe umiejętności. Łącząc w jednym projekcie możliwości obu języków, stworzysz programy lekkie i szybkie, które będą chętnie pobierane przez użytkowników z App Store.

Nauka krok po kroku

Bezpłatny kurs Podstawy języka Swift wprowadza podstawowe pojęcia związane z programowaniem w języku Swift i tworzeniem aplikacji na iOS.

Szkolenie podzielone zostało na 15 modułów, w trakcie których:

  • omawiana jest szczegółowo składnia Swift,
  • prezentowane są kluczowe elementy języka,
  • tłumaczone są podstawowe techniki i konstrukcje.


Wszystkie poruszone zagadnienia teoretyczne znalazły następnie zastosowanie podczas tworzenia końcowego projektu – aplikacji mobilnej na iPhone’a.

Tylko u nas dostępne jest profesjonalne szkolenie wideo z podstaw Swifta w języku polskim!

Plan szkolenia

Odbierz certyfikat

Kursanci educativo.pl mogą bezpłatnie uzyskać certyfikat ukończenia szkolenia. Zdobycie certyfikatu jest dość proste, pod warunkiem, że wypełnisz 3 poniższe kroki:

1. Obejrzysz wszystkie lekcje wideo dostępne w szkoleniu.

2. Napiszesz wiadomość przez formularz kontaktowy, że chcesz odebrać certyfikat.

3. Odbierzesz certyfikat, który dociera wprost na Twój adres e-mail.

Więcej informacji o egzaminach i certyfikatach znajdziesz na naszym blogu.

Sprawdź za darmo

Kursy na platformie educativo.pl dostępne są w wersji on-line, dzięki temu możesz je realizować na dowolnym urządzeniu podłączonym do Internetu. Wystarczy, że zalogujesz się na swoje konto.

Wszystkie lekcje szkolenia możesz pobrać na dysk komputera.

Rejestracja w serwisie educativo.pl jest bezpłatna. Zakładając konto uzyskujesz dostęp do bezpłatnych materiałów, czyli lekcji demo przypisanych do każdego z kursów. Dzięki możliwości obejrzenia darmowej lekcji poznajesz naszą platformę, trenerów oraz sposób w jaki prowadzone są szkolenia.

Zacznij naukę języka Swift

Programiści iOS są dziś szczególnie poszukiwani przez firmy w Polsce. Ucząc się nowego języka programowania obiektowego zwiększasz swoje szanse na znalezienie pracy przy interesujących projektach. Dzięki znajomości Swifta, rozwijasz zakres swoich umiejętności, a Twoje aplikacje mają szansę zdobyć uznanie wielu użytkowników.

Najważniejsze cechy kursu Podstawy języka Swift::

  • bezpłatny kurs online dostępny bez żadnych ograniczeń
  • 2 godziny materiału wideo w jakości HD
  • dostęp do platformy e-learningowej

  • do pobrania: wszystkie lekcje wideo, prezentacja z teorią
  • stworzysz swoją pierwszą aplikację - Kalkulator napiwku





Już dziś zacznij naukę programowania nowoczesnych aplikacji!
  • Ważność:rok
    Koszt szkolenia:darmowe

Swift 3 - tworzenie aplikacji na iOS część 3

Swift 3 - tworzenie aplikacji na iOS część 3

Zaawansowane możliwości języka Swift

 
Realizując trzecią część szkolenia z programowania w języku Swift, przekonasz się jak łatwo można za jego pomocą tworzyć aplikacje na niemal wszystkie platformy Apple: iOS, watchOS i tvOS.

Najważniejsze cechy kursu Swift – tworzenie aplikacji na iOS część 3:

  • profesjonalny kurs on-line dostępny bez żadnych ograniczeń,
  • 7 godzin materiału wideo w jakości HD podzielonego na 28 lekcji,
  • stworzysz 10 aplikacji mobilnych na iPhone, Apple Watch i Apple TV,
  • stały dostęp do platformy e-learningowej z testami on-line,
  • do pobrania: wszystkie lekcje wideo, prezentacja z teorią, kod źródłowy,
  • otrzymasz certyfikat ukończenia szkolenia.


Język Swift zaprezentowany został w 2014 roku. Od tamtego czasu Apple nieustannie pracuje nad rozwojem swojego nowego języka programowania. Wykorzystywana w trakcie kursu trzecia wersja Swift jest kompatybilna z Xcode 9 i można jej używać w jednym projekcie razem ze Swift 4.

Poznasz najciekawsze frameworki Apple

ARKit
Framework, który umożliwia programowanie aplikacji mobilnych, wykorzystujących rozszerzoną rzeczywistość. W czasie kursu osobiście wykorzystasz ARKit przy tworzeniu gry Cats GO.

SiriKit
Zestaw narzędzi umożliwiający integrację aplikacji z asystentem Siri. Nauczymy Cię jak za pomocą komend głosowych możesz sterować swoim programem i wysyłać wiadomości przez iMessage.

HealthKit
Framework przy pomocy, którego możesz zbierać informacje na temat zdrowia. W trakcie kursu stworzysz aplikację, przy pomocy której zmierzysz na żywo puls podczas aktywności fizycznej.

ResearchKit
Za pomocą tego frameworka naukowe ośrodki badawcze mogą gromadzić dane statystyczne. Od trenera dowiesz się, jak zaimplementować ResearchKit do własnego projektu.

SpriteKit
Framework umożliwiający tworzenie gier 2D wysokiej jakości. Nauczysz się korzystać z niego do tworzenia m.in. gier dedykowanych na Apple Watch.

SceneKit
Ten zestaw narzędzi pozwala na stworzenie efektownych gier 3D. Poznasz jego szerokie możliwości podczas budowania gry Cats GO, opartego na mechanice Pokemon GO.

Stworzysz aplikacje na iOS, watchOS i tvOS

W trakcie szkolenia wraz z trenerem stworzysz szereg aplikacji mobilnych na iPhone'a, Apple Watch i Apple TV.

  • Quote of the day - aplikacja stworzona w drugiej części szkolenia Swift, która teraz zostanie dostosowana do Apple TV, najpierw za pomocą języka Swift a następnie w szablonach TVML
  • Watch Snake - samodzielna gra mobilna przygotowana na Apple Watch, do jej stworzenia wykorzystany zostanie framework SpriteKit, Crown i TapticEngine
  • My pulse - aplikacja na Apple Watch do monitorowania pulsu, zaprogramowana zostanie przy pomocy frameworka HealtKit
  • Life pulse - aplikacja przygotowana na Apple Watch do monitorowania na żywo pulsu w trakcie aktywności fizycznej, wykorzystane zostaną framework HealtKit i narzędzie Workout
  • My Talk - aplikacja na iPhone'a, która zintegrowana zostanie asystentem Siri, dzięki czemu wiadomości będą mogły być wysyłane za pomocą komend głosowych
  • Animal Stickers - prosta aplikacja z wesołymi naklejkami wysyłanymi przez iMessage
  • Modified Animal - interaktywna aplikacja do wysyłania wiadomości obrazkowych przez iMessage
  • Whats next - widget przygotowany zgodnie z wytycznymi Apple, przy pomocy Calendar API wyświetlone zostanie zaplanowane wydarzenie wraz szybką opcją włączania i wyłączania przypomnienia
  • Cats GO - gra 3D na iOS oparta na mechanice "Pokemon Go", pokazująca zasady tworzenia aplikacji wykorzystujących rozszerzoną rzeczywistość przy użyciu frameworka SceneKit, aparatu i żyroskopu


Dla kogo jest ten kurs?

Szkolenie Swift – tworzenie aplikacji na iOS część 3 opracowane zostało z myślą o osobach, które znają już podstawy języka Swift i chciałyby rozwijać swoje umiejętności programistyczne z zakresu programowania na platformy iOS, watchOS i tvOS.

Zacząłeś naukę Swift 4? Poruszone w trakcie kursu zagadnienia są nadal aktualne i można je wykorzystywać równolegle w jednym projekcie.

Całe szkolenie zrealizowane zostało w formie multimedialnej. Na filmach w jakości HD z maksymalną precyzją prezentowany jest każdy etap tworzenia kodu. Wśród dodatkowych materiałów szkoleniowych załączonych do pobrania znajdują się fragmenty kodu napisane przez trenera i prezentacja z zagadnieniami teoretycznymi. Wszyscy kursanci mają też do dyspozycji testy on-line, sprawdzające czy dany materiał został już opanowany.

BONUS! Poaktywacji kurs on-line dostępny jest na platformie educativo.pl bez żadnych ograniczeń. Wszystkie lekcje można także pobrać na dysk komputera.


Zdobędziesz praktyczne umiejętności

  • Dowiesz się, jak w elementy zostały zmienione w języku Swift 3 i jakie nowości zostały do niego dodane
  • Poznasz nowe wytyczne projektowania API
  • Poznasz dwa sposoby tworzenia aplikacji na tvOS - klasyczny w języku Swift i za pomocą TVML
  • Dowiesz się, jak dystrybuować aplikacje na Apple TV
  • Nauczysz się wykorzystywać pilot jak jako kontroler dla platformy tvOS
  • Będziesz wiedział z jakich czujników i API mogą korzystać aplikacje programowane na Apple Watch
  • Nauczysz się korzystać z frameworka HealtKit do zbierania danych zdrowotnych i aktywności fizycznych
  • Dowiesz się jak dodawać do swojego projektu framework ResearchKit, służący do prowadzenia badań naukowych
  • Będziesz wiedzieć, jak prawidłowo skonfigurować WorkoutSession w aplikacjach do monitorowania aktywności fizycznej
  • Nauczysz się dodawać do aplikacji wsparcie dla asystenta głosowego Siri
  • Dowiesz się, jak zintegrować aplikację z systemem wysyłania wiadomości iMessage
  • Nauczysz się tworzyć dwa rodzaje aplikacji dla iMassage – aplikacje z naklejkami i aplikacje interaktywne
  • Dowiesz się jak prawidłowo tworzyć widgety dla aplikacji mobilnych na iOS 10
  • Będziesz wiedzieć, w jaki sposób korzystać z Calendar API do wyświetlania wydarzeń zapisanych w kalendarzach użytkownika
  • Dowiesz się, jak dodać do aplikacji framework EventKit
  • Nauczysz się korzystać z frameworka SceneKit do tworzenia obrazu 3D
  • Poznasz aż trzy sposoby renderowania sceny 3D
  • Nauczysz się korzystać z ARKit – frameworka do programowania aplikacji, wykorzystujących technikę rozszerzonej rzeczywistości.




Plan szkolenia

Odbierz certyfikat

Kursanci educativo.pl mogą bezpłatnie uzyskać certyfikat ukończenia szkolenia. Zdobycie certyfikatu jest dość proste, pod warunkiem, że rzetelnie wypełnisz 3 poniższe kroki:

1. Obejrzysz wszystkie lekcje wideo dostępne w szkoleniu.

2. Rozwiążesz testy, które pomogą Ci przygotować się do pomyślnego zdania egzaminu.

3. Zdasz egzamin on-line. Po uzyskaniu 70% pkt. certyfikat dostępny będzie do pobrania na Twoim koncie.

Więcej informacji o egzaminach i certyfikatach znajdziesz na naszym blogu.

Sprawdź za darmo

Kursy na platformie educativo.pl dostępne są w wersji on-line, dzięki temu możesz je realizować na dowolnym urządzeniu podłączonym do Internetu. Wystarczy, że zalogujesz się na swoje konto. Dodatkowo cały kurs wraz z załącznikami możesz pobrać na dysk komputera.

Rejestracja w serwisie educativo.pl jest bezpłatna. Zakładając konto uzyskujesz dostęp do bezpłatnych materiałów, czyli lekcji demo przypisanych do każdego z kursów. Dzięki możliwości obejrzenia darmowej lekcji poznajesz naszą platformę, trenerów oraz sposób w jaki prowadzone są szkolenia.

Już dziś rozpocznij naukę!

Ukończ kurs programowania w języku Swift 3 i naucz się tworzyć aplikacje mobilne na niemal wszystkie urządzenia Apple. Przekonaj się jak w prosty sposób możesz dodać Siri do swojego projektu albo opublikować paczkę naklejek dla iMessage! Realizując całe szkolenie dowiesz się, jak przygotować aplikacje na rozwijającą się platformę tvOS, zaprogramować natywne aplikacje na Apple Watch i budować nowoczesne programy na iOS 10.

Ukończ kurs Swift – tworzenie aplikacji na iOS część 3 i zostań wszechstronnym deweloperem Apple.


  • Ważność:na zawsze
    Koszt szkolenia: 269 zł

Swift 4 - tworzenie aplikacji na iOS część 1

Swift 4 - tworzenie aplikacji na iOS część 1

Swift od podstaw

 
Język Swift powstał, aby deweloperzy mogli tworzyć szybsze i lżejsze aplikacje mobilne. Każdego roku na podstawie sugestii zgłaszanych przez programistów, Apple wprowadza zmiany, dążąc do uproszczenia struktury kodu i zmaksymalizowaniu intuicyjności zastosowania poszczególnych elementów języka.

Swift polecany jest jako pierwszy język dla początkujących programistów.

W trakcie 5 godzin szkolenia Swift 4 – tworzenie aplikacji na iOS część 1 od podstaw nauczysz się programować aplikacje na urządzenia mobilne Apple. Dowiesz się, co nowego wprowadzono w czwartej wersji języka i jakie nowości dla programistów skrywa Xcode 9.

Najważniejsze cechy kursu:

  • profesjonalny kurs on-line dostępny bez żadnych ograniczeń,
  • ponad 5 godzin materiału wideo w jakości HD podzielonego na 23 lekcje,
  • stworzysz 4 aplikacje mobilne iOS,
  • stały dostęp do platformy e-learningowej z testami on-line,
  • każdą lekcję możesz pobrać na dysk komputera,
  • do pobrania masz także prezentację z teorią oraz kod źródłowy tworzonych aplikacji,
  • otrzymasz certyfikat ukończenia szkolenia.


Kurs dla każdego

Szkolenie przygotowane zostało dla osób, które chcą nauczyć się programowania w Swift 4. Trener od podstaw tłumaczy podstawowe informacje z zakresu struktur danych i funkcji języka.

  • Dowiesz się jak działają podstawowe typy danych.
  • Nauczysz się korzystać z opcjonalnych zmiennych.
  • Będziesz wiedzieć jak tworzyć funkcje i z nich korzystać.
  • Krok po kroku zbudujesz graficzny interfejs użytkownika.
  • Poznasz różne sposoby obsługi dotyku i dodawania animacji.


Wszystkie zagadnienia pokazane zostały na praktycznych przykładach, dlatego łatwo opanujesz nowe pojęcia i szybko poznasz działanie kolejnych elementów kodu. Dzięki Xcode Playground zobaczysz na żywo jak zmienia się pisana przez Ciebie aplikacja.

Znasz już podstawy języka Swift? Dowiedz się, co zmieniło się w czwartej wersji języka. Naucz się prawidłowo korzystać z nowych elementów składni. Poznaj obsługę nowych funkcji Xcode 9.

Stworzysz 4 aplikacje mobilne

Lotto
Twoja pierwsza aplikacja! Ten prosty projekt ułatwi Tobie naukę programowania w języku Swift 4. Krok po kroku poznasz najważniejsze elementy języka i nauczysz się prawidłowo pisać kod projektu.

Kalkulator
Na tym przykładzie poznasz strukturę aplikacji w Xcode 9. W Storyboard stworzysz interfejs użytkownika, nauczysz się dodawania i edycji kontrolek, dowiesz się z czego składają się elementy widoku i jak ważna w aplikacji iOS jest geometria.

Galeria zdjęć
Ten bardziej zaawansowany projekt nauczy Cię dodawania zasobów w katalogu xcassets. Dowiesz się jak działają "slicing" i "on demond" w aplikacjach iOS i dlaczego są tak istotne na niektórych platformach Apple.

Tinderivo
Zaawansowana aplikacja, dzięki której dowiesz się jak pobierać zasoby z sieci w formacie JSON i za pomocą protokołu http (REST). Nauczysz się też dodawać animacje, korzystając ze specjalnych animatorów.

Zdobędziesz praktyczne umiejętności

  • Nauczysz się od podstaw programowania w języku Swift 4
  • Poznasz strukturę aplikacji Xcode 9
  • Nauczysz się korzystać ze Storyboard i Interface Builder
  • Dowiesz się jak dodawać i edytować View Controller
  • Dowiesz się czym jest App Deleate i jakie są jego zadania
  • Nauczysz się korzystać z Auto Layout
  • Poznasz 3 sposoby obsługi dotyku w aplikacji
  • Będziesz wiedzieć jak dodawać zasoby w katalogu xcassets
  • Poznasz obsługę zasobów w sieci przy pomocy REST
  • Dowiesz się jak obsługiwać zasoby w formacie JSON
  • Nauczysz się dodawać animacje intefejsu przy pomocy animatorów
  • Poznasz panel dewelopera Apple w iTunes
  • Dowiesz się jak publikować aplikacje mobilne w App Store




Plan szkolenia

Odbierz certyfikat

Kursanci educativo.pl mogą bezpłatnie uzyskać certyfikat ukończenia szkolenia. Zdobycie certyfikatu jest dość proste, pod warunkiem, że rzetelnie wypełnisz 3 poniższe kroki:

1. Obejrzysz wszystkie lekcje wideo dostępne w szkoleniu.

2. Rozwiążesz testy, które pomogą Ci przygotować się do pomyślnego zdania egzaminu.

3. Zdasz egzamin on-line. Po uzyskaniu 70% pkt. certyfikat dostępny będzie do pobrania na Twoim koncie.

Więcej informacji o egzaminach i certyfikatach znajdziesz na naszym blogu.

Sprawdź za darmo

Kursy na platformie educativo.pl dostępne są w wersji on-line, dzięki temu możesz je realizować na dowolnym urządzeniu podłączonym do Internetu. Wystarczy, że zalogujesz się na swoje konto. Dodatkowo cały kurs wraz z załącznikami możesz pobrać na dysk komputera.

Rejestracja w serwisie educativo.pl jest bezpłatna. Zakładając konto uzyskujesz dostęp do bezpłatnych materiałów, czyli lekcji demo przypisanych do każdego z kursów. Dzięki możliwości obejrzenia darmowej lekcji poznajesz naszą platformę, trenerów oraz sposób w jaki prowadzone są szkolenia.

Już dziś zacznij naukę!

Ukończ kurs Swift 4 – tworzenie aplikacji na iOS część 1 i naucz się od podstaw programowania w języku dedykowanym dla deweloperów Apple. Przykładowe projekty pomogą Ci rozwinąć umiejętności programistyczne, szybko opanujesz nowe definicje i poznasz zasady tworzenia aplikacji w Xcode.

Pamiętaj, że realizując kurs na Educativo.pl:

  • dostajesz nielimitowany dostęp do platformy e-learningowej,
  • masz gwarancję wysokiej jakości materiału szkoleniowego,
  • Twoim trenerem jest prawdziwy ekspert, Błażej Zyglarski – wykształcony programista, pracownik naukowy UMK, doświadczony deweloper aplikacji Apple,
  • możesz pobrać wszystkie lekcje, prezentację z teorią i fragmenty kodu przygotowane przez trenera,
  • otrzymasz certyfikat ukończenia szkolenia.



  • Ważność:na zawsze
    Koszt szkolenia: 219 zł

Swift 4 - tworzenie aplikacji na iOS część 2

Swift 4 - tworzenie aplikacji na iOS część 2

Swift – warsztat programowania

 
Znasz już podstawy Swift? Pomożemy Tobie doszlifować zdobytą wiedzę. Stworzysz kilkanaście gier i aplikacji mobilnych, które pokażą spektrum różnych funkcji, bibliotek i frameworków dostępnych na platformie iOS.

Gwarantujemy wiele godzin intensywnej pracy z kodem!

W trakcie niespełna 6 godzin nauczysz się między innymi określać lokalizację użytkownika i wysyłać mu powiadomienia, gdy znacznie oddali się od wyznaczonego punktu. Zaprojektujesz kilka różnych gier, które ułatwią Ci zrozumienie sposobu działania silnika fizyki dostępnego w SpriteKit, ale także zasad dodawania animacji i interakcji z obiektami na scenie.

Najważniejsze cechy kursu:

  • profesjonalny kurs on-line dostępny bez żadnych ograniczeń,
  • ponad 5 godzin materiału wideo w jakości HD podzielonego na 23 lekcje,
  • stworzysz 11 aplikacji mobilnych na iOS,
  • stały dostęp do platformy e-learningowej z testami on-line,
  • każdą lekcję możesz pobrać na dysk komputera,
  • do pobrania masz także prezentację z teorią oraz kod źródłowy tworzonych aplikacji,
  • otrzymasz certyfikat ukończenia szkolenia.


Stworzysz 11 aplikacji mobilnych

Notatnik
Twój własny notatnik! Wolisz zapisywać pliki lokalnie czy w chmurze? W trakcie kursu nauczysz się tworzyć i korzystać z obu baz danych.

About Us
Prosta aplikacja wyświetlająca informacje o szkoleniach Swift, która pokaże Ci w praktyce zastosowanie różnych rodzajów przejść pomiędzy widokami.

To Do List
Lista zadań to sztandarowy projekt każdego początkującego programisty aplikacji, a jednocześnie idealny przykład zastosowania TableView.

My Diary
Pisząc kod pamiętnika dowiesz się, jak korzystać z Core Data do zarządzania modelem danych i tworzenia predykatów.

Flying Bird, Cats and Birds, Birds Cats and Dog, Stony Bird
Klon światowego hitu Flappy Bird i różne jego wariacje. Na podstawie kilku różnych gier tworzonych w SpriteKit nauczysz się symulowania fizycznych właściwości obiektów, dodawania interakcji pomiędzy obiektami, konkretnego oświetlenia na scenie i niesamowitych efektów specjalnych.

Where am I?, Where is my car?, My car is so far!
Trzy różne zastosowania dla MapKit i Core Location. Zaczniesz od prostego projektu do określania lokalizacji użytkownika, aby w kolejnych wersjach nauczyć się definiowania regionów geograficznych i planować wysyłanie powiadomień na iPhone'a, gdy oddalisz się określonego miejsca.

Dla kogo jest ten kurs?

Kurs Swift 4 – tworzenie aplikacji na iOS część 2 przygotowany został jako bezpośrednia kontynuacja nauki dla uczestników kursu podstawowego (część 1).

Z materiału zawartego w drugiej części skorzystają wszystkie osoby, które mają już opanowane podstawy programowania w języku Swift 4. Nie znajdziesz tu wyjaśniania prostych pojęć i zagadnień! Teorię ograniczamy do minimum, skupiając się maksymalnie na szlifowaniu praktycznych umiejętności.

  • Poznasz różne sposoby tworzenia baz danych, w tym zapisywanie plików w iCloud.
  • Będziesz wiedzieć jak korzystać z Core Data do efektywnego zarządzania modelem danych.
  • Nauczysz się korzystać z frameworku MapKit i Core Location do śledzenia lokalizacji użytkownika.
  • Dowiesz się jak tworzyć wysokiej jakości gry 2D za pomocą frameworka SpriteKit.


Razem z trenerem stworzysz w Xcode aż 10 różnych gier i aplikacji mobilnych na iOS. W tym klon światowego hitu, który zarobił już na całym świecie miliardy dolarów - Flappy Bird.

Szkolenie zrealizowane zostało w formie multimedialnej, cały materiał filmowy udostępniliśmy w jakości HD. Lekcje możesz oglądać online lub pobrać na dysk komputera. To Ty decydujesz, kiedy się uczysz. Nie masz żadnych ograniczeń czasowych. Po aktywacji kurs jest dostępny już na zawsze.

Zdobędziesz praktyczne umiejętności

  • Nauczysz się obsługi wyjątków w Swift.
  • Dowiesz się, jak korzystać z protokołów i delegatów.
  • Będziesz wiedzieć, czym jest automatyczne liczenie referencji (ARC).
  • Dowiesz się, jak zapisywać pliki lokalnie i dodawać bazę danych w chmurze iCloud.
  • Będziesz wiedzieć, jak wygląda struktura katalogu z aplikacją iOS.
  • Nauczysz się dodawać przejścia pomiędzy widokami w Storyboard.
  • Poznasz zasady tworzenia tabel za pomocą TableView.
  • Nauczysz się obsługi Core Data do zarządzania modelem danych w aplikacji.
  • Dowiesz się też jak wyszukiwać informacje w Core Data.
  • Poznasz zasady tworzenia predykatów.
  • Będziesz wiedzieć jak korzystać z edytora graficznego Xcode.
  • Nauczysz się obsługi frameworka SpriteKit - korzystania z silnika fizyki, dodawania animacji i interakcji pomiędzy obiekatami.
  • Poznasz różne efekty cząsteczkowe i sposoby ich dodawania do gry mobilnej.
  • Będziesz wiedzieć w jaki sposób obsługiwać framework MapKit.
  • Nauczysz się zaawansowanego wykorzystania biblioteki Core Location – monitorowania lokalizacji urządzenia, definiowania regionów i planowania zdarzeń.




Plan szkolenia

Odbierz certyfikat

Kursanci educativo.pl mogą bezpłatnie uzyskać certyfikat ukończenia szkolenia. Zdobycie certyfikatu jest dość proste, pod warunkiem, że rzetelnie wypełnisz 3 poniższe kroki:

1. Obejrzysz wszystkie lekcje wideo dostępne w szkoleniu.

2. Rozwiążesz testy, które pomogą Ci przygotować się do pomyślnego zdania egzaminu.

3. Zdasz egzamin on-line. Po uzyskaniu 70% pkt. certyfikat dostępny będzie do pobrania na Twoim koncie.

Więcej informacji o egzaminach i certyfikatach znajdziesz na naszym blogu.

Sprawdź za darmo

Kursy na platformie educativo.pl dostępne są w wersji on-line, dzięki temu możesz je realizować na dowolnym urządzeniu podłączonym do Internetu. Wystarczy, że zalogujesz się na swoje konto. Dodatkowo cały kurs wraz z załącznikami możesz pobrać na dysk komputera.

Rejestracja w serwisie educativo.pl jest bezpłatna. Zakładając konto uzyskujesz dostęp do bezpłatnych materiałów, czyli lekcji demo przypisanych do każdego z kursów. Dzięki możliwości obejrzenia darmowej lekcji poznajesz naszą platformę, trenerów oraz sposób w jaki prowadzone są szkolenia.

Już dziś zacznij naukę!

Ukończ drugą część kursu programowania w języku Swift 4 i zdobądź szerokie spektrum umiejętności dewelopera Apple. Zacznij tworzyć profesjonalne aplikacje na iPhony i iPady, wykorzystujące geolokalizację. Dodaj do App Store popularne gry 2D stworzone dzięki SprieKit.

Pamiętaj, że realizując kurs na Educativo.pl:

  • dostajesz nielimitowany dostęp do platformy e-learningowej,
  • masz gwarancję wysokiej jakości materiału szkoleniowego,
  • Twoim trenerem jest prawdziwy ekspert, Błażej Zyglarski – wykształcony programista, pracownik naukowy UMK, doświadczony deweloper aplikacji Apple,
  • możesz pobrać wszystkie lekcje, prezentację z teorią i kod źródłowy przygotowane przez trenera,
  • otrzymasz certyfikat ukończenia szkolenia.



  • Ważność:na zawsze
    Koszt szkolenia: 219 zł

Programista Swift

Nie znalazłeś szkolenia dla siebie?

Logowanie

email
hasło
Zaloguj się

Resetowanie hasła

email
Resetuj

Rejestracja

imię
nazwisko
email
hasło
powtórz hasło
Akceptuję regulamin
Zarejestruj się

Zamknij

Zamknij

Wpisz kod rabatowy

kod
Zamknij
Zrealizuj kod