Swift 2 - tworzenie aplikacji na iOS 9 część 2

-
CZAS TRWANIA: 5h 2min
-
POZIOM TRUDNOŚCI:
Programuj aplikacje na iOS i watchOS
Zapraszamy na drugą część bestsellerowego szkolenia z programowania aplikacji w języku Swift 2. Wzięliśmy pod uwagę wszystkie Wasze sugestie i stworzyliśmy kurs dopasowany do Waszych potrzeb i rozwijający nowsze obszary umiejętności programistycznych.
Tym razem szczególny nacisk położyliśmy na tematy związane z tworzeniem aplikacji wykorzystujących możliwości Core Data, bazę danych CloudKit, REST API i zewnętrzne biblioteki. Dowiesz się także, jak przy pomocy przeglądarki internetowej w prosty i szybki sposób tworzyć aplikacje wieloplatformowe.
Jako pierwsi w Polsce przygotowaliśmy również specjalny projekt z myślą o platformie watchOS, z którego nauczysz się, jak skomunikować iPhone’a i Apple Watch, aby móc wysyłać powiadomienia, kontynuować rozpoczętą pracę na różnych urządzeniach i tworzyć natywne aplikacje obsługiwane przez smartwatch.
Tym razem szczególny nacisk położyliśmy na tematy związane z tworzeniem aplikacji wykorzystujących możliwości Core Data, bazę danych CloudKit, REST API i zewnętrzne biblioteki. Dowiesz się także, jak przy pomocy przeglądarki internetowej w prosty i szybki sposób tworzyć aplikacje wieloplatformowe.
Jako pierwsi w Polsce przygotowaliśmy również specjalny projekt z myślą o platformie watchOS, z którego nauczysz się, jak skomunikować iPhone’a i Apple Watch, aby móc wysyłać powiadomienia, kontynuować rozpoczętą pracę na różnych urządzeniach i tworzyć natywne aplikacje obsługiwane przez smartwatch.

Dlaczego warto ukończyć drugą część szkolenia?
W każdym szkoleniu staramy się maksymalnie wykorzystać czas na prezentację praktycznych rozwiązań.

- Wykorzystasz technologie webowe do tworzenia aplikacji wieloplatformowych. To proste rozwiązanie pozwala na znaczną oszczędność kosztów, wynikających z braku konieczności przygotowywania w całości osobnych aplikacji na każdą z platform mobilnych.
- Nauczysz się korzystania z frameworku Core Data, co pozwoli zaoszczędzić Tobie wiele czasu na pisaniu kodu, ponieważ nie będziesz już musiał implementować znacznej części standardowych operacji.
- Dowiesz się, jak używać CloudKit i iCloud Documents do tworzenia prywatnych i publicznych baz plików. Jest to najprostsze i najtańsze rozwiązanie (bezpłatnym dla większości deweloperów), a do tego cieszy się zaufaniem użytkowników urządzeń Apple.
- Będziesz wiedzieć, jak przy pomocy managera CocoaPods implementować zewnętrzne biblioteki, dzięki czemu w dowolny sposób rozszerzysz funkcje aplikacji i będziesz mógł korzystać z zewnętrznych usług.
- Dołączysz (do jeszcze nielicznego grona!) deweloperów, którzy potrafią stworzyć natywne aplikacje na watchOS, skomunikować iPhone’a z Apple Watch’em i synchronizować dane pomiędzy nimi (Continuity).

Dla kogo jest ten kurs?
Druga część szkolenia Swift 2 – tworzenie aplikacji na iOS 9 opracowana została z myślą o osobach, które znają już podstawy języka Swift i chciałyby rozwijać swoje umiejętności programistyczne.
Kurs przygotowany został w formie multimedialnej, w oparciu o zgłoszone przez Was zagadnienia i uwagi dotyczące realizacji audio-wideo. Zgodnie z Waszymi oczekiwaniami podnieśliśmy jakość dźwięku i obrazu. Na filmach w jakości HD z maksymalną precyzją prezentujemy każdy etap tworzenia kodu.
Dla wygodniejszej nauki udostępniamy dodatkowo fragmenty kodu stworzone przez trenera oraz całą prezentację z zagadnieniami teoretycznymi poruszonymi w trakcie szkolenia. Pamiętaj, że do kursu możesz wrócić w każdej chwili, ponieważ całe szkolenie on-line dostępne jest bez ograniczeń czasowych.
Kurs polecamy osobom, które ukończyły już pierwszą część szkolenia Swift 2 – tworzenie aplikacji na iOS 9.

Kurs przygotowany został w formie multimedialnej, w oparciu o zgłoszone przez Was zagadnienia i uwagi dotyczące realizacji audio-wideo. Zgodnie z Waszymi oczekiwaniami podnieśliśmy jakość dźwięku i obrazu. Na filmach w jakości HD z maksymalną precyzją prezentujemy każdy etap tworzenia kodu.
Dla wygodniejszej nauki udostępniamy dodatkowo fragmenty kodu stworzone przez trenera oraz całą prezentację z zagadnieniami teoretycznymi poruszonymi w trakcie szkolenia. Pamiętaj, że do kursu możesz wrócić w każdej chwili, ponieważ całe szkolenie on-line dostępne jest bez ograniczeń czasowych.
Kurs polecamy osobom, które ukończyły już pierwszą część szkolenia Swift 2 – tworzenie aplikacji na iOS 9.

Stworzysz aplikacje na iPhone i Apple Watch
Szkolenie opracował i poprowadził Błażej Zyglarski, który stworzył już kilkaset mniejszych i większych aplikacji na iOS. Jest prezesem Fundacji Rozwoju Informatyki oraz dyrektorem firmy Be Design Studio Limited. Na co dzień swoją wiedzą dzieli się ze studentami wydziału Matematyki i Informatyki Uniwersytetu Mikołaja Kopernika.
W czasie drugiej części szkolenia z programowania w języku Swift 2 wraz z trenerem stworzysz 7 gier i aplikacji, dzięki którym w praktyczny sposób nauczysz się wykorzystywać nowopoznane zagadnienia.
Na koniec kursu dowiesz się, jakie wymogi muszą spełniać Twoje aplikacje, aby zostały opublikowane w App Store.
W czasie drugiej części szkolenia z programowania w języku Swift 2 wraz z trenerem stworzysz 7 gier i aplikacji, dzięki którym w praktyczny sposób nauczysz się wykorzystywać nowopoznane zagadnienia.
- WebKit App – nauczysz się wyświetlać strony WWW wewnątrz aplikacji mobilnej przy pomocy WebView
- Flying Dog – wykorzystasz technologie webowe do tworzenia aplikacji wieloplatformowych
- My Secret Diary – dowiesz się, jak korzystać z frameworku Core Data do przechowywania danych w bazie, dodawania nowych obiektów, zapisywania rekordów i filtrowania wyników
- My Cloud Ads – poznasz zaawansowane możliwości platformy iCloud dla deweloperów
- Quote of the day – stworzysz aplikację natywną na watchOS i nauczysz się używać systemu Continuity do synchronizowania danych pomiędzy urządzeniami Apple
- Am I Online – wykorzystasz manager CocoaPods do implementowania zewnętrznych bibliotek
- My Weather – poznasz zastosowanie REST API w komunikacji pomiędzy serwisami web
Na koniec kursu dowiesz się, jakie wymogi muszą spełniać Twoje aplikacje, aby zostały opublikowane w App Store.

Zdobędziesz praktyczne umiejętności
- Nauczysz się korzystać z kontrolek WebView (UIWebView i WKWebView)
- Będziesz potrafił wykorzystać framework Panda.JS do tworzenia gier
- Dowiesz się, jak w zaawansowany sposób stosować możliwości frameworka Core Data
- Będziesz potrafił poprawnie tworzyć klasy, encje i superencje
- Dowiesz się, czym są lazy properties i kiedy z nich korzystać
- Nauczysz się inicjalizowania Core Data Stack
- Dowiesz się, jak używać NSPredicate do filtrowania i pobierania danych z bazy
- Nauczysz się wykorzystywać w aplikacji iCloud Documents
- Będziesz wiedział jak tworzyć iCloud Container do zapisywania plików
- Dowiesz się, jak używać CloudKit do tworzenia prywatnych i publicznych baz danych
- Poznasz różnice pomiędzy środowiskiem deweloperskim a środowiskiem produkcyjnym
- Będziesz wiedział, jak App Extension komunikuje się z aplikacją zawierającą i aplikacją hostującą
- Nauczysz się tworzyć aplikacje przy pomocy WatchKit App i WatchKit Extension
- Będziesz potrafił zaprogramować powiadomienia na Apple Watch za pomocą WatchKit Notification
- Dowiesz się, jak korzystać z systemu Continuity, który umożliwia kontynowanie działania aplikacji z tymi samymi danymi pomiędzy urządzeniami Apple
- Nauczysz się dodawać do projektu biblioteki zewnętrzne wykorzystując system CocoaPods
- Dowiesz się, jak stosować REST API
- Przygotujesz aplikację do dystrybucji w App Store, dowiesz się jakie wymagania stawiane są przez Apple

Plan szkolenia
-
Moduł: 1. Plan szkolenia
-
1.1 Wprowadzenie02:31
-
-
Moduł: 2. Osadzanie wewnątrz aplikacji
-
2.1 Przeglądarka w aplikacji - wprowadzenie08:20
-
2.3 Osadzanie przeglądarki w aplikacji - WKWebView03:49
-
2.4 Tworzenie gry opartej o przeglądarkę - rysowanie za pomocą Canvas04:49
-
2.5 Osadzanie aplikacji HTML5 na przykładzie aplikacji Flying Dog10:39
-
-
Moduł: 3. Metody korzystania z CoreData
-
3.1 Czym jest Core Data - rozpoczęcie pracy08:47
-
3.2 Tworzenie encji i relacje między nimi10:12
-
3.3 Leniwe właściwości i inicjalizacja CoreData Stack07:39
-
3.4 Definiowanie obiektów i zapytania CoreData na przykładzie aplikacji My Secret Diar17:32
-
3.5 Filtrowanie zapytań w bazie danych17:26
-
-
Moduł: 4. Metody korzystania z CloudKit
-
4.1 Obsługa iCloud06:41
-
4.2 Przechowywanie danych i autoryzacja użytkownika w CloudKit10:53
-
4.3 Tworzenie bazy danych - CloudKit Dashboard09:14
-
4.4 Dodawanie i zapisywanie rekordów w bazie danych - aplikacjai My Cloud Ads cz. 109:30
-
4.5 Dodawanie i zapisywanie rekordów w bazie danych - aplikacja My Cloud Ads cz. 215:28
-
4.6 Pobieranie rekordów z bazy danych na przykładzie aplikacji My Cloud Ads cz.114:10
-
4.7 Pobieranie rekordów z bazy danych na przykładzie aplikacji My Cloud Ads cz.211:08
-
4.8 Dodawanie zależności między obiekatmi - referencje08:26
-
-
Moduł: 5. Programowanie na Apple WatchOS
-
5.1 Apple Watch - podstawy programowania07:34
-
5.2 Tworzenie aplikacji na Apple Watch na przykładzie aplikacji Quote of the day cz. 109:36
-
5.3 Tworzenie aplikacji na Apple Watch na przykładzie aplikacji Quote of the day cz. 210:47
-
5.4 Powiadomienia, animacje, uaktualnienia i komunikacja z Apple Watch - teoria12:44
-
5.5 Powiadomienia, animacje, uaktualnienia i komunikacja z Apple Watch - praktyka07:13
-
-
Moduł: 6. Korzystanie z bibliotek zewnętrznych
-
6.1 Biblioteki zewnętrzne10:48
-
6.2 Użycie bibliotek zewnętrznych na przykładzie apllikacji Am I Online?15:37
-
-
Moduł: 7. Metody komunikacji
-
7.1 Obsługa REST API na przykładzie aplikacji MyWeather19:17
-
-
Moduł: 8. Publikowanie aplikacji w App Store
-
8.1 Publikowanie aplikacji w App Store21:41
-
Odbierz certyfikat
Kursanci educativo.pl mogą bezpłatnie uzyskać certyfikat ukończenia szkolenia. Zdobycie certyfikatu jest dość proste, pod warunkiem, że rzetelnie wypełnisz 3 poniższe kroki:
1. Obejrzysz wszystkie lekcje wideo dostępne w szkoleniu.
2. Rozwiążesz testy, które pomogą Ci przygotować się do pomyślnego zdania egzaminu.
3. Zdasz egzamin on-line. Po uzyskaniu 70% pkt. certyfikat dostępny będzie do pobrania na Twoim koncie.
Więcej informacji o egzaminach i certyfikatach znajdziesz na naszym blogu.

1. Obejrzysz wszystkie lekcje wideo dostępne w szkoleniu.
2. Rozwiążesz testy, które pomogą Ci przygotować się do pomyślnego zdania egzaminu.
3. Zdasz egzamin on-line. Po uzyskaniu 70% pkt. certyfikat dostępny będzie do pobrania na Twoim koncie.
Więcej informacji o egzaminach i certyfikatach znajdziesz na naszym blogu.

Sprawdź za darmo
Zobacz demoKursy na platformie educativo.pl dostępne są w wersji on-line, dzięki temu możesz je realizować na dowolnym urządzeniu podłączonym do Internetu. Wystarczy, że zalogujesz się na swoje konto. Dodatkowo cały kurs wraz z załącznikami możesz pobrać na dysk komputera.
Rejestracja w serwisie educativo.pl jest bezpłatna. Zakładając konto uzyskujesz dostęp do bezpłatnych materiałów, czyli lekcji demo przypisanych do każdego z kursów. Dzięki możliwości obejrzenia darmowej lekcji poznajesz naszą platformę, trenerów oraz sposób w jaki prowadzone są szkolenia.

Rejestracja w serwisie educativo.pl jest bezpłatna. Zakładając konto uzyskujesz dostęp do bezpłatnych materiałów, czyli lekcji demo przypisanych do każdego z kursów. Dzięki możliwości obejrzenia darmowej lekcji poznajesz naszą platformę, trenerów oraz sposób w jaki prowadzone są szkolenia.

Już dziś rozpocznij naukę!
Programując w języku Swift 2 stworzysz szybkie aplikacje, które będą płynnie działać na każdym urządzeniu, zaoszczędzą zużycie baterii, przechowają dane w iCloud i wyślą powiadomienia na Apple Watch.
Najważniejsze cechy kursu:
Umiejętności zdobyte w czasie pierwszej i drugiej części kursu, pozwolą Ci samodzielnie tworzyć zaawansowane aplikacje mobilne na iOS i watchOS.
Najważniejsze cechy kursu:
- profesjonalny kurs on-line dostępny bez żadnych ograniczeń,
- ponad 5 godzin materiału wideo w jakości HD podzielonego na 28 lekcji,
- stworzysz 7 aplikacji mobilnych na iPhone i Apple Watch,
- stały dostęp do platformy
e-learningowej z testami on-line, - do pobrania: wszystkie lekcje wideo, prezentacja z teorią oraz kod źródłowy,
- otrzymasz certyfikat ukończenia szkolenia.
Umiejętności zdobyte w czasie pierwszej i drugiej części kursu, pozwolą Ci samodzielnie tworzyć zaawansowane aplikacje mobilne na iOS i watchOS.

Zobacz podobne
-
Swift 4 - tworzenie aplikacji na iOS część 1Błażej Zyglarski Łatwy 5h 10min
219 PLN -
Swift 4 - tworzenie aplikacji na iOS część 2Błażej Zyglarski Łatwy 5h 40min
219 PLN -
Swift 3 - tworzenie aplikacji na iOS część 3Błażej Zyglarski Średni 7h 6min
269 PLN -
Programista SwiftŚredni 27h 5min
925418 PLN