Educativo.pl – Zdobądź Zawód Przyszłości - Programowanie Urządzeń Mobilnych - Administracja Systemami

Swift 2 - tworzenie aplikacji na iOS 9 część 2

Programuj aplikacje na iOS i watchOS

 
Zapraszamy na drugą część bestsellerowego szkolenia z programowania aplikacji w języku Swift 2. Wzięliśmy pod uwagę wszystkie Wasze sugestie i stworzyliśmy kurs dopasowany do Waszych potrzeb i rozwijający nowsze obszary umiejętności programistycznych.

Tym razem szczególny nacisk położyliśmy na tematy związane z tworzeniem aplikacji wykorzystujących możliwości Core Data, bazę danych CloudKit, REST API i zewnętrzne biblioteki. Dowiesz się także, jak przy pomocy przeglądarki internetowej w prosty i szybki sposób tworzyć aplikacje wieloplatformowe.

Jako pierwsi w Polsce przygotowaliśmy również specjalny projekt z myślą o platformie watchOS, z którego nauczysz się, jak skomunikować iPhone’a i Apple Watch, aby móc wysyłać powiadomienia, kontynuować rozpoczętą pracę na różnych urządzeniach i tworzyć natywne aplikacje obsługiwane przez smartwatch.

Dlaczego warto ukończyć drugą część szkolenia?

W każdym szkoleniu staramy się maksymalnie wykorzystać czas na prezentację praktycznych rozwiązań.

  • Wykorzystasz technologie webowe do tworzenia aplikacji wieloplatformowych. To proste rozwiązanie pozwala na znaczną oszczędność kosztów, wynikających z braku konieczności przygotowywania w całości osobnych aplikacji na każdą z platform mobilnych.
  • Nauczysz się korzystania z frameworku Core Data, co pozwoli zaoszczędzić Tobie wiele czasu na pisaniu kodu, ponieważ nie będziesz już musiał implementować znacznej części standardowych operacji.
  • Dowiesz się, jak używać CloudKit i iCloud Documents do tworzenia prywatnych i publicznych baz plików. Jest to najprostsze i najtańsze rozwiązanie (bezpłatnym dla większości deweloperów), a do tego cieszy się zaufaniem użytkowników urządzeń Apple.
  • Będziesz wiedzieć, jak przy pomocy managera CocoaPods implementować zewnętrzne biblioteki, dzięki czemu w dowolny sposób rozszerzysz funkcje aplikacji i będziesz mógł korzystać z zewnętrznych usług.
  • Dołączysz (do jeszcze nielicznego grona!) deweloperów, którzy potrafią stworzyć natywne aplikacje na watchOS, skomunikować iPhone’a z Apple Watch’em i synchronizować dane pomiędzy nimi (Continuity).
Tych wszystkich cennych umiejętności nauczymy Cię w ciągu zaledwie 5 godzin szkolenia!

Dla kogo jest ten kurs?

Druga część szkolenia Swift 2 – tworzenie aplikacji na iOS 9 opracowana została z myślą o osobach, które znają już podstawy języka Swift i chciałyby rozwijać swoje umiejętności programistyczne.

Kurs przygotowany został w formie multimedialnej, w oparciu o zgłoszone przez Was zagadnienia i uwagi dotyczące realizacji audio-wideo. Zgodnie z Waszymi oczekiwaniami podnieśliśmy jakość dźwięku i obrazu. Na filmach w jakości HD z maksymalną precyzją prezentujemy każdy etap tworzenia kodu.

Dla wygodniejszej nauki udostępniamy dodatkowo fragmenty kodu stworzone przez trenera oraz całą prezentację z zagadnieniami teoretycznymi poruszonymi w trakcie szkolenia. Pamiętaj, że do kursu możesz wrócić w każdej chwili, ponieważ całe szkolenie on-line dostępne jest bez ograniczeń czasowych.

Kurs polecamy osobom, które ukończyły już pierwszą część szkolenia Swift 2 – tworzenie aplikacji na iOS 9.

Stworzysz aplikacje na iPhone i Apple Watch

Szkolenie opracował i poprowadził Błażej Zyglarski, który stworzył już kilkaset mniejszych i większych aplikacji na iOS. Jest prezesem Fundacji Rozwoju Informatyki oraz dyrektorem firmy Be Design Studio Limited. Na co dzień swoją wiedzą dzieli się ze studentami wydziału Matematyki i Informatyki Uniwersytetu Mikołaja Kopernika.

W czasie drugiej części szkolenia z programowania w języku Swift 2 wraz z trenerem stworzysz 7 gier i aplikacji, dzięki którym w praktyczny sposób nauczysz się wykorzystywać nowopoznane zagadnienia.

  • WebKit App – nauczysz się wyświetlać strony WWW wewnątrz aplikacji mobilnej przy pomocy WebView
  • Flying Dog – wykorzystasz technologie webowe do tworzenia aplikacji wieloplatformowych
  • My Secret Diary – dowiesz się, jak korzystać z frameworku Core Data do przechowywania danych w bazie, dodawania nowych obiektów, zapisywania rekordów i filtrowania wyników
  • My Cloud Ads – poznasz zaawansowane możliwości platformy iCloud dla deweloperów
  • Quote of the day – stworzysz aplikację natywną na watchOS i nauczysz się używać systemu Continuity do synchronizowania danych pomiędzy urządzeniami Apple
  • Am I Online – wykorzystasz manager CocoaPods do implementowania zewnętrznych bibliotek
  • My Weather – poznasz zastosowanie REST API w komunikacji pomiędzy serwisami web

Na koniec kursu dowiesz się, jakie wymogi muszą spełniać Twoje aplikacje, aby zostały opublikowane w App Store.


Zdobędziesz praktyczne umiejętności

  • Nauczysz się korzystać z kontrolek WebView (UIWebView i WKWebView)
  • Będziesz potrafił wykorzystać framework Panda.JS do tworzenia gier
  • Dowiesz się, jak w zaawansowany sposób stosować możliwości frameworka Core Data
  • Będziesz potrafił poprawnie tworzyć klasy, encje i superencje
  • Dowiesz się, czym są lazy properties i kiedy z nich korzystać
  • Nauczysz się inicjalizowania Core Data Stack
  • Dowiesz się, jak używać NSPredicate do filtrowania i pobierania danych z bazy
  • Nauczysz się wykorzystywać w aplikacji iCloud Documents
  • Będziesz wiedział jak tworzyć iCloud Container do zapisywania plików
  • Dowiesz się, jak używać CloudKit do tworzenia prywatnych i publicznych baz danych
  • Poznasz różnice pomiędzy środowiskiem deweloperskim a środowiskiem produkcyjnym
  • Będziesz wiedział, jak App Extension komunikuje się z aplikacją zawierającą i aplikacją hostującą
  • Nauczysz się tworzyć aplikacje przy pomocy WatchKit App i WatchKit Extension
  • Będziesz potrafił zaprogramować powiadomienia na Apple Watch za pomocą WatchKit Notification
  • Dowiesz się, jak korzystać z systemu Continuity, który umożliwia kontynowanie działania aplikacji z tymi samymi danymi pomiędzy urządzeniami Apple
  • Nauczysz się dodawać do projektu biblioteki zewnętrzne wykorzystując system CocoaPods
  • Dowiesz się, jak stosować REST API
  • Przygotujesz aplikację do dystrybucji w App Store, dowiesz się jakie wymagania stawiane są przez Apple


Plan szkolenia

  • Moduł: 1. Plan szkolenia
    • 1.1 Wprowadzenie

      02:31
  • Moduł: 2. Osadzanie wewnątrz aplikacji
    • 2.1 Przeglądarka w aplikacji - wprowadzenie

      08:20
    • 2.3 Osadzanie przeglądarki w aplikacji - WKWebView

      03:49
    • 2.4 Tworzenie gry opartej o przeglądarkę - rysowanie za pomocą Canvas

      04:49
    • 2.5 Osadzanie aplikacji HTML5 na przykładzie aplikacji Flying Dog

      10:39
    • 2.2 Osadzanie przeglądarki w aplikacji - UIWebView
      10:26
  • Moduł: 3. Metody korzystania z CoreData
    • 3.1 Czym jest Core Data - rozpoczęcie pracy

      08:47
    • 3.2 Tworzenie encji i relacje między nimi

      10:12
    • 3.3 Leniwe właściwości i inicjalizacja CoreData Stack

      07:39
    • 3.4 Definiowanie obiektów i zapytania CoreData na przykładzie aplikacji My Secret Diar

      17:32
    • 3.5 Filtrowanie zapytań w bazie danych

      17:26
  • Moduł: 4. Metody korzystania z CloudKit
    • 4.1 Obsługa iCloud

      06:41
    • 4.2 Przechowywanie danych i autoryzacja użytkownika w CloudKit

      10:53
    • 4.3 Tworzenie bazy danych - CloudKit Dashboard

      09:14
    • 4.4 Dodawanie i zapisywanie rekordów w bazie danych - aplikacjai My Cloud Ads cz. 1

      09:30
    • 4.5 Dodawanie i zapisywanie rekordów w bazie danych - aplikacja My Cloud Ads cz. 2

      15:28
    • 4.6 Pobieranie rekordów z bazy danych na przykładzie aplikacji My Cloud Ads cz.1

      14:10
    • 4.7 Pobieranie rekordów z bazy danych na przykładzie aplikacji My Cloud Ads cz.2

      11:08
    • 4.8 Dodawanie zależności między obiekatmi - referencje

      08:26
  • Moduł: 5. Programowanie na Apple WatchOS
    • 5.1 Apple Watch - podstawy programowania

      07:34
    • 5.2 Tworzenie aplikacji na Apple Watch na przykładzie aplikacji Quote of the day cz. 1

      09:36
    • 5.3 Tworzenie aplikacji na Apple Watch na przykładzie aplikacji Quote of the day cz. 2

      10:47
    • 5.4 Powiadomienia, animacje, uaktualnienia i komunikacja z Apple Watch - teoria

      12:44
    • 5.5 Powiadomienia, animacje, uaktualnienia i komunikacja z Apple Watch - praktyka

      07:13
  • Moduł: 6. Korzystanie z bibliotek zewnętrznych
    • 6.1 Biblioteki zewnętrzne

      10:48
    • 6.2 Użycie bibliotek zewnętrznych na przykładzie apllikacji Am I Online?

      15:37
  • Moduł: 7. Metody komunikacji
    • 7.1 Obsługa REST API na przykładzie aplikacji MyWeather

      19:17
  • Moduł: 8. Publikowanie aplikacji w App Store
    • 8.1 Publikowanie aplikacji w App Store

      21:41

Odbierz certyfikat

Kursanci educativo.pl mogą bezpłatnie uzyskać certyfikat ukończenia szkolenia. Zdobycie certyfikatu jest dość proste, pod warunkiem, że rzetelnie wypełnisz 3 poniższe kroki:

1. Obejrzysz wszystkie lekcje wideo dostępne w szkoleniu.

2. Rozwiążesz testy, które pomogą Ci przygotować się do pomyślnego zdania egzaminu.

3. Zdasz egzamin on-line. Po uzyskaniu 70% pkt. certyfikat dostępny będzie do pobrania na Twoim koncie.

Więcej informacji o egzaminach i certyfikatach znajdziesz na naszym blogu.

Sprawdź za darmo

Kursy na platformie educativo.pl dostępne są w wersji on-line, dzięki temu możesz je realizować na dowolnym urządzeniu podłączonym do Internetu. Wystarczy, że zalogujesz się na swoje konto. Dodatkowo cały kurs wraz z załącznikami możesz pobrać na dysk komputera.

Rejestracja w serwisie educativo.pl jest bezpłatna. Zakładając konto uzyskujesz dostęp do bezpłatnych materiałów, czyli lekcji demo przypisanych do każdego z kursów. Dzięki możliwości obejrzenia darmowej lekcji poznajesz naszą platformę, trenerów oraz sposób w jaki prowadzone są szkolenia.

Już dziś rozpocznij naukę!

Programując w języku Swift 2 stworzysz szybkie aplikacje, które będą płynnie działać na każdym urządzeniu, zaoszczędzą zużycie baterii, przechowają dane w iCloud i wyślą powiadomienia na Apple Watch.

Najważniejsze cechy kursu:

  • profesjonalny kurs on-line dostępny bez żadnych ograniczeń,
  • ponad 5 godzin materiału wideo w jakości HD podzielonego na 28 lekcji,
  • stworzysz 7 aplikacji mobilnych na iPhone i Apple Watch,
  • stały dostęp do platformy
    e-learningowej
    z testami on-line,
  • do pobrania: wszystkie lekcje wideo, prezentacja z teorią oraz kod źródłowy,
  • otrzymasz certyfikat ukończenia szkolenia.


Umiejętności zdobyte w czasie pierwszej i drugiej części kursu, pozwolą Ci samodzielnie tworzyć zaawansowane aplikacje mobilne na iOS i watchOS.



Zobacz podobne

Logowanie

email
hasło
Zapamiętaj mnie
Nie pamiętasz hasła?
Zaloguj się

Resetowanie hasła

email
Resetuj

Rejestracja

imię
nazwisko
email
hasło
powtórz hasło
Chcę otrzymywać informacje o nowościach i promocjach
Zarejestruj się

Zamknij

Zamknij

Wpisz kod rabatowy

kod