Kategoria iOS, Programowanie, Najnowsze
Swift 4 - tworzenie aplikacji na iOS część 2
-
CZAS TRWANIA: 5h 40min
-
POZIOM TRUDNOŚCI:
Swift – warsztat programowania
Znasz już podstawy Swift? Pomożemy Tobie doszlifować zdobytą wiedzę. Stworzysz kilkanaście gier i aplikacji mobilnych, które pokażą spektrum różnych funkcji, bibliotek i frameworków dostępnych na platformie iOS.
Gwarantujemy wiele godzin intensywnej pracy z kodem!
W trakcie niespełna 6 godzin nauczysz się między innymi określać lokalizację użytkownika i wysyłać mu powiadomienia, gdy znacznie oddali się od wyznaczonego punktu. Zaprojektujesz kilka różnych gier, które ułatwią Ci zrozumienie sposobu działania silnika fizyki dostępnego w SpriteKit, ale także zasad dodawania animacji i interakcji z obiektami na scenie.
Najważniejsze cechy kursu:
Gwarantujemy wiele godzin intensywnej pracy z kodem!
W trakcie niespełna 6 godzin nauczysz się między innymi określać lokalizację użytkownika i wysyłać mu powiadomienia, gdy znacznie oddali się od wyznaczonego punktu. Zaprojektujesz kilka różnych gier, które ułatwią Ci zrozumienie sposobu działania silnika fizyki dostępnego w SpriteKit, ale także zasad dodawania animacji i interakcji z obiektami na scenie.
Najważniejsze cechy kursu:
- profesjonalny kurs on-line dostępny bez żadnych ograniczeń,
- ponad 5 godzin materiału wideo w jakości HD podzielonego na 23 lekcje,
- stworzysz 11 aplikacji mobilnych na iOS,
- stały dostęp do platformy e-learningowej z testami on-line,
- każdą lekcję możesz pobrać na dysk komputera,
- do pobrania masz także prezentację z teorią oraz kod źródłowy tworzonych aplikacji,
- otrzymasz certyfikat ukończenia szkolenia.
Stworzysz 11 aplikacji mobilnych
Notatnik
Twój własny notatnik! Wolisz zapisywać pliki lokalnie czy w chmurze? W trakcie kursu nauczysz się tworzyć i korzystać z obu baz danych.
About Us
Prosta aplikacja wyświetlająca informacje o szkoleniach Swift, która pokaże Ci w praktyce zastosowanie różnych rodzajów przejść pomiędzy widokami.
To Do List
Lista zadań to sztandarowy projekt każdego początkującego programisty aplikacji, a jednocześnie idealny przykład zastosowania TableView.
My Diary
Pisząc kod pamiętnika dowiesz się, jak korzystać z Core Data do zarządzania modelem danych i tworzenia predykatów.
Flying Bird, Cats and Birds, Birds Cats and Dog, Stony Bird
Klon światowego hitu Flappy Bird i różne jego wariacje. Na podstawie kilku różnych gier tworzonych w SpriteKit nauczysz się symulowania fizycznych właściwości obiektów, dodawania interakcji pomiędzy obiektami, konkretnego oświetlenia na scenie i niesamowitych efektów specjalnych.
Where am I?, Where is my car?, My car is so far!
Trzy różne zastosowania dla MapKit i Core Location. Zaczniesz od prostego projektu do określania lokalizacji użytkownika, aby w kolejnych wersjach nauczyć się definiowania regionów geograficznych i planować wysyłanie powiadomień na iPhone'a, gdy oddalisz się określonego miejsca.
Twój własny notatnik! Wolisz zapisywać pliki lokalnie czy w chmurze? W trakcie kursu nauczysz się tworzyć i korzystać z obu baz danych.
About Us
Prosta aplikacja wyświetlająca informacje o szkoleniach Swift, która pokaże Ci w praktyce zastosowanie różnych rodzajów przejść pomiędzy widokami.
To Do List
Lista zadań to sztandarowy projekt każdego początkującego programisty aplikacji, a jednocześnie idealny przykład zastosowania TableView.
My Diary
Pisząc kod pamiętnika dowiesz się, jak korzystać z Core Data do zarządzania modelem danych i tworzenia predykatów.
Flying Bird, Cats and Birds, Birds Cats and Dog, Stony Bird
Klon światowego hitu Flappy Bird i różne jego wariacje. Na podstawie kilku różnych gier tworzonych w SpriteKit nauczysz się symulowania fizycznych właściwości obiektów, dodawania interakcji pomiędzy obiektami, konkretnego oświetlenia na scenie i niesamowitych efektów specjalnych.
Where am I?, Where is my car?, My car is so far!
Trzy różne zastosowania dla MapKit i Core Location. Zaczniesz od prostego projektu do określania lokalizacji użytkownika, aby w kolejnych wersjach nauczyć się definiowania regionów geograficznych i planować wysyłanie powiadomień na iPhone'a, gdy oddalisz się określonego miejsca.
Dla kogo jest ten kurs?
Kurs Swift 4 – tworzenie aplikacji na iOS część 2 przygotowany został jako bezpośrednia kontynuacja nauki dla uczestników kursu podstawowego (część 1).
Z materiału zawartego w drugiej części skorzystają wszystkie osoby, które mają już opanowane podstawy programowania w języku Swift 4. Nie znajdziesz tu wyjaśniania prostych pojęć i zagadnień! Teorię ograniczamy do minimum, skupiając się maksymalnie na szlifowaniu praktycznych umiejętności.
Razem z trenerem stworzysz w Xcode aż 10 różnych gier i aplikacji mobilnych na iOS. W tym klon światowego hitu, który zarobił już na całym świecie miliardy dolarów - Flappy Bird.
Szkolenie zrealizowane zostało w formie multimedialnej, cały materiał filmowy udostępniliśmy w jakości HD. Lekcje możesz oglądać online lub pobrać na dysk komputera. To Ty decydujesz, kiedy się uczysz. Nie masz żadnych ograniczeń czasowych. Po aktywacji kurs jest dostępny już na zawsze.
Z materiału zawartego w drugiej części skorzystają wszystkie osoby, które mają już opanowane podstawy programowania w języku Swift 4. Nie znajdziesz tu wyjaśniania prostych pojęć i zagadnień! Teorię ograniczamy do minimum, skupiając się maksymalnie na szlifowaniu praktycznych umiejętności.
- Poznasz różne sposoby tworzenia baz danych, w tym zapisywanie plików w iCloud.
- Będziesz wiedzieć jak korzystać z Core Data do efektywnego zarządzania modelem danych.
- Nauczysz się korzystać z frameworku MapKit i Core Location do śledzenia lokalizacji użytkownika.
- Dowiesz się jak tworzyć wysokiej jakości gry 2D za pomocą frameworka SpriteKit.
Razem z trenerem stworzysz w Xcode aż 10 różnych gier i aplikacji mobilnych na iOS. W tym klon światowego hitu, który zarobił już na całym świecie miliardy dolarów - Flappy Bird.
Szkolenie zrealizowane zostało w formie multimedialnej, cały materiał filmowy udostępniliśmy w jakości HD. Lekcje możesz oglądać online lub pobrać na dysk komputera. To Ty decydujesz, kiedy się uczysz. Nie masz żadnych ograniczeń czasowych. Po aktywacji kurs jest dostępny już na zawsze.
Zdobędziesz praktyczne umiejętności
- Nauczysz się obsługi wyjątków w Swift.
- Dowiesz się, jak korzystać z protokołów i delegatów.
- Będziesz wiedzieć, czym jest automatyczne liczenie referencji (ARC).
- Dowiesz się, jak zapisywać pliki lokalnie i dodawać bazę danych w chmurze iCloud.
- Będziesz wiedzieć, jak wygląda struktura katalogu z aplikacją iOS.
- Nauczysz się dodawać przejścia pomiędzy widokami w Storyboard.
- Poznasz zasady tworzenia tabel za pomocą TableView.
- Nauczysz się obsługi Core Data do zarządzania modelem danych w aplikacji.
- Dowiesz się też jak wyszukiwać informacje w Core Data.
- Poznasz zasady tworzenia predykatów.
- Będziesz wiedzieć jak korzystać z edytora graficznego Xcode.
- Nauczysz się obsługi frameworka SpriteKit - korzystania z silnika fizyki, dodawania animacji i interakcji pomiędzy obiekatami.
- Poznasz różne efekty cząsteczkowe i sposoby ich dodawania do gry mobilnej.
- Będziesz wiedzieć w jaki sposób obsługiwać framework MapKit.
- Nauczysz się zaawansowanego wykorzystania biblioteki Core Location – monitorowania lokalizacji urządzenia, definiowania regionów i planowania zdarzeń.
Plan szkolenia
-
Moduł: 1. PROTOKOŁY, DELEGATY I WYJĄTKI W SWIFT 4
-
1. Nowości w Swift 402:18
-
1.1 Obsługa wyjątków w Swift12:18
-
1.2 Protokoły i delegaty19:31
-
-
Moduł: 2. OBSŁUGA PLIKÓW
-
2.1 Obsługa plików08:41
-
2.2 Obsługa plików na przykładzie aplikacji Notepad12:22
-
2.3 Obsługa plików w iCloud06:57
-
-
Moduł: 3. TABELE W iOS I PRZEJŚCIA MIĘDZY WIDOKAMI
-
3.1 Wiele widoków i przejścia między nimi19:44
-
3.2 Tworzenie tabel na przykładzie aplikacji ToDoList - część 117:18
-
3.3 Tworzenie tabel na przykładzie aplikacji ToDoList - część 216:41
-
-
Moduł: 4. METODY KORZYSTANIA Z CORE DATA
-
4.1 Czym jest Core Data - rozpoczęcie pracy08:45
-
4.2 Definiowanie obiektów i zapytania CoreData na przykładzie aplikacji MyDiary18:55
-
4.3 Model danych - tworzenie encji i relacji między nimi19:05
-
4.4 Wyszukiwanie informacji w bazie Core Data - predykaty11:53
-
-
Moduł: 5. WYKORZYSTANIE SPRITEKIT I EDYTORA GRAFICZNEGO DO TWORZENIA GIER
-
5.1 Podstawy SpriteKit22:13
-
5.2 Interakcje w SpriteKit26:48
-
5.4 Obsługa zderzeń13:09
-
5.5 Efekty w SpriteKit03:21
-
5.6 Wykorzystanie edytora graficznego - część 118:39
-
5.7 Wykorzystanie edytora graficznego - część 216:50
-
-
Moduł: 6. MAPKIT, LOKALIZACJA I REGIONY
-
6.1 Praca z mapami - MapKit12:13
-
6.2 Lokalizacja - wykorzystanie CoreLocation15:17
-
6.3 Monitorowanie regionów - aplikacja My car is so far24:04
-
Odbierz certyfikat
Kursanci educativo.pl mogą bezpłatnie uzyskać certyfikat ukończenia szkolenia. Zdobycie certyfikatu jest dość proste, pod warunkiem, że rzetelnie wypełnisz 3 poniższe kroki:
1. Obejrzysz wszystkie lekcje wideo dostępne w szkoleniu.
2. Rozwiążesz testy, które pomogą Ci przygotować się do pomyślnego zdania egzaminu.
3. Zdasz egzamin on-line. Po uzyskaniu 70% pkt. certyfikat dostępny będzie do pobrania na Twoim koncie.
Więcej informacji o egzaminach i certyfikatach znajdziesz na naszym blogu.
1. Obejrzysz wszystkie lekcje wideo dostępne w szkoleniu.
2. Rozwiążesz testy, które pomogą Ci przygotować się do pomyślnego zdania egzaminu.
3. Zdasz egzamin on-line. Po uzyskaniu 70% pkt. certyfikat dostępny będzie do pobrania na Twoim koncie.
Więcej informacji o egzaminach i certyfikatach znajdziesz na naszym blogu.
Sprawdź za darmo
Zobacz demoKursy na platformie educativo.pl dostępne są w wersji on-line, dzięki temu możesz je realizować na dowolnym urządzeniu podłączonym do Internetu. Wystarczy, że zalogujesz się na swoje konto. Dodatkowo cały kurs wraz z załącznikami możesz pobrać na dysk komputera.
Rejestracja w serwisie educativo.pl jest bezpłatna. Zakładając konto uzyskujesz dostęp do bezpłatnych materiałów, czyli lekcji demo przypisanych do każdego z kursów. Dzięki możliwości obejrzenia darmowej lekcji poznajesz naszą platformę, trenerów oraz sposób w jaki prowadzone są szkolenia.
Rejestracja w serwisie educativo.pl jest bezpłatna. Zakładając konto uzyskujesz dostęp do bezpłatnych materiałów, czyli lekcji demo przypisanych do każdego z kursów. Dzięki możliwości obejrzenia darmowej lekcji poznajesz naszą platformę, trenerów oraz sposób w jaki prowadzone są szkolenia.
Już dziś zacznij naukę!
Ukończ drugą część kursu programowania w języku Swift 4 i zdobądź szerokie spektrum umiejętności dewelopera Apple. Zacznij tworzyć profesjonalne aplikacje na iPhony i iPady, wykorzystujące geolokalizację. Dodaj do App Store popularne gry 2D stworzone dzięki SprieKit.
Pamiętaj, że realizując kurs na Educativo.pl:
Kup szkolenie
Pamiętaj, że realizując kurs na Educativo.pl:
- dostajesz nielimitowany dostęp do platformy e-learningowej,
- masz gwarancję wysokiej jakości materiału szkoleniowego,
- Twoim trenerem jest prawdziwy ekspert, Błażej Zyglarski – wykształcony programista, pracownik naukowy UMK, doświadczony deweloper aplikacji Apple,
- możesz pobrać wszystkie lekcje, prezentację z teorią i kod źródłowy przygotowane przez trenera,
- otrzymasz certyfikat ukończenia szkolenia.
Kup szkolenie