Katalog szkoleń - programowanie iOS
Programista Swift
Podstawy języka Swift
Wprowadzenie do języka Swift
Chcesz dołączyć do najlepiej zarabiających programistów i samodzielnie tworzyć niesamowite aplikacje na iOS? Planujesz poznać nowy język programowania i zdobyć wysoko cenione umiejętności? Już dziś zacznij kurs online Podstawy języka Swift i postaw na karierę dewelopera aplikacji mobilnych Apple.
Język Swift po raz pierwszy zaprezentowany został światu na konferencji Worldwide Developer’s Conference w czerwcu 2014 roku. Od tego czasu jego popularność cały czas rośnie i jest już w światowej czołówce najczęściej wykorzystywanych języków programowania (według indeksu TIOBE). Nad jego sukcesem czuwa koncern Apple, ale także ogromna społeczność niezależnych programistów - Swift jest językiem open source.
Ze względu na uproszczoną strukturę kodu, intuicyjną składnię i możliwość łatwego testowania projektu w czasie rzeczywistym język Swift polecany jest początkującym programistom.
Aplikacje tworzone za pomocą Swifta są szybkie i bezpieczne, a ich kod jest bardzo czytelny.
Udostępnienie bibliotek i narzędzi języka na otwartej licencji, znacznie zwiększyło możliwości zastosowania programów napisanych w Swift. Teraz znajdą one zastosowanie nie tylko na urządzeniach Apple, ale także na komputerach z systemem Linux i przy obsłudze rozwiązań serwerowych od IBM.
Język Swift po raz pierwszy zaprezentowany został światu na konferencji Worldwide Developer’s Conference w czerwcu 2014 roku. Od tego czasu jego popularność cały czas rośnie i jest już w światowej czołówce najczęściej wykorzystywanych języków programowania (według indeksu TIOBE). Nad jego sukcesem czuwa koncern Apple, ale także ogromna społeczność niezależnych programistów - Swift jest językiem open source.
Ze względu na uproszczoną strukturę kodu, intuicyjną składnię i możliwość łatwego testowania projektu w czasie rzeczywistym język Swift polecany jest początkującym programistom.
Aplikacje tworzone za pomocą Swifta są szybkie i bezpieczne, a ich kod jest bardzo czytelny.
Udostępnienie bibliotek i narzędzi języka na otwartej licencji, znacznie zwiększyło możliwości zastosowania programów napisanych w Swift. Teraz znajdą one zastosowanie nie tylko na urządzeniach Apple, ale także na komputerach z systemem Linux i przy obsłudze rozwiązań serwerowych od IBM.
Dla kogo jest ten kurs?
Program kursu Podstawy języka Swift przygotował Błażej Zyglarski, certyfikowany trener Apple, doświadczony programista i pracownik naukowy Uniwersytetu Mikołaja Kopernika.
Nie musisz mieć żadnego doświadczenia w programowaniu! Realizując kolejne lekcje kursu poznasz wszystkie najważniejsze pojęcia i podstawowe zasady programowania obiektowego. Trener w prostych słowach wyjaśni zawiłe zagadnienia i krok po kroku poprowadzi Cię przez proces tworzenia aplikacji w Xcode.
Każdy z podjętych w czasie szkolenia tematów prezentowany jest w praktycznym zastosowaniu.
Szkolenie przygotowane zostało jako bezpośredni wstęp do kursu Swift 4 – tworzenie aplikacji na iOS.
Ponieważ język Swift może być wykorzystany w jednej aplikacji razem z językiem Objective-C, dlatego kurs polecamy także doświadczonym programistom. Realizacja szkolenia przyspieszy biegłe opanowanie nowego języka, który jest przyszłością programowania na urządzenia Apple. Łącząc w jednym projekcie możliwości obu języków, stworzysz programy lekkie i szybkie, które będą chętnie pobierane przez użytkowników z App Store.
Nie musisz mieć żadnego doświadczenia w programowaniu! Realizując kolejne lekcje kursu poznasz wszystkie najważniejsze pojęcia i podstawowe zasady programowania obiektowego. Trener w prostych słowach wyjaśni zawiłe zagadnienia i krok po kroku poprowadzi Cię przez proces tworzenia aplikacji w Xcode.
Każdy z podjętych w czasie szkolenia tematów prezentowany jest w praktycznym zastosowaniu.
Szkolenie przygotowane zostało jako bezpośredni wstęp do kursu Swift 4 – tworzenie aplikacji na iOS.
Ponieważ język Swift może być wykorzystany w jednej aplikacji razem z językiem Objective-C, dlatego kurs polecamy także doświadczonym programistom. Realizacja szkolenia przyspieszy biegłe opanowanie nowego języka, który jest przyszłością programowania na urządzenia Apple. Łącząc w jednym projekcie możliwości obu języków, stworzysz programy lekkie i szybkie, które będą chętnie pobierane przez użytkowników z App Store.
Czego nauczysz się podczas kursu?
- Dowiesz się, na czym polega programowanie obiektowe
- Napiszesz pierwszą komendę w systemowym terminalu
- Zrozumiesz, na czym polega kompilacja programu
- Poznasz charakterystykę składni języka Swift
- Nauczysz się definiowania danych stałych i zmiennych
- Dowiesz się, jakie są typy danych i jak je przekształcać
- Zrozumiesz, na czym polega łańcuchowanie opcjonalne
- Poznasz zastosowanie operatorów
- Zaczniesz tworzyć instrukcje przepływu
- Nauczysz się, jak korzystać z funkcji
- Dowiesz się, jakie zastosowanie mają tablice i słowniki
- Zrozumiesz, czym są pętle i kiedy należy ich używać
- Poznasz klasy, struktury danych i zasady dziedziczenia
- Dowiesz się, do czego służy automatyczne liczenie referencji (ARC)
- Będziesz testować projekty w Xcode Playground
Plan szkolenia
-
Moduł: Wprowadzenie i podstawy składni
-
Wprowadzenie01:51
-
1. Dlaczego warto programować w Swift?09:18
-
2. Podstawy Xcode i Playground11:33
-
3. Składnia języka Swift10:47
-
-
Moduł: Typy i operatory
-
4.1 Typy danych część 116:06
-
4.2 Typy danych część 206:22
-
5. Typy opcjonalne08:31
-
6. Operatory12:19
-
7. Operatory logiczne11:42
-
-
Moduł: Instrukcje przepływu i podstawowe funkcje
-
9. Funkcje w Swift11:09
-
10. Funkcje zwracające wartość10:33
-
Moduł: Tablice, pętle i algorytmy
-
11. Tablice i słowniki15:04
-
12.1 Pętle część 114:33
-
12.2 Pętle część 204:59
-
13. Algorytmy11:07
-
-
Moduł: Struktury danych i funkcje zagnieżdżone
-
14.1 Funkcje zagnieżdżone i anonimowe część 109:38
-
14.2 Funkcje zagnieżdżone i anonimowe część 214:02
-
15. Struktury danych w Swift11:05
-
-
Moduł: Klasy i dziedziczenie
-
16. Klasy07:48
-
17. Dziedziczenie13:16
-
-
Moduł: Referencje i obiektowa kompozycja programu
-
18. Automatyczne liczenie referencji15:08
-
19. Obiektowa kompozycja programu15:05
-
20. iOS07:57
-
Zostań certyfikowanym programistą Swift
Chcesz wiedzieć więcej? Na platformie Educativo.pl znajdziesz trzy części kursu Swift, których realizacja umożliwia zdobycie szerokich kompetencji deweloperskich.
Rozwiń swoje umiejętności – zacznij pełną ścieżkę nauki, aby zostać Programistą Swift.
Realizując poniższe szkolenia z pakietuProgramista Swift otrzymasz dodatkowo bezpłatnie certyfikat i tytuł Certified Swift Developer.
- Zaczniesz tworzyć niesamowite aplikacje w języku Swift
- Nauczysz się biegle obsługiwać zaawansowane funkcje Xcode
- Dowiesz się, jak korzystać z najpopularniejszych frameworków Apple
- Stworzysz kilkadziesiąt w pełni funkcjonalnych gier i aplikacji mobilnych
- Będziesz wiedzieć jak tworzyć aplikacje na platformy iOS, watchOS i tvOS
Rozwiń swoje umiejętności – zacznij pełną ścieżkę nauki, aby zostać Programistą Swift.
Realizując poniższe szkolenia z pakietu
Sprawdź za darmo
Zobacz demoKursy na platformie educativo.pl dostępne są w wersji on-line, dzięki temu możesz je realizować na dowolnym urządzeniu podłączonym do Internetu. Wystarczy, że zalogujesz się na swoje konto.
Wszystkie lekcje szkolenia możesz pobrać na dysk komputera.
Rejestracja w serwisie educativo.pl jest bezpłatna. Zakładając konto uzyskujesz dostęp do bezpłatnych materiałów, czyli lekcji demo przypisanych do każdego z kursów. Dzięki możliwości obejrzenia darmowej lekcji poznajesz naszą platformę, trenerów oraz sposób w jaki prowadzone są szkolenia.
Wszystkie lekcje szkolenia możesz pobrać na dysk komputera.
Rejestracja w serwisie educativo.pl jest bezpłatna. Zakładając konto uzyskujesz dostęp do bezpłatnych materiałów, czyli lekcji demo przypisanych do każdego z kursów. Dzięki możliwości obejrzenia darmowej lekcji poznajesz naszą platformę, trenerów oraz sposób w jaki prowadzone są szkolenia.
Zacznij naukę języka Swift
Publikując własne aplikacje w App Store możesz dotrzeć do wielomilionowej grupy użytkowników, którzy każdego roku wydają najwięcej pieniędzy na programy mobilne. Zainwestuj we własne umiejętności i postaw na karierę dewelopera iOS. Już dziś rozpocznij naukę programowania w języku Swift.
Najważniejsze cechy kursu Podstawy języka Swift::
Zacznij naukę programowania w języku Swift - wejdź na ścieżkę kariery dewelopera iOS.
Kup szkolenie
Najważniejsze cechy kursu Podstawy języka Swift::
- nielimitowany dostęp do platformy e-learningowej
- wysoki poziom merytoryczny kursu gwarantowany przez eksperta z branży
- 4,5 godziny materiału szkoleniowego wideo w wysokiej jakości HD
- do pobrania: wszystkie lekcje, prezentacja z teorią
Zacznij naukę programowania w języku Swift - wejdź na ścieżkę kariery dewelopera iOS.
Kup szkolenie
-
Ważność:rokCena:
89 zł
Swift 4 - tworzenie aplikacji na iOS część 1
Swift od podstaw
Język Swift powstał, aby deweloperzy mogli tworzyć szybsze i lżejsze aplikacje mobilne. Każdego roku na podstawie sugestii zgłaszanych przez programistów, Apple wprowadza zmiany, dążąc do uproszczenia struktury kodu i zmaksymalizowaniu intuicyjności zastosowania poszczególnych elementów języka.
Swift polecany jest jako pierwszy język dla początkujących programistów.
W trakcie 5 godzin szkolenia Swift 4 – tworzenie aplikacji na iOS część 1 od podstaw nauczysz się programować aplikacje na urządzenia mobilne Apple. Dowiesz się, co nowego wprowadzono w czwartej wersji języka i jakie nowości dla programistów skrywa Xcode 9.
Najważniejsze cechy kursu:
Swift polecany jest jako pierwszy język dla początkujących programistów.
W trakcie 5 godzin szkolenia Swift 4 – tworzenie aplikacji na iOS część 1 od podstaw nauczysz się programować aplikacje na urządzenia mobilne Apple. Dowiesz się, co nowego wprowadzono w czwartej wersji języka i jakie nowości dla programistów skrywa Xcode 9.
Najważniejsze cechy kursu:
- profesjonalny kurs on-line dostępny bez żadnych ograniczeń,
- ponad 5 godzin materiału wideo w jakości HD podzielonego na 23 lekcje,
- stworzysz 4 aplikacje mobilne iOS,
- stały dostęp do platformy e-learningowej z testami on-line,
- każdą lekcję możesz pobrać na dysk komputera,
- do pobrania masz także prezentację z teorią oraz kod źródłowy tworzonych aplikacji,
- otrzymasz certyfikat ukończenia szkolenia.
Kurs dla każdego
Szkolenie przygotowane zostało dla osób, które chcą nauczyć się programowania w Swift 4. Trener od podstaw tłumaczy podstawowe informacje z zakresu struktur danych i funkcji języka.
Wszystkie zagadnienia pokazane zostały na praktycznych przykładach, dlatego łatwo opanujesz nowe pojęcia i szybko poznasz działanie kolejnych elementów kodu. Dzięki Xcode Playground zobaczysz na żywo jak zmienia się pisana przez Ciebie aplikacja.
Znasz już podstawy języka Swift? Dowiedz się, co zmieniło się w czwartej wersji języka. Naucz się prawidłowo korzystać z nowych elementów składni. Poznaj obsługę nowych funkcji Xcode 9.
- Dowiesz się jak działają podstawowe typy danych.
- Nauczysz się korzystać z opcjonalnych zmiennych.
- Będziesz wiedzieć jak tworzyć funkcje i z nich korzystać.
- Krok po kroku zbudujesz graficzny interfejs użytkownika.
- Poznasz różne sposoby obsługi dotyku i dodawania animacji.
Wszystkie zagadnienia pokazane zostały na praktycznych przykładach, dlatego łatwo opanujesz nowe pojęcia i szybko poznasz działanie kolejnych elementów kodu. Dzięki Xcode Playground zobaczysz na żywo jak zmienia się pisana przez Ciebie aplikacja.
Znasz już podstawy języka Swift? Dowiedz się, co zmieniło się w czwartej wersji języka. Naucz się prawidłowo korzystać z nowych elementów składni. Poznaj obsługę nowych funkcji Xcode 9.
Stworzysz 4 aplikacje mobilne
Lotto
Twoja pierwsza aplikacja! Ten prosty projekt ułatwi Tobie naukę programowania w języku Swift 4. Krok po kroku poznasz najważniejsze elementy języka i nauczysz się prawidłowo pisać kod projektu.
Kalkulator
Na tym przykładzie poznasz strukturę aplikacji w Xcode 9. W Storyboard stworzysz interfejs użytkownika, nauczysz się dodawania i edycji kontrolek, dowiesz się z czego składają się elementy widoku i jak ważna w aplikacji iOS jest geometria.
Galeria zdjęć
Ten bardziej zaawansowany projekt nauczy Cię dodawania zasobów w katalogu xcassets. Dowiesz się jak działają "slicing" i "on demond" w aplikacjach iOS i dlaczego są tak istotne na niektórych platformach Apple.
Tinderivo
Zaawansowana aplikacja, dzięki której dowiesz się jak pobierać zasoby z sieci w formacie JSON i za pomocą protokołu http (REST). Nauczysz się też dodawać animacje, korzystając ze specjalnych animatorów.
Twoja pierwsza aplikacja! Ten prosty projekt ułatwi Tobie naukę programowania w języku Swift 4. Krok po kroku poznasz najważniejsze elementy języka i nauczysz się prawidłowo pisać kod projektu.
Kalkulator
Na tym przykładzie poznasz strukturę aplikacji w Xcode 9. W Storyboard stworzysz interfejs użytkownika, nauczysz się dodawania i edycji kontrolek, dowiesz się z czego składają się elementy widoku i jak ważna w aplikacji iOS jest geometria.
Galeria zdjęć
Ten bardziej zaawansowany projekt nauczy Cię dodawania zasobów w katalogu xcassets. Dowiesz się jak działają "slicing" i "on demond" w aplikacjach iOS i dlaczego są tak istotne na niektórych platformach Apple.
Tinderivo
Zaawansowana aplikacja, dzięki której dowiesz się jak pobierać zasoby z sieci w formacie JSON i za pomocą protokołu http (REST). Nauczysz się też dodawać animacje, korzystając ze specjalnych animatorów.
Zdobędziesz praktyczne umiejętności
- Nauczysz się od podstaw programowania w języku Swift 4
- Poznasz strukturę aplikacji Xcode 9
- Nauczysz się korzystać ze Storyboard i Interface Builder
- Dowiesz się jak dodawać i edytować View Controller
- Dowiesz się czym jest App Deleate i jakie są jego zadania
- Nauczysz się korzystać z Auto Layout
- Poznasz 3 sposoby obsługi dotyku w aplikacji
- Będziesz wiedzieć jak dodawać zasoby w katalogu xcassets
- Poznasz obsługę zasobów w sieci przy pomocy REST
- Dowiesz się jak obsługiwać zasoby w formacie JSON
- Nauczysz się dodawać animacje intefejsu przy pomocy animatorów
- Poznasz panel dewelopera Apple w iTunes
- Dowiesz się jak publikować aplikacje mobilne w App Store
Plan szkolenia
-
Moduł: 1. PODSTAWY JĘZYKA SWIFT I EKOSYSTEM PROGRAMOWANIA
-
1.1 Ekosystem programowania Apple20:48
-
1.2 Podstawy składni języka Swift - stałe i zmienne23:02
-
1.3 Podstawy składni języka Swift - tablice, zbiory i słowniki10:02
-
1.4 Instrukcje przepływu w Swift09:25
-
1.5 Funkcje i przekazywanie parametrów09:27
-
1.6 Funkcje zagnieżdżone23:32
-
1.7 Struktury danych w Swift część 112:18
-
1.8 Struktury danych w Swift część 216:09
-
1.9 Właściwości, metody i kontrola dostępu09:22
-
1.10 Co nowego w Swift 402:18
-
-
Moduł: 2. ŚRODOWISKO XCODE I ELEMENTY APLIKACJI
-
2.1 Podstawowe funkcje Xcode16:11
-
2.2 Cechy i elementy aplikacji08:41
-
-
Moduł: 3. INTERFEJS UŻYTKOWNIKA
-
3.2 Użycie Auto Layouts na przykładzie aplikacji Calc14:00
-
3.3 Ogólna obsługa dotyku02:10
-
3.4 Wywoływanie akcji20:02
-
3.5 Testy jednostkowe20:24
-
Moduł: 4. ZASOBY APLIKACJI I ROZPOZNAWANIE DOTYKU - APLIKACJA PICTURE GALLERY
-
4.1 Zasoby aplikacji16:31
-
4.2 Rozpoznawanie dotyku Gesture Recognizer11:14
-
-
Moduł: 5. TWORZENIE ROZBUDOWANEJ APLIKACJI - TINDERIVO
-
5.1 Pobieranie danych z sieci i obsługa JSON07:04
-
5.2 Pobieranie danych z sieci i obsługa JSON w praktyce21:01
-
5.3 Animacje interfejsu użytkownika19:12
-
5.4 Animatory03:15
-
Odbierz certyfikat
Kursanci educativo.pl mogą bezpłatnie uzyskać certyfikat ukończenia szkolenia. Zdobycie certyfikatu jest dość proste, pod warunkiem, że rzetelnie wypełnisz 3 poniższe kroki:
1. Obejrzysz wszystkie lekcje wideo dostępne w szkoleniu.
2. Rozwiążesz testy, które pomogą Ci przygotować się do pomyślnego zdania egzaminu.
3. Zdasz egzamin on-line. Po uzyskaniu 70% pkt. certyfikat dostępny będzie do pobrania na Twoim koncie.
Więcej informacji o egzaminach i certyfikatach znajdziesz na naszym blogu.
1. Obejrzysz wszystkie lekcje wideo dostępne w szkoleniu.
2. Rozwiążesz testy, które pomogą Ci przygotować się do pomyślnego zdania egzaminu.
3. Zdasz egzamin on-line. Po uzyskaniu 70% pkt. certyfikat dostępny będzie do pobrania na Twoim koncie.
Więcej informacji o egzaminach i certyfikatach znajdziesz na naszym blogu.
Sprawdź za darmo
Zobacz demoKursy na platformie educativo.pl dostępne są w wersji on-line, dzięki temu możesz je realizować na dowolnym urządzeniu podłączonym do Internetu. Wystarczy, że zalogujesz się na swoje konto. Dodatkowo cały kurs wraz z załącznikami możesz pobrać na dysk komputera.
Rejestracja w serwisie educativo.pl jest bezpłatna. Zakładając konto uzyskujesz dostęp do bezpłatnych materiałów, czyli lekcji demo przypisanych do każdego z kursów. Dzięki możliwości obejrzenia darmowej lekcji poznajesz naszą platformę, trenerów oraz sposób w jaki prowadzone są szkolenia.
Rejestracja w serwisie educativo.pl jest bezpłatna. Zakładając konto uzyskujesz dostęp do bezpłatnych materiałów, czyli lekcji demo przypisanych do każdego z kursów. Dzięki możliwości obejrzenia darmowej lekcji poznajesz naszą platformę, trenerów oraz sposób w jaki prowadzone są szkolenia.
Już dziś zacznij naukę!
Ukończ kurs Swift 4 – tworzenie aplikacji na iOS część 1 i naucz się od podstaw programowania w języku dedykowanym dla deweloperów Apple. Przykładowe projekty pomogą Ci rozwinąć umiejętności programistyczne, szybko opanujesz nowe definicje i poznasz zasady tworzenia aplikacji w Xcode.
Pamiętaj, że realizując kurs na Educativo.pl:
Kup szkolenie
Pamiętaj, że realizując kurs na Educativo.pl:
- dostajesz nielimitowany dostęp do platformy e-learningowej,
- masz gwarancję wysokiej jakości materiału szkoleniowego,
- Twoim trenerem jest prawdziwy ekspert, Błażej Zyglarski – wykształcony programista, pracownik naukowy UMK, doświadczony deweloper aplikacji Apple,
- możesz pobrać wszystkie lekcje, prezentację z teorią i fragmenty kodu przygotowane przez trenera,
- otrzymasz certyfikat ukończenia szkolenia.
Kup szkolenie
-
Ważność:na zawszeCena:
219 zł
Swift 4 - tworzenie aplikacji na iOS część 2
Swift – warsztat programowania
Znasz już podstawy Swift? Pomożemy Tobie doszlifować zdobytą wiedzę. Stworzysz kilkanaście gier i aplikacji mobilnych, które pokażą spektrum różnych funkcji, bibliotek i frameworków dostępnych na platformie iOS.
Gwarantujemy wiele godzin intensywnej pracy z kodem!
W trakcie niespełna 6 godzin nauczysz się między innymi określać lokalizację użytkownika i wysyłać mu powiadomienia, gdy znacznie oddali się od wyznaczonego punktu. Zaprojektujesz kilka różnych gier, które ułatwią Ci zrozumienie sposobu działania silnika fizyki dostępnego w SpriteKit, ale także zasad dodawania animacji i interakcji z obiektami na scenie.
Najważniejsze cechy kursu:
Gwarantujemy wiele godzin intensywnej pracy z kodem!
W trakcie niespełna 6 godzin nauczysz się między innymi określać lokalizację użytkownika i wysyłać mu powiadomienia, gdy znacznie oddali się od wyznaczonego punktu. Zaprojektujesz kilka różnych gier, które ułatwią Ci zrozumienie sposobu działania silnika fizyki dostępnego w SpriteKit, ale także zasad dodawania animacji i interakcji z obiektami na scenie.
Najważniejsze cechy kursu:
- profesjonalny kurs on-line dostępny bez żadnych ograniczeń,
- ponad 5 godzin materiału wideo w jakości HD podzielonego na 23 lekcje,
- stworzysz 11 aplikacji mobilnych na iOS,
- stały dostęp do platformy e-learningowej z testami on-line,
- każdą lekcję możesz pobrać na dysk komputera,
- do pobrania masz także prezentację z teorią oraz kod źródłowy tworzonych aplikacji,
- otrzymasz certyfikat ukończenia szkolenia.
Stworzysz 11 aplikacji mobilnych
Notatnik
Twój własny notatnik! Wolisz zapisywać pliki lokalnie czy w chmurze? W trakcie kursu nauczysz się tworzyć i korzystać z obu baz danych.
About Us
Prosta aplikacja wyświetlająca informacje o szkoleniach Swift, która pokaże Ci w praktyce zastosowanie różnych rodzajów przejść pomiędzy widokami.
To Do List
Lista zadań to sztandarowy projekt każdego początkującego programisty aplikacji, a jednocześnie idealny przykład zastosowania TableView.
My Diary
Pisząc kod pamiętnika dowiesz się, jak korzystać z Core Data do zarządzania modelem danych i tworzenia predykatów.
Flying Bird, Cats and Birds, Birds Cats and Dog, Stony Bird
Klon światowego hitu Flappy Bird i różne jego wariacje. Na podstawie kilku różnych gier tworzonych w SpriteKit nauczysz się symulowania fizycznych właściwości obiektów, dodawania interakcji pomiędzy obiektami, konkretnego oświetlenia na scenie i niesamowitych efektów specjalnych.
Where am I?, Where is my car?, My car is so far!
Trzy różne zastosowania dla MapKit i Core Location. Zaczniesz od prostego projektu do określania lokalizacji użytkownika, aby w kolejnych wersjach nauczyć się definiowania regionów geograficznych i planować wysyłanie powiadomień na iPhone'a, gdy oddalisz się określonego miejsca.
Twój własny notatnik! Wolisz zapisywać pliki lokalnie czy w chmurze? W trakcie kursu nauczysz się tworzyć i korzystać z obu baz danych.
About Us
Prosta aplikacja wyświetlająca informacje o szkoleniach Swift, która pokaże Ci w praktyce zastosowanie różnych rodzajów przejść pomiędzy widokami.
To Do List
Lista zadań to sztandarowy projekt każdego początkującego programisty aplikacji, a jednocześnie idealny przykład zastosowania TableView.
My Diary
Pisząc kod pamiętnika dowiesz się, jak korzystać z Core Data do zarządzania modelem danych i tworzenia predykatów.
Flying Bird, Cats and Birds, Birds Cats and Dog, Stony Bird
Klon światowego hitu Flappy Bird i różne jego wariacje. Na podstawie kilku różnych gier tworzonych w SpriteKit nauczysz się symulowania fizycznych właściwości obiektów, dodawania interakcji pomiędzy obiektami, konkretnego oświetlenia na scenie i niesamowitych efektów specjalnych.
Where am I?, Where is my car?, My car is so far!
Trzy różne zastosowania dla MapKit i Core Location. Zaczniesz od prostego projektu do określania lokalizacji użytkownika, aby w kolejnych wersjach nauczyć się definiowania regionów geograficznych i planować wysyłanie powiadomień na iPhone'a, gdy oddalisz się określonego miejsca.
Dla kogo jest ten kurs?
Kurs Swift 4 – tworzenie aplikacji na iOS część 2 przygotowany został jako bezpośrednia kontynuacja nauki dla uczestników kursu podstawowego (część 1).
Z materiału zawartego w drugiej części skorzystają wszystkie osoby, które mają już opanowane podstawy programowania w języku Swift 4. Nie znajdziesz tu wyjaśniania prostych pojęć i zagadnień! Teorię ograniczamy do minimum, skupiając się maksymalnie na szlifowaniu praktycznych umiejętności.
Razem z trenerem stworzysz w Xcode aż 10 różnych gier i aplikacji mobilnych na iOS. W tym klon światowego hitu, który zarobił już na całym świecie miliardy dolarów - Flappy Bird.
Szkolenie zrealizowane zostało w formie multimedialnej, cały materiał filmowy udostępniliśmy w jakości HD. Lekcje możesz oglądać online lub pobrać na dysk komputera. To Ty decydujesz, kiedy się uczysz. Nie masz żadnych ograniczeń czasowych. Po aktywacji kurs jest dostępny już na zawsze.
Z materiału zawartego w drugiej części skorzystają wszystkie osoby, które mają już opanowane podstawy programowania w języku Swift 4. Nie znajdziesz tu wyjaśniania prostych pojęć i zagadnień! Teorię ograniczamy do minimum, skupiając się maksymalnie na szlifowaniu praktycznych umiejętności.
- Poznasz różne sposoby tworzenia baz danych, w tym zapisywanie plików w iCloud.
- Będziesz wiedzieć jak korzystać z Core Data do efektywnego zarządzania modelem danych.
- Nauczysz się korzystać z frameworku MapKit i Core Location do śledzenia lokalizacji użytkownika.
- Dowiesz się jak tworzyć wysokiej jakości gry 2D za pomocą frameworka SpriteKit.
Razem z trenerem stworzysz w Xcode aż 10 różnych gier i aplikacji mobilnych na iOS. W tym klon światowego hitu, który zarobił już na całym świecie miliardy dolarów - Flappy Bird.
Szkolenie zrealizowane zostało w formie multimedialnej, cały materiał filmowy udostępniliśmy w jakości HD. Lekcje możesz oglądać online lub pobrać na dysk komputera. To Ty decydujesz, kiedy się uczysz. Nie masz żadnych ograniczeń czasowych. Po aktywacji kurs jest dostępny już na zawsze.
Zdobędziesz praktyczne umiejętności
- Nauczysz się obsługi wyjątków w Swift.
- Dowiesz się, jak korzystać z protokołów i delegatów.
- Będziesz wiedzieć, czym jest automatyczne liczenie referencji (ARC).
- Dowiesz się, jak zapisywać pliki lokalnie i dodawać bazę danych w chmurze iCloud.
- Będziesz wiedzieć, jak wygląda struktura katalogu z aplikacją iOS.
- Nauczysz się dodawać przejścia pomiędzy widokami w Storyboard.
- Poznasz zasady tworzenia tabel za pomocą TableView.
- Nauczysz się obsługi Core Data do zarządzania modelem danych w aplikacji.
- Dowiesz się też jak wyszukiwać informacje w Core Data.
- Poznasz zasady tworzenia predykatów.
- Będziesz wiedzieć jak korzystać z edytora graficznego Xcode.
- Nauczysz się obsługi frameworka SpriteKit - korzystania z silnika fizyki, dodawania animacji i interakcji pomiędzy obiekatami.
- Poznasz różne efekty cząsteczkowe i sposoby ich dodawania do gry mobilnej.
- Będziesz wiedzieć w jaki sposób obsługiwać framework MapKit.
- Nauczysz się zaawansowanego wykorzystania biblioteki Core Location – monitorowania lokalizacji urządzenia, definiowania regionów i planowania zdarzeń.
Plan szkolenia
-
Moduł: 1. PROTOKOŁY, DELEGATY I WYJĄTKI W SWIFT 4
-
1. Nowości w Swift 402:18
-
1.1 Obsługa wyjątków w Swift12:18
-
1.2 Protokoły i delegaty19:31
-
-
Moduł: 2. OBSŁUGA PLIKÓW
-
2.1 Obsługa plików08:41
-
2.2 Obsługa plików na przykładzie aplikacji Notepad12:22
-
2.3 Obsługa plików w iCloud06:57
-
-
Moduł: 3. TABELE W iOS I PRZEJŚCIA MIĘDZY WIDOKAMI
-
3.1 Wiele widoków i przejścia między nimi19:44
-
3.2 Tworzenie tabel na przykładzie aplikacji ToDoList - część 117:18
-
3.3 Tworzenie tabel na przykładzie aplikacji ToDoList - część 216:41
-
-
Moduł: 4. METODY KORZYSTANIA Z CORE DATA
-
4.1 Czym jest Core Data - rozpoczęcie pracy08:45
-
4.2 Definiowanie obiektów i zapytania CoreData na przykładzie aplikacji MyDiary18:55
-
4.3 Model danych - tworzenie encji i relacji między nimi19:05
-
4.4 Wyszukiwanie informacji w bazie Core Data - predykaty11:53
-
-
Moduł: 5. WYKORZYSTANIE SPRITEKIT I EDYTORA GRAFICZNEGO DO TWORZENIA GIER
-
5.1 Podstawy SpriteKit22:13
-
5.2 Interakcje w SpriteKit26:48
-
5.4 Obsługa zderzeń13:09
-
5.5 Efekty w SpriteKit03:21
-
5.6 Wykorzystanie edytora graficznego - część 118:39
-
5.7 Wykorzystanie edytora graficznego - część 216:50
-
-
Moduł: 6. MAPKIT, LOKALIZACJA I REGIONY
-
6.1 Praca z mapami - MapKit12:13
-
6.2 Lokalizacja - wykorzystanie CoreLocation15:17
-
6.3 Monitorowanie regionów - aplikacja My car is so far24:04
-
Odbierz certyfikat
Kursanci educativo.pl mogą bezpłatnie uzyskać certyfikat ukończenia szkolenia. Zdobycie certyfikatu jest dość proste, pod warunkiem, że rzetelnie wypełnisz 3 poniższe kroki:
1. Obejrzysz wszystkie lekcje wideo dostępne w szkoleniu.
2. Rozwiążesz testy, które pomogą Ci przygotować się do pomyślnego zdania egzaminu.
3. Zdasz egzamin on-line. Po uzyskaniu 70% pkt. certyfikat dostępny będzie do pobrania na Twoim koncie.
Więcej informacji o egzaminach i certyfikatach znajdziesz na naszym blogu.
1. Obejrzysz wszystkie lekcje wideo dostępne w szkoleniu.
2. Rozwiążesz testy, które pomogą Ci przygotować się do pomyślnego zdania egzaminu.
3. Zdasz egzamin on-line. Po uzyskaniu 70% pkt. certyfikat dostępny będzie do pobrania na Twoim koncie.
Więcej informacji o egzaminach i certyfikatach znajdziesz na naszym blogu.
Sprawdź za darmo
Zobacz demoKursy na platformie educativo.pl dostępne są w wersji on-line, dzięki temu możesz je realizować na dowolnym urządzeniu podłączonym do Internetu. Wystarczy, że zalogujesz się na swoje konto. Dodatkowo cały kurs wraz z załącznikami możesz pobrać na dysk komputera.
Rejestracja w serwisie educativo.pl jest bezpłatna. Zakładając konto uzyskujesz dostęp do bezpłatnych materiałów, czyli lekcji demo przypisanych do każdego z kursów. Dzięki możliwości obejrzenia darmowej lekcji poznajesz naszą platformę, trenerów oraz sposób w jaki prowadzone są szkolenia.
Rejestracja w serwisie educativo.pl jest bezpłatna. Zakładając konto uzyskujesz dostęp do bezpłatnych materiałów, czyli lekcji demo przypisanych do każdego z kursów. Dzięki możliwości obejrzenia darmowej lekcji poznajesz naszą platformę, trenerów oraz sposób w jaki prowadzone są szkolenia.
Już dziś zacznij naukę!
Ukończ drugą część kursu programowania w języku Swift 4 i zdobądź szerokie spektrum umiejętności dewelopera Apple. Zacznij tworzyć profesjonalne aplikacje na iPhony i iPady, wykorzystujące geolokalizację. Dodaj do App Store popularne gry 2D stworzone dzięki SprieKit.
Pamiętaj, że realizując kurs na Educativo.pl:
Kup szkolenie
Pamiętaj, że realizując kurs na Educativo.pl:
- dostajesz nielimitowany dostęp do platformy e-learningowej,
- masz gwarancję wysokiej jakości materiału szkoleniowego,
- Twoim trenerem jest prawdziwy ekspert, Błażej Zyglarski – wykształcony programista, pracownik naukowy UMK, doświadczony deweloper aplikacji Apple,
- możesz pobrać wszystkie lekcje, prezentację z teorią i kod źródłowy przygotowane przez trenera,
- otrzymasz certyfikat ukończenia szkolenia.
Kup szkolenie
-
Ważność:na zawszeCena:
219 zł
Swift 3 - tworzenie aplikacji na iOS część 3
Zaawansowane możliwości języka Swift
Realizując trzecią część szkolenia z programowania w języku Swift, przekonasz się jak łatwo można za jego pomocą tworzyć aplikacje na niemal wszystkie platformy Apple: iOS, watchOS i tvOS.
Najważniejsze cechy kursu Swift – tworzenie aplikacji na iOS część 3:
Język Swift zaprezentowany został w 2014 roku. Od tamtego czasu Apple nieustannie pracuje nad rozwojem swojego nowego języka programowania. Wykorzystywana w trakcie kursu trzecia wersja Swift jest kompatybilna z Xcode 9 i można jej używać w jednym projekcie razem ze Swift 4.
Najważniejsze cechy kursu Swift – tworzenie aplikacji na iOS część 3:
- profesjonalny kurs on-line dostępny bez żadnych ograniczeń,
- 7 godzin materiału wideo w jakości HD podzielonego na 28 lekcji,
- stworzysz 10 aplikacji mobilnych na iPhone, Apple Watch i Apple TV,
- stały dostęp do platformy e-learningowej z testami on-line,
- do pobrania: wszystkie lekcje wideo, prezentacja z teorią, kod źródłowy,
- otrzymasz certyfikat ukończenia szkolenia.
Język Swift zaprezentowany został w 2014 roku. Od tamtego czasu Apple nieustannie pracuje nad rozwojem swojego nowego języka programowania. Wykorzystywana w trakcie kursu trzecia wersja Swift jest kompatybilna z Xcode 9 i można jej używać w jednym projekcie razem ze Swift 4.
Poznasz najciekawsze frameworki Apple
ARKit
Framework, który umożliwia programowanie aplikacji mobilnych, wykorzystujących rozszerzoną rzeczywistość. W czasie kursu osobiście wykorzystasz ARKit przy tworzeniu gry Cats GO.
SiriKit
Zestaw narzędzi umożliwiający integrację aplikacji z asystentem Siri. Nauczymy Cię jak za pomocą komend głosowych możesz sterować swoim programem i wysyłać wiadomości przez iMessage.
HealthKit
Framework przy pomocy, którego możesz zbierać informacje na temat zdrowia. W trakcie kursu stworzysz aplikację, przy pomocy której zmierzysz na żywo puls podczas aktywności fizycznej.
ResearchKit
Za pomocą tego frameworka naukowe ośrodki badawcze mogą gromadzić dane statystyczne. Od trenera dowiesz się, jak zaimplementować ResearchKit do własnego projektu.
SpriteKit
Framework umożliwiający tworzenie gier 2D wysokiej jakości. Nauczysz się korzystać z niego do tworzenia m.in. gier dedykowanych na Apple Watch.
SceneKit
Ten zestaw narzędzi pozwala na stworzenie efektownych gier 3D. Poznasz jego szerokie możliwości podczas budowania gry Cats GO, opartego na mechanice Pokemon GO.
Framework, który umożliwia programowanie aplikacji mobilnych, wykorzystujących rozszerzoną rzeczywistość. W czasie kursu osobiście wykorzystasz ARKit przy tworzeniu gry Cats GO.
SiriKit
Zestaw narzędzi umożliwiający integrację aplikacji z asystentem Siri. Nauczymy Cię jak za pomocą komend głosowych możesz sterować swoim programem i wysyłać wiadomości przez iMessage.
HealthKit
Framework przy pomocy, którego możesz zbierać informacje na temat zdrowia. W trakcie kursu stworzysz aplikację, przy pomocy której zmierzysz na żywo puls podczas aktywności fizycznej.
ResearchKit
Za pomocą tego frameworka naukowe ośrodki badawcze mogą gromadzić dane statystyczne. Od trenera dowiesz się, jak zaimplementować ResearchKit do własnego projektu.
SpriteKit
Framework umożliwiający tworzenie gier 2D wysokiej jakości. Nauczysz się korzystać z niego do tworzenia m.in. gier dedykowanych na Apple Watch.
SceneKit
Ten zestaw narzędzi pozwala na stworzenie efektownych gier 3D. Poznasz jego szerokie możliwości podczas budowania gry Cats GO, opartego na mechanice Pokemon GO.
Stworzysz aplikacje na iOS, watchOS i tvOS
W trakcie szkolenia wraz z trenerem stworzysz szereg aplikacji mobilnych na iPhone'a, Apple Watch i Apple TV.
- Quote of the day - aplikacja stworzona w drugiej części szkolenia Swift, która teraz zostanie dostosowana do Apple TV, najpierw za pomocą języka Swift a następnie w szablonach TVML
- Watch Snake - samodzielna gra mobilna przygotowana na Apple Watch, do jej stworzenia wykorzystany zostanie framework SpriteKit, Crown i TapticEngine
- My pulse - aplikacja na Apple Watch do monitorowania pulsu, zaprogramowana zostanie przy pomocy frameworka HealtKit
- Life pulse - aplikacja przygotowana na Apple Watch do monitorowania na żywo pulsu w trakcie aktywności fizycznej, wykorzystane zostaną framework HealtKit i narzędzie Workout
- My Talk - aplikacja na iPhone'a, która zintegrowana zostanie asystentem Siri, dzięki czemu wiadomości będą mogły być wysyłane za pomocą komend głosowych
- Animal Stickers - prosta aplikacja z wesołymi naklejkami wysyłanymi przez iMessage
- Modified Animal - interaktywna aplikacja do wysyłania wiadomości obrazkowych przez iMessage
- Whats next - widget przygotowany zgodnie z wytycznymi Apple, przy pomocy Calendar API wyświetlone zostanie zaplanowane wydarzenie wraz szybką opcją włączania i wyłączania przypomnienia
- Cats GO - gra 3D na iOS oparta na mechanice "Pokemon Go", pokazująca zasady tworzenia aplikacji wykorzystujących rozszerzoną rzeczywistość przy użyciu frameworka SceneKit, aparatu i żyroskopu
Dla kogo jest ten kurs?
Szkolenie Swift – tworzenie aplikacji na iOS część 3 opracowane zostało z myślą o osobach, które znają już podstawy języka Swift i chciałyby rozwijać swoje umiejętności programistyczne z zakresu programowania na platformy iOS, watchOS i tvOS.
Zacząłeś naukę Swift 4? Poruszone w trakcie kursu zagadnienia są nadal aktualne i można je wykorzystywać równolegle w jednym projekcie.
Całe szkolenie zrealizowane zostało w formie multimedialnej. Na filmach w jakości HD z maksymalną precyzją prezentowany jest każdy etap tworzenia kodu. Wśród dodatkowych materiałów szkoleniowych załączonych do pobrania znajdują się fragmenty kodu napisane przez trenera i prezentacja z zagadnieniami teoretycznymi. Wszyscy kursanci mają też do dyspozycji testy on-line, sprawdzające czy dany materiał został już opanowany.
BONUS! Poaktywacji kurs on-line dostępny jest na platformie educativo.pl bez żadnych ograniczeń. Wszystkie lekcje można także pobrać na dysk komputera.
Zacząłeś naukę Swift 4? Poruszone w trakcie kursu zagadnienia są nadal aktualne i można je wykorzystywać równolegle w jednym projekcie.
Całe szkolenie zrealizowane zostało w formie multimedialnej. Na filmach w jakości HD z maksymalną precyzją prezentowany jest każdy etap tworzenia kodu. Wśród dodatkowych materiałów szkoleniowych załączonych do pobrania znajdują się fragmenty kodu napisane przez trenera i prezentacja z zagadnieniami teoretycznymi. Wszyscy kursanci mają też do dyspozycji testy on-line, sprawdzające czy dany materiał został już opanowany.
BONUS! Poaktywacji kurs on-line dostępny jest na platformie educativo.pl bez żadnych ograniczeń. Wszystkie lekcje można także pobrać na dysk komputera.
Zdobędziesz praktyczne umiejętności
- Dowiesz się, jak w elementy zostały zmienione w języku Swift 3 i jakie nowości zostały do niego dodane
- Poznasz nowe wytyczne projektowania API
- Poznasz dwa sposoby tworzenia aplikacji na tvOS - klasyczny w języku Swift i za pomocą TVML
- Dowiesz się, jak dystrybuować aplikacje na Apple TV
- Nauczysz się wykorzystywać pilot jak jako kontroler dla platformy tvOS
- Będziesz wiedział z jakich czujników i API mogą korzystać aplikacje programowane na Apple Watch
- Nauczysz się korzystać z frameworka HealtKit do zbierania danych zdrowotnych i aktywności fizycznych
- Dowiesz się jak dodawać do swojego projektu framework ResearchKit, służący do prowadzenia badań naukowych
- Będziesz wiedzieć, jak prawidłowo skonfigurować WorkoutSession w aplikacjach do monitorowania aktywności fizycznej
- Nauczysz się dodawać do aplikacji wsparcie dla asystenta głosowego Siri
- Dowiesz się, jak zintegrować aplikację z systemem wysyłania wiadomości iMessage
- Nauczysz się tworzyć dwa rodzaje aplikacji dla iMassage – aplikacje z naklejkami i aplikacje interaktywne
- Dowiesz się jak prawidłowo tworzyć widgety dla aplikacji mobilnych na iOS 10
- Będziesz wiedzieć, w jaki sposób korzystać z Calendar API do wyświetlania wydarzeń zapisanych w kalendarzach użytkownika
- Dowiesz się, jak dodać do aplikacji framework EventKit
- Nauczysz się korzystać z frameworka SceneKit do tworzenia obrazu 3D
- Poznasz aż trzy sposoby renderowania sceny 3D
- Nauczysz się korzystać z ARKit – frameworka do programowania aplikacji, wykorzystujących technikę rozszerzonej rzeczywistości.
Plan szkolenia
-
Moduł: 1. Wprowadzenie
-
1.1 Plan szkolenia01:31
-
1.2 Zmiany w języku Swift20:44
-
-
Moduł: 2. Aplikacje natywne watchOS
-
2.1 Podstawy tworzenia aplikacji watchOS06:12
-
2.2 Implementacja HealthKit08:52
-
2.3 Aplikacja MyPulse - uzyskanie dostępu do HealthKit27:00
-
2.4 Tryb ćwiczeniowy watchOS - klasa HKWorkoutSession07:00
-
2.5 Aplikacja LifePulse - odczytywanie danych na żywo16:36
-
2.6 Aplikacja LifePulse - pozyskiwanie danych w trybie ciągłym17:59
-
2.7 Implementacja ResearchKit08:25
-
-
Moduł: 3. Aplikacje iOS 10 zintegrowane z Siri
-
3.1 Integracja z Siri15:48
-
3.2 Aplikacja MyTalk - integracja SiriKit w praktyce17:38
-
-
Moduł: 4. Aplikacje iOS 10 zintegrowane z iMessage
-
4.1 Podstawy integracji z iMessage05:32
-
4.3 Tworzenie aplikacji interaktywnej04:45
-
4.4 Aplikacja ModifiedAnimal - generowanie własnych obrazków cz.116:58
-
4.5 Aplikacja ModifiedAnimal Generowanie własnych obrazków cz.220:01
-
-
Moduł: 5. Widgety i Calendar API w iOS 10
-
5.1 Widgety – podstawy07:17
-
5.2 Calendar API – podstawy05:29
-
5.3 Aplikacja WhatsNext – tworzenie własnego widgetu28:30
-
-
Moduł: 6. SceneKit – tworzenie scen 3D na iOS 10
-
6.1 Podstawy frameworka SceneKit18:06
-
6.2 Tworzenie aplikacji CatsGO - dodawanie obiektu do sceny11:24
-
6.3 Tworzenie aplikacji CatsGO - rozszerzona rzeczywistość12:40
-
6.4 Tworzenie aplikacji CatsGO - dostęp do kamery11:18
-
6.5 Tworzenie aplikacji CatsGO - poruszanie elementów na scenie13:07
-
6.6 ARKit12:45
-
-
Moduł: 7. Programowanie Apple TV 4
-
7.1 Podstawy tworzenia aplikacji na Apple TV13:01
-
7.2 Aplikacja QuoteOfTheDay – standardowe UI14:25
-
7.3 TVML - Apple Television Markup Language09:21
-
7.4 Aplikacja QuoteOfTheDay – TVML11:40
-
-
Moduł: 8. Tworzenie cross-platformowej aplikacji na iOS, watchOS, tvOS
-
8.1 Gra Snake Dodawanie obiektów cz.110:52
-
8.2 Gra Snake Dodawanie obiektów cz.211:53
-
8.3 Gra Snake Przemieszczanie cz.114:51
-
8.4 Gra Snake Przemieszczanie cz.218:56
-
Odbierz certyfikat
Kursanci educativo.pl mogą bezpłatnie uzyskać certyfikat ukończenia szkolenia. Zdobycie certyfikatu jest dość proste, pod warunkiem, że rzetelnie wypełnisz 3 poniższe kroki:
1. Obejrzysz wszystkie lekcje wideo dostępne w szkoleniu.
2. Rozwiążesz testy, które pomogą Ci przygotować się do pomyślnego zdania egzaminu.
3. Zdasz egzamin on-line. Po uzyskaniu 70% pkt. certyfikat dostępny będzie do pobrania na Twoim koncie.
Więcej informacji o egzaminach i certyfikatach znajdziesz na naszym blogu.
1. Obejrzysz wszystkie lekcje wideo dostępne w szkoleniu.
2. Rozwiążesz testy, które pomogą Ci przygotować się do pomyślnego zdania egzaminu.
3. Zdasz egzamin on-line. Po uzyskaniu 70% pkt. certyfikat dostępny będzie do pobrania na Twoim koncie.
Więcej informacji o egzaminach i certyfikatach znajdziesz na naszym blogu.
Sprawdź za darmo
Zobacz demoKursy na platformie educativo.pl dostępne są w wersji on-line, dzięki temu możesz je realizować na dowolnym urządzeniu podłączonym do Internetu. Wystarczy, że zalogujesz się na swoje konto. Dodatkowo cały kurs wraz z załącznikami możesz pobrać na dysk komputera.
Rejestracja w serwisie educativo.pl jest bezpłatna. Zakładając konto uzyskujesz dostęp do bezpłatnych materiałów, czyli lekcji demo przypisanych do każdego z kursów. Dzięki możliwości obejrzenia darmowej lekcji poznajesz naszą platformę, trenerów oraz sposób w jaki prowadzone są szkolenia.
Rejestracja w serwisie educativo.pl jest bezpłatna. Zakładając konto uzyskujesz dostęp do bezpłatnych materiałów, czyli lekcji demo przypisanych do każdego z kursów. Dzięki możliwości obejrzenia darmowej lekcji poznajesz naszą platformę, trenerów oraz sposób w jaki prowadzone są szkolenia.
Już dziś rozpocznij naukę!
Ukończ kurs programowania w języku Swift 3 i naucz się tworzyć aplikacje mobilne na niemal wszystkie urządzenia Apple. Przekonaj się jak w prosty sposób możesz dodać Siri do swojego projektu albo opublikować paczkę naklejek dla iMessage! Realizując całe szkolenie dowiesz się, jak przygotować aplikacje na rozwijającą się platformę tvOS, zaprogramować natywne aplikacje na Apple Watch i budować nowoczesne programy na iOS 10.
Ukończ kurs Swift – tworzenie aplikacji na iOS część 3 i zostań wszechstronnym deweloperem Apple.
Kup szkolenie
Ukończ kurs Swift – tworzenie aplikacji na iOS część 3 i zostań wszechstronnym deweloperem Apple.
Kup szkolenie
-
Ważność:na zawszeCena:
269 zł
Podstawy języka Objective-C
Zacznij programować na urządzenia Apple
Czy wiesz, że deweloperzy oprogramowania Apple mają najwyższe zarobki na rynku mobilnym, a użytkownicy iPhonów oraz iPadów są grupą najchętniej pobierającą płatne gry i aplikacje? (Forbes.com)
Ty też możesz dołączyć do tego prestiżowego grona programistów i zacząć zbierać zyski ze swoich projektó.
Ukończ kurs iOS od podstaw i twórz własne aplikacje mobilne na najbardziej dochodowy system operacyjny!
Szkolenie iOS od podstaw jest rozwiązaniem autorskim, przygotowanym przez Krzysztofa Drypczewskiego, pracownika naukowego Politechniki Gdańskiej.
Krok po kroku opanujesz najważniejsze elementy języka Obcjective-C. Wszystkie zagadnienia teoretyczne wsparte są praktycznymi demonstracjami. W ten sposób uczysz się programowania, śledząc za trenerem zasady budowania kodu. Poznasz funkcje Xcode i stworzysz swoją pierwszą aplikację!
Szkolenie iOS od podstaw jest rozwiązaniem autorskim, przygotowanym przez Krzysztofa Drypczewskiego, pracownika naukowego Politechniki Gdańskiej.
Krok po kroku opanujesz najważniejsze elementy języka Obcjective-C. Wszystkie zagadnienia teoretyczne wsparte są praktycznymi demonstracjami. W ten sposób uczysz się programowania, śledząc za trenerem zasady budowania kodu. Poznasz funkcje Xcode i stworzysz swoją pierwszą aplikację!
Dla kogo jest ten kurs?
Kurs iOS od podstaw został przygotowany z myślą o programistach stawiających pierwsze kroki w świecie Apple. Materiały multimedialne opracowano z najwyższą starannością, aby w przystępny sposób wyjaśniały poszczególne zagadnienia. Prezentacja z teorią przeplatana jest podglądem tworzonego podczas ćwiczeń kodu.
Kurs poświęcony jest w całości nauce języka Objective-C pod kątem programowania aplikacji mobilnych. Początkujący programista pozna środowisko Xcode, jego funkcje i dostępne emulatory urządzeń. Zaprezentowane jest architektura systemu iOS oraz najważniejsze frameworki, które wykorzystywane są przez deweloperów Apple. Od podstaw wyjaśniane są wszystkie mechanizmy budowania funkcjonalnych aplikacji na iOS.
Całe szkolenie to prawie 11 godzin profesjonalnego materiału wideo podzielonego na 30 modułów zakończonych testami. Wraz z trenerem krok po kroku będziesz budował swoją pierwszą aplikację.
Kurs poświęcony jest w całości nauce języka Objective-C pod kątem programowania aplikacji mobilnych. Początkujący programista pozna środowisko Xcode, jego funkcje i dostępne emulatory urządzeń. Zaprezentowane jest architektura systemu iOS oraz najważniejsze frameworki, które wykorzystywane są przez deweloperów Apple. Od podstaw wyjaśniane są wszystkie mechanizmy budowania funkcjonalnych aplikacji na iOS.
Całe szkolenie to prawie 11 godzin profesjonalnego materiału wideo podzielonego na 30 modułów zakończonych testami. Wraz z trenerem krok po kroku będziesz budował swoją pierwszą aplikację.
Zdobędziesz praktyczne umiejętności
- Dowiesz się jak używać edytora widoku Storyboards
- Poznasz najważniejsze elementy języka Objective-C
- Poznasz architekturę systemu iOS i najważniejsze frameworki
- Dowiesz się jak zarządzać pamięcią w urządzeniach Apple
- Nauczysz się tworzenia dwuwymiarowej grafiki za pomocą Quartz 2D
- Nauczysz się stosowania Core Location do otrzymywania danych z GPS
- Poznasz sposoby wykorzystania pliku property list
- Nauczysz się techniki programowania KVC (key-value-coding)
- Nauczysz się stosowania wzorca MVC (model-view-controller)
- Dowiesz się jak używać łańcuchy znakowe
- Poznasz mechanizm protokołów i sposoby debugowania kodu
- Nauczysz się używać kolekcje NSArray, NSSet, NSDictionary, NSNumber i NSDate
- Poznasz zasady stosowania podstawowych i zaawansowanych kontrolek
Plan szkolenia
-
1. WPROWADZENIE09:49
-
2. ARCHITEKTURA iOS36:08
-
3. JAK ZACZĄĆ PROGRAMOWANIE09:08
-
5. OBJECTIVE-C - METODY13:54
-
Rozwiń
-
6. OBJECTIVE-C - KLASY15:37
-
7. ŁAŃCUCHY ZNAKOWE - TEORIA18:14
-
8. ŁAŃCUCHY ZNAKOWE - PRAKTYKA15:40
-
9. DZIEDZICZENIE I INICJALIZACJA OBIEKTÓW21:45
-
10. ZARZĄDZANIE PAMIĘCIĄ34:17
-
11. MECHANIZM PROPERTIES13:18
-
12. KOLEKCJE NSArray I NSMutableArray27:01
-
13. KOLEKCJE NSSet I NSMutableSet12:59
-
14. KOLEKCJE NSDictionary I NSMutableDictionary10:36
-
15. KOLEKCJE NSNumber I NSDate22:31
-
16. PROPERTY LIST I NSUserDefaults28:58
-
17. PROTOKOŁY21:37
-
18. KATEGORIE11:40
-
19. CLASS EXTENSION13:20
-
20. DEBUGOWANIE20:57
-
21. MVC I TWORZENIE APLIKACJI34:05
-
22. QUARTZ 2D33:15
-
23. KONTROLKI UŁATWIAJĄCE TWORZENIE GUI30:23
-
24. ZAAWANSOWANE KONTROLKI WIDOKU29:27
-
25. INNE KONTROLKI WIDOKU22:29
-
26. UIPickerView22:05
-
27. CoreLocation FRAMEWORK18:01
-
28. STORYBOARDS31:08
-
29. UITabBarController19:12
-
30. UITableViewController34:18
-
Odbierz certyfikat
Kursanci educativo.pl mogą bezpłatnie uzyskać certyfikat ukończenia szkolenia. Zdobycie certyfikatu jest dość proste, pod warunkiem, że rzetelnie wypełnisz 3 poniższe kroki:
1. Obejrzysz wszystkie lekcje wideo dostępne w szkoleniu.
2. Rozwiążesz testy, które pomogą Ci przygotować się do pomyślnego zdania egzaminu.
3. Zdasz egzamin on-line. Po uzyskaniu 70% pkt. certyfikat dostępny będzie do pobrania na Twoim koncie.
Więcej informacji o egzaminach i certyfikatach znajdziesz na naszym blogu.
1. Obejrzysz wszystkie lekcje wideo dostępne w szkoleniu.
2. Rozwiążesz testy, które pomogą Ci przygotować się do pomyślnego zdania egzaminu.
3. Zdasz egzamin on-line. Po uzyskaniu 70% pkt. certyfikat dostępny będzie do pobrania na Twoim koncie.
Więcej informacji o egzaminach i certyfikatach znajdziesz na naszym blogu.
Sprawdź za darmo
Zobacz demoKursy na platformie educativo.pl dostępne są w wersji on-line, dzięki temu możesz je realizować na dowolnym urządzeniu podłączonym do Internetu. Wystarczy, że zalogujesz się na swoje konto.
Wszystkie lekcje szkolenia możesz pobrać na dysk komputera.
Rejestracja w serwisie educativo.pl jest bezpłatna. Zakładając konto uzyskujesz dostęp do bezpłatnych materiałów, czyli lekcji demo przypisanych do każdego z kursów. Dzięki możliwości obejrzenia darmowej lekcji poznajesz naszą platformę, trenerów oraz sposób w jaki prowadzone są szkolenia.
Wszystkie lekcje szkolenia możesz pobrać na dysk komputera.
Rejestracja w serwisie educativo.pl jest bezpłatna. Zakładając konto uzyskujesz dostęp do bezpłatnych materiałów, czyli lekcji demo przypisanych do każdego z kursów. Dzięki możliwości obejrzenia darmowej lekcji poznajesz naszą platformę, trenerów oraz sposób w jaki prowadzone są szkolenia.
Wybierz kurs iOS od podstaw
Ukończenie kursu daje solidne podstawy i kompleksową wiedzę na temat najważniejszych zagadnień związanych z programowaniem na iOS. Szkolenie od Educativo jest idealnym rozwiązaniem dla osób, które zaczynają programować w języku Objective-C i nie korzystały wcześniej z frameworków systemowych iOS.
Najważniejsze cechy kursu iOS od podstaw::
Już dziś zacznij programować aplikacje mobilne na urządzenia Apple!
Kup szkolenie
Najważniejsze cechy kursu iOS od podstaw::
- profesjonalny kurs on-line dostępny przez cały rok
- 11 godzin materiału wideo w jakości HD
- dostęp do platformy e-learningowej z testami on-line
- do pobrania: wszystkie lekcje wideo, prezentacja z teorią
- certyfikat ukończenia szkolenia w Educativo
Już dziś zacznij programować aplikacje mobilne na urządzenia Apple!
Kup szkolenie
-
Ważność:rokCena:
129 zł
Z urządzeń firmy Apple korzystają ludzie, doceniający wysoką jakość i niezawodność. Jest to grupa, która najczęściej i najchętniej pobiera płatne aplikacje mobilne, co roku pobijając własne rekordy zakupów w sklepie App Store. To dla nich w pierwszej kolejności projektowanych jest większość aplikacji mobilnych. Sukces u tych odbiorców, gwarantuje sukces globalny.
Deweloperów iOS na rynku pracy ciągle brakuje. Języki programowania Objective-C i Swift nie są w kanonie nauczania, co powoduje, że mniej osób rozpoczyna programowanie na iOS. Tymczasem spośród wszystkich platform mobilnych to aplikacje opublikowane w App Store pozwalają ich twórcom najwięcej zarobić. Dlatego też warto zainwestować we własny rozwój, aby później móc czerpać większe korzyści ze swojej pracy.
W katalogu Educativo dostępne są szkolenia z zakresu programowania na system mobilny Apple. Kurs dla początkujących uczy podstaw języka Objective-C, a także krok po kroku pokazuje jak tworzyć proste aplikacje. Kurs dla zaawansowanych ma na celu przedstawienie już wyłącznie praktycznych rozwiązań, ilustrowanych na przykładzie aż trzech różnych aplikacji: gry i dwóch aplikacji użytkowych. Dodatkowo kurs Swift nauczy programowania w nowym języku od Apple, pokazując jak tworzyć aplikacje o maksymalnie prostej strukturze kodu. Idealnym uzupełnieniem wiedzy przyszłego dewelopera iOS jest kurs poświęcony metodom zarabiania na aplikacjach mobilnych.
Wszystkie kursy udostępnione w serwisie educativo.pl mają formę multimedialną. Tworzenie aplikacji na iOS odbywa się krok po kroku. Kursanci do dyspozycji otrzymują fragmenty kodu stworzonego przez trenera oraz całą prezentację z teorią. Po każdej lekcji aktywowany jest test, który pozwala sprawdzić poziom opanowania danego zagadnienia. Dzięki tym narzędziom programowanie iOS jest interesujące i proste w nauce.
Bezpłatna rejestracja w serwisie otwiera dostęp do bezpłatnych materiałów. Każdy kurs iOS zawiera jedną lekcję, którą można obejrzeć za darmo.