Katalog szkoleń - ostatnio dodane
Swift 4 - tworzenie aplikacji na iOS część 2
Swift – warsztat programowania
Znasz już podstawy Swift? Pomożemy Tobie doszlifować zdobytą wiedzę. Stworzysz kilkanaście gier i aplikacji mobilnych, które pokażą spektrum różnych funkcji, bibliotek i frameworków dostępnych na platformie iOS.
Gwarantujemy wiele godzin intensywnej pracy z kodem!
W trakcie niespełna 6 godzin nauczysz się między innymi określać lokalizację użytkownika i wysyłać mu powiadomienia, gdy znacznie oddali się od wyznaczonego punktu. Zaprojektujesz kilka różnych gier, które ułatwią Ci zrozumienie sposobu działania silnika fizyki dostępnego w SpriteKit, ale także zasad dodawania animacji i interakcji z obiektami na scenie.
Najważniejsze cechy kursu:
Gwarantujemy wiele godzin intensywnej pracy z kodem!
W trakcie niespełna 6 godzin nauczysz się między innymi określać lokalizację użytkownika i wysyłać mu powiadomienia, gdy znacznie oddali się od wyznaczonego punktu. Zaprojektujesz kilka różnych gier, które ułatwią Ci zrozumienie sposobu działania silnika fizyki dostępnego w SpriteKit, ale także zasad dodawania animacji i interakcji z obiektami na scenie.
Najważniejsze cechy kursu:
- profesjonalny kurs on-line dostępny bez żadnych ograniczeń,
- ponad 5 godzin materiału wideo w jakości HD podzielonego na 23 lekcje,
- stworzysz 11 aplikacji mobilnych na iOS,
- stały dostęp do platformy e-learningowej z testami on-line,
- każdą lekcję możesz pobrać na dysk komputera,
- do pobrania masz także prezentację z teorią oraz kod źródłowy tworzonych aplikacji,
- otrzymasz certyfikat ukończenia szkolenia.
Stworzysz 11 aplikacji mobilnych
Notatnik
Twój własny notatnik! Wolisz zapisywać pliki lokalnie czy w chmurze? W trakcie kursu nauczysz się tworzyć i korzystać z obu baz danych.
About Us
Prosta aplikacja wyświetlająca informacje o szkoleniach Swift, która pokaże Ci w praktyce zastosowanie różnych rodzajów przejść pomiędzy widokami.
To Do List
Lista zadań to sztandarowy projekt każdego początkującego programisty aplikacji, a jednocześnie idealny przykład zastosowania TableView.
My Diary
Pisząc kod pamiętnika dowiesz się, jak korzystać z Core Data do zarządzania modelem danych i tworzenia predykatów.
Flying Bird, Cats and Birds, Birds Cats and Dog, Stony Bird
Klon światowego hitu Flappy Bird i różne jego wariacje. Na podstawie kilku różnych gier tworzonych w SpriteKit nauczysz się symulowania fizycznych właściwości obiektów, dodawania interakcji pomiędzy obiektami, konkretnego oświetlenia na scenie i niesamowitych efektów specjalnych.
Where am I?, Where is my car?, My car is so far!
Trzy różne zastosowania dla MapKit i Core Location. Zaczniesz od prostego projektu do określania lokalizacji użytkownika, aby w kolejnych wersjach nauczyć się definiowania regionów geograficznych i planować wysyłanie powiadomień na iPhone'a, gdy oddalisz się określonego miejsca.
Twój własny notatnik! Wolisz zapisywać pliki lokalnie czy w chmurze? W trakcie kursu nauczysz się tworzyć i korzystać z obu baz danych.
About Us
Prosta aplikacja wyświetlająca informacje o szkoleniach Swift, która pokaże Ci w praktyce zastosowanie różnych rodzajów przejść pomiędzy widokami.
To Do List
Lista zadań to sztandarowy projekt każdego początkującego programisty aplikacji, a jednocześnie idealny przykład zastosowania TableView.
My Diary
Pisząc kod pamiętnika dowiesz się, jak korzystać z Core Data do zarządzania modelem danych i tworzenia predykatów.
Flying Bird, Cats and Birds, Birds Cats and Dog, Stony Bird
Klon światowego hitu Flappy Bird i różne jego wariacje. Na podstawie kilku różnych gier tworzonych w SpriteKit nauczysz się symulowania fizycznych właściwości obiektów, dodawania interakcji pomiędzy obiektami, konkretnego oświetlenia na scenie i niesamowitych efektów specjalnych.
Where am I?, Where is my car?, My car is so far!
Trzy różne zastosowania dla MapKit i Core Location. Zaczniesz od prostego projektu do określania lokalizacji użytkownika, aby w kolejnych wersjach nauczyć się definiowania regionów geograficznych i planować wysyłanie powiadomień na iPhone'a, gdy oddalisz się określonego miejsca.
Dla kogo jest ten kurs?
Kurs Swift 4 – tworzenie aplikacji na iOS część 2 przygotowany został jako bezpośrednia kontynuacja nauki dla uczestników kursu podstawowego (część 1).
Z materiału zawartego w drugiej części skorzystają wszystkie osoby, które mają już opanowane podstawy programowania w języku Swift 4. Nie znajdziesz tu wyjaśniania prostych pojęć i zagadnień! Teorię ograniczamy do minimum, skupiając się maksymalnie na szlifowaniu praktycznych umiejętności.
Razem z trenerem stworzysz w Xcode aż 10 różnych gier i aplikacji mobilnych na iOS. W tym klon światowego hitu, który zarobił już na całym świecie miliardy dolarów - Flappy Bird.
Szkolenie zrealizowane zostało w formie multimedialnej, cały materiał filmowy udostępniliśmy w jakości HD. Lekcje możesz oglądać online lub pobrać na dysk komputera. To Ty decydujesz, kiedy się uczysz. Nie masz żadnych ograniczeń czasowych. Po aktywacji kurs jest dostępny już na zawsze.
Z materiału zawartego w drugiej części skorzystają wszystkie osoby, które mają już opanowane podstawy programowania w języku Swift 4. Nie znajdziesz tu wyjaśniania prostych pojęć i zagadnień! Teorię ograniczamy do minimum, skupiając się maksymalnie na szlifowaniu praktycznych umiejętności.
- Poznasz różne sposoby tworzenia baz danych, w tym zapisywanie plików w iCloud.
- Będziesz wiedzieć jak korzystać z Core Data do efektywnego zarządzania modelem danych.
- Nauczysz się korzystać z frameworku MapKit i Core Location do śledzenia lokalizacji użytkownika.
- Dowiesz się jak tworzyć wysokiej jakości gry 2D za pomocą frameworka SpriteKit.
Razem z trenerem stworzysz w Xcode aż 10 różnych gier i aplikacji mobilnych na iOS. W tym klon światowego hitu, który zarobił już na całym świecie miliardy dolarów - Flappy Bird.
Szkolenie zrealizowane zostało w formie multimedialnej, cały materiał filmowy udostępniliśmy w jakości HD. Lekcje możesz oglądać online lub pobrać na dysk komputera. To Ty decydujesz, kiedy się uczysz. Nie masz żadnych ograniczeń czasowych. Po aktywacji kurs jest dostępny już na zawsze.
Zdobędziesz praktyczne umiejętności
- Nauczysz się obsługi wyjątków w Swift.
- Dowiesz się, jak korzystać z protokołów i delegatów.
- Będziesz wiedzieć, czym jest automatyczne liczenie referencji (ARC).
- Dowiesz się, jak zapisywać pliki lokalnie i dodawać bazę danych w chmurze iCloud.
- Będziesz wiedzieć, jak wygląda struktura katalogu z aplikacją iOS.
- Nauczysz się dodawać przejścia pomiędzy widokami w Storyboard.
- Poznasz zasady tworzenia tabel za pomocą TableView.
- Nauczysz się obsługi Core Data do zarządzania modelem danych w aplikacji.
- Dowiesz się też jak wyszukiwać informacje w Core Data.
- Poznasz zasady tworzenia predykatów.
- Będziesz wiedzieć jak korzystać z edytora graficznego Xcode.
- Nauczysz się obsługi frameworka SpriteKit - korzystania z silnika fizyki, dodawania animacji i interakcji pomiędzy obiekatami.
- Poznasz różne efekty cząsteczkowe i sposoby ich dodawania do gry mobilnej.
- Będziesz wiedzieć w jaki sposób obsługiwać framework MapKit.
- Nauczysz się zaawansowanego wykorzystania biblioteki Core Location – monitorowania lokalizacji urządzenia, definiowania regionów i planowania zdarzeń.
Plan szkolenia
-
Moduł: 1. PROTOKOŁY, DELEGATY I WYJĄTKI W SWIFT 4
-
1. Nowości w Swift 402:18
-
1.1 Obsługa wyjątków w Swift12:18
-
1.2 Protokoły i delegaty19:31
-
-
Moduł: 2. OBSŁUGA PLIKÓW
-
2.1 Obsługa plików08:41
-
2.2 Obsługa plików na przykładzie aplikacji Notepad12:22
-
2.3 Obsługa plików w iCloud06:57
-
-
Moduł: 3. TABELE W iOS I PRZEJŚCIA MIĘDZY WIDOKAMI
-
3.1 Wiele widoków i przejścia między nimi19:44
-
3.2 Tworzenie tabel na przykładzie aplikacji ToDoList - część 117:18
-
3.3 Tworzenie tabel na przykładzie aplikacji ToDoList - część 216:41
-
-
Moduł: 4. METODY KORZYSTANIA Z CORE DATA
-
4.1 Czym jest Core Data - rozpoczęcie pracy08:45
-
4.2 Definiowanie obiektów i zapytania CoreData na przykładzie aplikacji MyDiary18:55
-
4.3 Model danych - tworzenie encji i relacji między nimi19:05
-
4.4 Wyszukiwanie informacji w bazie Core Data - predykaty11:53
-
-
Moduł: 5. WYKORZYSTANIE SPRITEKIT I EDYTORA GRAFICZNEGO DO TWORZENIA GIER
-
5.1 Podstawy SpriteKit22:13
-
5.2 Interakcje w SpriteKit26:48
-
5.4 Obsługa zderzeń13:09
-
5.5 Efekty w SpriteKit03:21
-
5.6 Wykorzystanie edytora graficznego - część 118:39
-
5.7 Wykorzystanie edytora graficznego - część 216:50
-
-
Moduł: 6. MAPKIT, LOKALIZACJA I REGIONY
-
6.1 Praca z mapami - MapKit12:13
-
6.2 Lokalizacja - wykorzystanie CoreLocation15:17
-
6.3 Monitorowanie regionów - aplikacja My car is so far24:04
-
Odbierz certyfikat
Kursanci educativo.pl mogą bezpłatnie uzyskać certyfikat ukończenia szkolenia. Zdobycie certyfikatu jest dość proste, pod warunkiem, że rzetelnie wypełnisz 3 poniższe kroki:
1. Obejrzysz wszystkie lekcje wideo dostępne w szkoleniu.
2. Rozwiążesz testy, które pomogą Ci przygotować się do pomyślnego zdania egzaminu.
3. Zdasz egzamin on-line. Po uzyskaniu 70% pkt. certyfikat dostępny będzie do pobrania na Twoim koncie.
Więcej informacji o egzaminach i certyfikatach znajdziesz na naszym blogu.
1. Obejrzysz wszystkie lekcje wideo dostępne w szkoleniu.
2. Rozwiążesz testy, które pomogą Ci przygotować się do pomyślnego zdania egzaminu.
3. Zdasz egzamin on-line. Po uzyskaniu 70% pkt. certyfikat dostępny będzie do pobrania na Twoim koncie.
Więcej informacji o egzaminach i certyfikatach znajdziesz na naszym blogu.
Sprawdź za darmo
Zobacz demoKursy na platformie educativo.pl dostępne są w wersji on-line, dzięki temu możesz je realizować na dowolnym urządzeniu podłączonym do Internetu. Wystarczy, że zalogujesz się na swoje konto. Dodatkowo cały kurs wraz z załącznikami możesz pobrać na dysk komputera.
Rejestracja w serwisie educativo.pl jest bezpłatna. Zakładając konto uzyskujesz dostęp do bezpłatnych materiałów, czyli lekcji demo przypisanych do każdego z kursów. Dzięki możliwości obejrzenia darmowej lekcji poznajesz naszą platformę, trenerów oraz sposób w jaki prowadzone są szkolenia.
Rejestracja w serwisie educativo.pl jest bezpłatna. Zakładając konto uzyskujesz dostęp do bezpłatnych materiałów, czyli lekcji demo przypisanych do każdego z kursów. Dzięki możliwości obejrzenia darmowej lekcji poznajesz naszą platformę, trenerów oraz sposób w jaki prowadzone są szkolenia.
Już dziś zacznij naukę!
Ukończ drugą część kursu programowania w języku Swift 4 i zdobądź szerokie spektrum umiejętności dewelopera Apple. Zacznij tworzyć profesjonalne aplikacje na iPhony i iPady, wykorzystujące geolokalizację. Dodaj do App Store popularne gry 2D stworzone dzięki SprieKit.
Pamiętaj, że realizując kurs na Educativo.pl:
Kup szkolenie
Pamiętaj, że realizując kurs na Educativo.pl:
- dostajesz nielimitowany dostęp do platformy e-learningowej,
- masz gwarancję wysokiej jakości materiału szkoleniowego,
- Twoim trenerem jest prawdziwy ekspert, Błażej Zyglarski – wykształcony programista, pracownik naukowy UMK, doświadczony deweloper aplikacji Apple,
- możesz pobrać wszystkie lekcje, prezentację z teorią i kod źródłowy przygotowane przez trenera,
- otrzymasz certyfikat ukończenia szkolenia.
Kup szkolenie
-
Ważność:na zawszeCena:
219 zł
Swift 4 - tworzenie aplikacji na iOS część 1
Swift od podstaw
Język Swift powstał, aby deweloperzy mogli tworzyć szybsze i lżejsze aplikacje mobilne. Każdego roku na podstawie sugestii zgłaszanych przez programistów, Apple wprowadza zmiany, dążąc do uproszczenia struktury kodu i zmaksymalizowaniu intuicyjności zastosowania poszczególnych elementów języka.
Swift polecany jest jako pierwszy język dla początkujących programistów.
W trakcie 5 godzin szkolenia Swift 4 – tworzenie aplikacji na iOS część 1 od podstaw nauczysz się programować aplikacje na urządzenia mobilne Apple. Dowiesz się, co nowego wprowadzono w czwartej wersji języka i jakie nowości dla programistów skrywa Xcode 9.
Najważniejsze cechy kursu:
Swift polecany jest jako pierwszy język dla początkujących programistów.
W trakcie 5 godzin szkolenia Swift 4 – tworzenie aplikacji na iOS część 1 od podstaw nauczysz się programować aplikacje na urządzenia mobilne Apple. Dowiesz się, co nowego wprowadzono w czwartej wersji języka i jakie nowości dla programistów skrywa Xcode 9.
Najważniejsze cechy kursu:
- profesjonalny kurs on-line dostępny bez żadnych ograniczeń,
- ponad 5 godzin materiału wideo w jakości HD podzielonego na 23 lekcje,
- stworzysz 4 aplikacje mobilne iOS,
- stały dostęp do platformy e-learningowej z testami on-line,
- każdą lekcję możesz pobrać na dysk komputera,
- do pobrania masz także prezentację z teorią oraz kod źródłowy tworzonych aplikacji,
- otrzymasz certyfikat ukończenia szkolenia.
Kurs dla każdego
Szkolenie przygotowane zostało dla osób, które chcą nauczyć się programowania w Swift 4. Trener od podstaw tłumaczy podstawowe informacje z zakresu struktur danych i funkcji języka.
Wszystkie zagadnienia pokazane zostały na praktycznych przykładach, dlatego łatwo opanujesz nowe pojęcia i szybko poznasz działanie kolejnych elementów kodu. Dzięki Xcode Playground zobaczysz na żywo jak zmienia się pisana przez Ciebie aplikacja.
Znasz już podstawy języka Swift? Dowiedz się, co zmieniło się w czwartej wersji języka. Naucz się prawidłowo korzystać z nowych elementów składni. Poznaj obsługę nowych funkcji Xcode 9.
- Dowiesz się jak działają podstawowe typy danych.
- Nauczysz się korzystać z opcjonalnych zmiennych.
- Będziesz wiedzieć jak tworzyć funkcje i z nich korzystać.
- Krok po kroku zbudujesz graficzny interfejs użytkownika.
- Poznasz różne sposoby obsługi dotyku i dodawania animacji.
Wszystkie zagadnienia pokazane zostały na praktycznych przykładach, dlatego łatwo opanujesz nowe pojęcia i szybko poznasz działanie kolejnych elementów kodu. Dzięki Xcode Playground zobaczysz na żywo jak zmienia się pisana przez Ciebie aplikacja.
Znasz już podstawy języka Swift? Dowiedz się, co zmieniło się w czwartej wersji języka. Naucz się prawidłowo korzystać z nowych elementów składni. Poznaj obsługę nowych funkcji Xcode 9.
Stworzysz 4 aplikacje mobilne
Lotto
Twoja pierwsza aplikacja! Ten prosty projekt ułatwi Tobie naukę programowania w języku Swift 4. Krok po kroku poznasz najważniejsze elementy języka i nauczysz się prawidłowo pisać kod projektu.
Kalkulator
Na tym przykładzie poznasz strukturę aplikacji w Xcode 9. W Storyboard stworzysz interfejs użytkownika, nauczysz się dodawania i edycji kontrolek, dowiesz się z czego składają się elementy widoku i jak ważna w aplikacji iOS jest geometria.
Galeria zdjęć
Ten bardziej zaawansowany projekt nauczy Cię dodawania zasobów w katalogu xcassets. Dowiesz się jak działają "slicing" i "on demond" w aplikacjach iOS i dlaczego są tak istotne na niektórych platformach Apple.
Tinderivo
Zaawansowana aplikacja, dzięki której dowiesz się jak pobierać zasoby z sieci w formacie JSON i za pomocą protokołu http (REST). Nauczysz się też dodawać animacje, korzystając ze specjalnych animatorów.
Twoja pierwsza aplikacja! Ten prosty projekt ułatwi Tobie naukę programowania w języku Swift 4. Krok po kroku poznasz najważniejsze elementy języka i nauczysz się prawidłowo pisać kod projektu.
Kalkulator
Na tym przykładzie poznasz strukturę aplikacji w Xcode 9. W Storyboard stworzysz interfejs użytkownika, nauczysz się dodawania i edycji kontrolek, dowiesz się z czego składają się elementy widoku i jak ważna w aplikacji iOS jest geometria.
Galeria zdjęć
Ten bardziej zaawansowany projekt nauczy Cię dodawania zasobów w katalogu xcassets. Dowiesz się jak działają "slicing" i "on demond" w aplikacjach iOS i dlaczego są tak istotne na niektórych platformach Apple.
Tinderivo
Zaawansowana aplikacja, dzięki której dowiesz się jak pobierać zasoby z sieci w formacie JSON i za pomocą protokołu http (REST). Nauczysz się też dodawać animacje, korzystając ze specjalnych animatorów.
Zdobędziesz praktyczne umiejętności
- Nauczysz się od podstaw programowania w języku Swift 4
- Poznasz strukturę aplikacji Xcode 9
- Nauczysz się korzystać ze Storyboard i Interface Builder
- Dowiesz się jak dodawać i edytować View Controller
- Dowiesz się czym jest App Deleate i jakie są jego zadania
- Nauczysz się korzystać z Auto Layout
- Poznasz 3 sposoby obsługi dotyku w aplikacji
- Będziesz wiedzieć jak dodawać zasoby w katalogu xcassets
- Poznasz obsługę zasobów w sieci przy pomocy REST
- Dowiesz się jak obsługiwać zasoby w formacie JSON
- Nauczysz się dodawać animacje intefejsu przy pomocy animatorów
- Poznasz panel dewelopera Apple w iTunes
- Dowiesz się jak publikować aplikacje mobilne w App Store
Plan szkolenia
-
Moduł: 1. PODSTAWY JĘZYKA SWIFT I EKOSYSTEM PROGRAMOWANIA
-
1.1 Ekosystem programowania Apple20:48
-
1.2 Podstawy składni języka Swift - stałe i zmienne23:02
-
1.3 Podstawy składni języka Swift - tablice, zbiory i słowniki10:02
-
1.4 Instrukcje przepływu w Swift09:25
-
1.5 Funkcje i przekazywanie parametrów09:27
-
1.6 Funkcje zagnieżdżone23:32
-
1.7 Struktury danych w Swift część 112:18
-
1.8 Struktury danych w Swift część 216:09
-
1.9 Właściwości, metody i kontrola dostępu09:22
-
1.10 Co nowego w Swift 402:18
-
-
Moduł: 2. ŚRODOWISKO XCODE I ELEMENTY APLIKACJI
-
2.1 Podstawowe funkcje Xcode16:11
-
2.2 Cechy i elementy aplikacji08:41
-
-
Moduł: 3. INTERFEJS UŻYTKOWNIKA
-
3.2 Użycie Auto Layouts na przykładzie aplikacji Calc14:00
-
3.3 Ogólna obsługa dotyku02:10
-
3.4 Wywoływanie akcji20:02
-
3.5 Testy jednostkowe20:24
-
Moduł: 4. ZASOBY APLIKACJI I ROZPOZNAWANIE DOTYKU - APLIKACJA PICTURE GALLERY
-
4.1 Zasoby aplikacji16:31
-
4.2 Rozpoznawanie dotyku Gesture Recognizer11:14
-
-
Moduł: 5. TWORZENIE ROZBUDOWANEJ APLIKACJI - TINDERIVO
-
5.1 Pobieranie danych z sieci i obsługa JSON07:04
-
5.2 Pobieranie danych z sieci i obsługa JSON w praktyce21:01
-
5.3 Animacje interfejsu użytkownika19:12
-
5.4 Animatory03:15
-
Odbierz certyfikat
Kursanci educativo.pl mogą bezpłatnie uzyskać certyfikat ukończenia szkolenia. Zdobycie certyfikatu jest dość proste, pod warunkiem, że rzetelnie wypełnisz 3 poniższe kroki:
1. Obejrzysz wszystkie lekcje wideo dostępne w szkoleniu.
2. Rozwiążesz testy, które pomogą Ci przygotować się do pomyślnego zdania egzaminu.
3. Zdasz egzamin on-line. Po uzyskaniu 70% pkt. certyfikat dostępny będzie do pobrania na Twoim koncie.
Więcej informacji o egzaminach i certyfikatach znajdziesz na naszym blogu.
1. Obejrzysz wszystkie lekcje wideo dostępne w szkoleniu.
2. Rozwiążesz testy, które pomogą Ci przygotować się do pomyślnego zdania egzaminu.
3. Zdasz egzamin on-line. Po uzyskaniu 70% pkt. certyfikat dostępny będzie do pobrania na Twoim koncie.
Więcej informacji o egzaminach i certyfikatach znajdziesz na naszym blogu.
Sprawdź za darmo
Zobacz demoKursy na platformie educativo.pl dostępne są w wersji on-line, dzięki temu możesz je realizować na dowolnym urządzeniu podłączonym do Internetu. Wystarczy, że zalogujesz się na swoje konto. Dodatkowo cały kurs wraz z załącznikami możesz pobrać na dysk komputera.
Rejestracja w serwisie educativo.pl jest bezpłatna. Zakładając konto uzyskujesz dostęp do bezpłatnych materiałów, czyli lekcji demo przypisanych do każdego z kursów. Dzięki możliwości obejrzenia darmowej lekcji poznajesz naszą platformę, trenerów oraz sposób w jaki prowadzone są szkolenia.
Rejestracja w serwisie educativo.pl jest bezpłatna. Zakładając konto uzyskujesz dostęp do bezpłatnych materiałów, czyli lekcji demo przypisanych do każdego z kursów. Dzięki możliwości obejrzenia darmowej lekcji poznajesz naszą platformę, trenerów oraz sposób w jaki prowadzone są szkolenia.
Już dziś zacznij naukę!
Ukończ kurs Swift 4 – tworzenie aplikacji na iOS część 1 i naucz się od podstaw programowania w języku dedykowanym dla deweloperów Apple. Przykładowe projekty pomogą Ci rozwinąć umiejętności programistyczne, szybko opanujesz nowe definicje i poznasz zasady tworzenia aplikacji w Xcode.
Pamiętaj, że realizując kurs na Educativo.pl:
Kup szkolenie
Pamiętaj, że realizując kurs na Educativo.pl:
- dostajesz nielimitowany dostęp do platformy e-learningowej,
- masz gwarancję wysokiej jakości materiału szkoleniowego,
- Twoim trenerem jest prawdziwy ekspert, Błażej Zyglarski – wykształcony programista, pracownik naukowy UMK, doświadczony deweloper aplikacji Apple,
- możesz pobrać wszystkie lekcje, prezentację z teorią i fragmenty kodu przygotowane przez trenera,
- otrzymasz certyfikat ukończenia szkolenia.
Kup szkolenie
-
Ważność:na zawszeCena:
219 zł
Android Studio - programowanie aplikacji w praktyce
Programowanie na Android Nougat i Android Wear
Dotrzyj ze swoimi projektami do najliczniejszej grupy użytkowników systemów mobilnych – ukończ kurs i zacznij programować gry i aplikacje na Androida!
Z najnowszego szkolenia dowiesz się jak w środowisku Android Studio tworzyć nowoczesne aplikacje według zasad Material Design, korzystać z zewnętrznych bibliotek i baz danych.
Od podstaw nauczysz się zaawansowanej obsługi środowiska programistycznego przygotowanego i stale wspieranego przez Google. SDK Android Studio umożliwia wygodne budowanie aplikacji na urządzenia mobilne (smartfony i tablety), ubieralne (zegarki i okulary) oraz telewizory i samochody.
Realizując kurs nauczymy Cię tworzyć aplikacje dostosowane do najnowszej wersji systemu Android 7.0 Nougat oraz po raz pierwszy pokażemy jak programować na Android Wear.
Z najnowszego szkolenia dowiesz się jak w środowisku Android Studio tworzyć nowoczesne aplikacje według zasad Material Design, korzystać z zewnętrznych bibliotek i baz danych.
Od podstaw nauczysz się zaawansowanej obsługi środowiska programistycznego przygotowanego i stale wspieranego przez Google. SDK Android Studio umożliwia wygodne budowanie aplikacji na urządzenia mobilne (smartfony i tablety), ubieralne (zegarki i okulary) oraz telewizory i samochody.
Realizując kurs nauczymy Cię tworzyć aplikacje dostosowane do najnowszej wersji systemu Android 7.0 Nougat oraz po raz pierwszy pokażemy jak programować na Android Wear.
Dla kogo jest ten kurs?
Nowy kurs Android Studio – programowanie aplikacji w praktyce przygotowaliśmy w taki sposób, aby zainteresować zarówno osoby początkujące jak i średnio-zaawansowane.
Osoby początkujące dowiedzą się krok po kroku jak profesjonalnie korzystać z Android Studio i dostępnych emulatorów urządzeń. Nauczą się zmieniać interfejs aplikacji za pomocą nowego edytora widoków oraz importować zewnętrzne biblioteki, rozszerzając możliwości swoich projektów. Śledząc kroki trenera szybko stworzą swoją pierwszą aplikację!
Natomiast osoby średnio-zaawansowane zainteresują na pewno moduły związane z tworzeniem aplikacji na smartwatch z systemem Android Wear oraz możliwość budowania interfejsu przy pomocy ConstrainLayout. Nie zabraknie także nowości z Android 7.0 Nougat – nauczymy m.in. jak tworzyć tzw. App Shortcut, czyli skróty do konkretnych funkcji aplikacji oraz projektować nowy typ powiadomień. Podczas szkolenia trener zaprezentował też szerokie możliwości jakie oferują bazy danych Realm.io i Firebase.
Kurs polecamy osobom, które ukończyły szkolenie Android Studio od podstaw – tworzenie aplikacji.
Osoby początkujące dowiedzą się krok po kroku jak profesjonalnie korzystać z Android Studio i dostępnych emulatorów urządzeń. Nauczą się zmieniać interfejs aplikacji za pomocą nowego edytora widoków oraz importować zewnętrzne biblioteki, rozszerzając możliwości swoich projektów. Śledząc kroki trenera szybko stworzą swoją pierwszą aplikację!
Natomiast osoby średnio-zaawansowane zainteresują na pewno moduły związane z tworzeniem aplikacji na smartwatch z systemem Android Wear oraz możliwość budowania interfejsu przy pomocy ConstrainLayout. Nie zabraknie także nowości z Android 7.0 Nougat – nauczymy m.in. jak tworzyć tzw. App Shortcut, czyli skróty do konkretnych funkcji aplikacji oraz projektować nowy typ powiadomień. Podczas szkolenia trener zaprezentował też szerokie możliwości jakie oferują bazy danych Realm.io i Firebase.
Kurs polecamy osobom, które ukończyły szkolenie Android Studio od podstaw – tworzenie aplikacji.
Stworzysz 8 aplikacji
Realizując kurs Android Studio – programowanie aplikacji w praktyce uczysz się nowych zagadnień na konkretnych przykładach! Wraz trenerem od podstaw zaprogramujesz osiem różnych aplikacji mobilnych:
- Hello world! - na przykładzie tej prostej aplikacji poznasz nowe środowisko Android Studio
- Currency Converter - tworząc minimalistyczny przelicznik walut nauczysz się korzystać z plików XML
- Quiz App - stworzysz pierwszą grę, korzystając z możliwości zewnętrznych bibliotek
- My Diary - pamiętnik, który zapisuje kolejne wpisy w lokalnej bazie Realm.io
- Birthday Wishlist - galeria zdjęć z pomysłami na prezent, które chcesz podarować bliskim
- Yo App - na przykładzie popularnej aplikacji "Yo!" wyślesz zaczepkę "hej!" do swoich znajomych
- Weather Now - Twoja pierwsza aplikacja, służąca do śledzenia aktualnej prognozy pogody
- Rain Alert - rozszerzenie aplikacji pogodowej, wysyłające powiadomienia o nadchodzącym deszczu zarówno na smartfona jak i na smartwatch!
Zdobędziesz praktyczne umiejętności
- Poznasz strukturę projektu w Android Studio i obsługę emulatorów
- Dowiesz się, w jaki sposób budować kod aplikacji, aby można było ją łatwo tłumaczyć na inne języki
- Nauczysz się, zapisywać dane w SharedPreferences
- Nauczysz się korzystać z Realm.io jako lokalnej bazy danych
- Dowiesz się, jak przy pomocy JitPack używać zewnętrznych bibliotek
- Będziesz wiedzieć, w jaki sposób ustalać lokalizację użytkownika
- Nauczysz się implementowć zewnętrzne API
- Poznasz zasadę tworzenia widoków przy pomocy ConstrainLayout
- Będziesz wiedzieć, jak korzystać z szerokich możliwości oferowanych przez serwis Firebase
- Nauczysz się tworzyć App Shortcut, czyli skróty do aplikacji
- Stworzysz pierwszy projekt na Android Wear
- Dowiesz się, jak przy pomocy BoxInsertLayout dopasowywać wygląd aplikacji do różnych kształtów smartwatcha
- Będziesz wiedzieć, kiedy i w jaki sposób tworzyć powiadomienia aplikacji w formie Snackbar'u
- Nauczysz się sprawdzania poprawnego działania aplikacji za pomocą Esspresso Test Recorder
Plan szkolenia
-
Moduł: 1. Wprowadzenie do środowiska programistycznego - pierwsza aplikacja
-
1.0 Wprowadzenie i plan szkolenia07:31
-
1.1 Android Studio i struktura projektu aplikacji25:35
-
1.2 Narzędzia w Android Studio i emulator Androida13:31
-
1.3 Uruchomienie i edytowanie wyglądu pierwszej aplikacji13:54
-
1.4 Instant Run - szybkie kompilowanie aplikacji05:03
-
-
Moduł: 2. Podstawowe elementy graficzne i łączenie ich z logiką aplikacji
-
2.0 Dodawanie elementów i reagowanie na zdarzenia na ekranie aplikacji13:29
-
2.1 Łączenie elementów graficznych z kodem aplikacji05:20
-
-
Moduł: 3. Tworzenie wielu ekranów i zapisywanie danych do SharedPreferences
-
3.0 Aplikacja Quiz App - wprowadzenie08:43
-
3.1 Tworzenie wielu ekranów i przejść między nimi17:45
-
3.2 Obsługa RadioButton i przekazywania danych do kolejnych ekranów08:06
-
3.3 Dynamiczne tworzenie nowych ekranów i debugowanie błędów11:37
-
3.4 Zapisywanie wyników do SharedPreferences17:49
-
-
Moduł: 4. Aplikacja oparta na Fragmentach i tworzenie list obiektów
-
4.0 Aplikacja MyDiary - wprowadzenie06:48
-
4.2 Powiązanie Fragmentów z Activity20:58
-
4.3 Wyświetlanie listy obiektów w RecyclerView21:22
-
-
Moduł: 5. Implementacja zewnętrznych API i wybieranie lokalizacji użytkownika z mapy
-
5.1 Aplikacja Weather Now - wprowadzenie06:38
-
5.2 Podłączenie zewnętrznego API z pogodą22:06
-
5.3 Wyświetlanie odpowiedzi z serwera i widok mapy23:07
-
5.4 Pasek postępu i stylizacja widoku aplikacji10:17
-
5.5 Otrzymywanie i nasłuchiwanie na lokalizację użytkownika30:09
-
-
Moduł: 6. Praca aplikacji w tle i obsługa powiadomień
-
6.1 Aplikacja Rain Alert - wprowadzenie09:24
-
6.2 Pracy aplikacji w tle21:30
-
6.3 Zarządzanie i prezentowanie wyników pracy w tle20:11
-
-
Moduł: 7. Użycie bilbioteki Realm do stworzenia lokalnej bazy danych
-
7.0 Aplikacja Birthday Wishlist - wprowadzenie05:12
-
7.1 Lokalna baza danych przy użyciu biblioteki Realm10:13
-
7.2 Zapisywanie notatek do bazy danych Realm18:54
-
7.3.1 Dostęp do aparatu i galerii zdjęć część 113:49
-
7.3.2 Dostęp do aparatu i galerii zdjęć część 215:14
-
7.4.1 Edycja obiektów w bazie danych część 115:19
-
7.4.2 Edycja obiektów w bazie danych część 209:50
-
-
Moduł: 8. Podłączenie do serwera Firebase i wysyłanie powiadomień do innych urządzeń
-
8.0 Aplikacja YO! - wprowadzenie08:08
-
8.1 Ekran logowania i podłączenie do serwera Firebase20:09
-
8.2.1 Zapisywanie danych do bazy danych Firebase część 112:47
-
8.2.2 Zapisywanie danych do bazy danych Firebase część 211:12
-
8.3 Nasłuchiwanie na zmiany danych w Firebase i ich wyświetlanie18:24
-
8.4 Implementacja App Shortcuts11:10
-
-
Moduł: 9. Tworzenie aplikacji dedykowanej na Android Wear
-
9.0 Android Wear na przykładzie Rain Alert - wprowadzenie07:14
-
9.1.1 Uruchomienie i konfiguracja emulatora Android Wear13:01
-
9.1.2 Implementacja połączenia Message API i Data API13:49
-
9.2.1 Przesyłanie danych między zegarkiem i telefonem część 112:26
-
9.2.2 Przesyłanie danych między zegarkiem i telefonem część 209:16
-
-
Moduł: 10. Testowanie i publikowanie gotowej aplikacji
-
10.1 Testowanie aplikacji lokalnie oraz w chmurze12:46
-
10.2 Publikowanie aplikacji w Google Play08:31
-
Odbierz certyfikat
Kursanci educativo.pl mogą bezpłatnie uzyskać certyfikat ukończenia szkolenia. Zdobycie certyfikatu jest dość proste, pod warunkiem, że rzetelnie wypełnisz 3 poniższe kroki:
1. Obejrzysz wszystkie lekcje wideo dostępne w szkoleniu.
2. Rozwiążesz testy, które pomogą Ci przygotować się do pomyślnego zdania egzaminu.
3. Zdasz egzamin on-line. Po uzyskaniu 70% pkt. certyfikat dostępny będzie do pobrania na Twoim koncie.
Więcej informacji o egzaminach i certyfikatach znajdziesz na naszym blogu.
1. Obejrzysz wszystkie lekcje wideo dostępne w szkoleniu.
2. Rozwiążesz testy, które pomogą Ci przygotować się do pomyślnego zdania egzaminu.
3. Zdasz egzamin on-line. Po uzyskaniu 70% pkt. certyfikat dostępny będzie do pobrania na Twoim koncie.
Więcej informacji o egzaminach i certyfikatach znajdziesz na naszym blogu.
Sprawdź za darmo
Kursy na platformie educativo.pl dostępne są w wersji on-line, dzięki temu możesz je realizować na dowolnym urządzeniu podłączonym do Internetu. Wystarczy, że zalogujesz się na swoje konto. Dodatkowo cały kurs wraz z załącznikami możesz pobrać na dysk komputera.
Rejestracja w serwisie educativo.pl jest bezpłatna. Zakładając konto uzyskujesz dostęp do bezpłatnych materiałów, czyli lekcji demo przypisanych do każdego z kursów. Dzięki możliwości obejrzenia darmowej lekcji poznajesz naszą platformę, trenerów oraz sposób w jaki prowadzone są szkolenia.
Zobacz demo
Rejestracja w serwisie educativo.pl jest bezpłatna. Zakładając konto uzyskujesz dostęp do bezpłatnych materiałów, czyli lekcji demo przypisanych do każdego z kursów. Dzięki możliwości obejrzenia darmowej lekcji poznajesz naszą platformę, trenerów oraz sposób w jaki prowadzone są szkolenia.
Zobacz demo
Już dziś zacznij naukę!
Po ukończeniu kursu będziesz potrafił biegle posługiwać się SDK Android Studio, który jest podstawowym narzędziem pracy każdego programisty aplikacji na system Android. Nauczysz się programować różnego typu aplikacje i gry mobilne, a ponad to opanujesz umiejętność tworzenia aplikacji na smartwatch'e.
Najważniejsze cechy kursu Android Studio - programowanie aplikacji w praktyce:
Zacznij kurs i zostań deweloperem aplikacji mobilnych na systemy Android i Android Wear!
Kup szkolenie
Najważniejsze cechy kursu Android Studio - programowanie aplikacji w praktyce:
- profesjonalny kurs on-line dostępny bez żadnych ograniczeń,
- 10 godzin materiału wideo w jakości HD podzielonego na 45 lekcji,
- stworzysz 8 aplikacji mobilnych na Android N i Android Wear,
- stały dostęp do platformy
e-learningowej z testami on-line, - do pobrania: wszystkie lekcje wideo, prezentacja z teorią oraz kod źródłowy,
- otrzymasz certyfikat ukończenia szkolenia.
Zacznij kurs i zostań deweloperem aplikacji mobilnych na systemy Android i Android Wear!
Kup szkolenie
-
Ważność:na zawszeCena:
269 zł
Swift 3 - tworzenie aplikacji na iOS część 3
Zaawansowane możliwości języka Swift
Realizując trzecią część szkolenia z programowania w języku Swift, przekonasz się jak łatwo można za jego pomocą tworzyć aplikacje na niemal wszystkie platformy Apple: iOS, watchOS i tvOS.
Najważniejsze cechy kursu Swift – tworzenie aplikacji na iOS część 3:
Język Swift zaprezentowany został w 2014 roku. Od tamtego czasu Apple nieustannie pracuje nad rozwojem swojego nowego języka programowania. Wykorzystywana w trakcie kursu trzecia wersja Swift jest kompatybilna z Xcode 9 i można jej używać w jednym projekcie razem ze Swift 4.
Najważniejsze cechy kursu Swift – tworzenie aplikacji na iOS część 3:
- profesjonalny kurs on-line dostępny bez żadnych ograniczeń,
- 7 godzin materiału wideo w jakości HD podzielonego na 28 lekcji,
- stworzysz 10 aplikacji mobilnych na iPhone, Apple Watch i Apple TV,
- stały dostęp do platformy e-learningowej z testami on-line,
- do pobrania: wszystkie lekcje wideo, prezentacja z teorią, kod źródłowy,
- otrzymasz certyfikat ukończenia szkolenia.
Język Swift zaprezentowany został w 2014 roku. Od tamtego czasu Apple nieustannie pracuje nad rozwojem swojego nowego języka programowania. Wykorzystywana w trakcie kursu trzecia wersja Swift jest kompatybilna z Xcode 9 i można jej używać w jednym projekcie razem ze Swift 4.
Poznasz najciekawsze frameworki Apple
ARKit
Framework, który umożliwia programowanie aplikacji mobilnych, wykorzystujących rozszerzoną rzeczywistość. W czasie kursu osobiście wykorzystasz ARKit przy tworzeniu gry Cats GO.
SiriKit
Zestaw narzędzi umożliwiający integrację aplikacji z asystentem Siri. Nauczymy Cię jak za pomocą komend głosowych możesz sterować swoim programem i wysyłać wiadomości przez iMessage.
HealthKit
Framework przy pomocy, którego możesz zbierać informacje na temat zdrowia. W trakcie kursu stworzysz aplikację, przy pomocy której zmierzysz na żywo puls podczas aktywności fizycznej.
ResearchKit
Za pomocą tego frameworka naukowe ośrodki badawcze mogą gromadzić dane statystyczne. Od trenera dowiesz się, jak zaimplementować ResearchKit do własnego projektu.
SpriteKit
Framework umożliwiający tworzenie gier 2D wysokiej jakości. Nauczysz się korzystać z niego do tworzenia m.in. gier dedykowanych na Apple Watch.
SceneKit
Ten zestaw narzędzi pozwala na stworzenie efektownych gier 3D. Poznasz jego szerokie możliwości podczas budowania gry Cats GO, opartego na mechanice Pokemon GO.
Framework, który umożliwia programowanie aplikacji mobilnych, wykorzystujących rozszerzoną rzeczywistość. W czasie kursu osobiście wykorzystasz ARKit przy tworzeniu gry Cats GO.
SiriKit
Zestaw narzędzi umożliwiający integrację aplikacji z asystentem Siri. Nauczymy Cię jak za pomocą komend głosowych możesz sterować swoim programem i wysyłać wiadomości przez iMessage.
HealthKit
Framework przy pomocy, którego możesz zbierać informacje na temat zdrowia. W trakcie kursu stworzysz aplikację, przy pomocy której zmierzysz na żywo puls podczas aktywności fizycznej.
ResearchKit
Za pomocą tego frameworka naukowe ośrodki badawcze mogą gromadzić dane statystyczne. Od trenera dowiesz się, jak zaimplementować ResearchKit do własnego projektu.
SpriteKit
Framework umożliwiający tworzenie gier 2D wysokiej jakości. Nauczysz się korzystać z niego do tworzenia m.in. gier dedykowanych na Apple Watch.
SceneKit
Ten zestaw narzędzi pozwala na stworzenie efektownych gier 3D. Poznasz jego szerokie możliwości podczas budowania gry Cats GO, opartego na mechanice Pokemon GO.
Stworzysz aplikacje na iOS, watchOS i tvOS
W trakcie szkolenia wraz z trenerem stworzysz szereg aplikacji mobilnych na iPhone'a, Apple Watch i Apple TV.
- Quote of the day - aplikacja stworzona w drugiej części szkolenia Swift, która teraz zostanie dostosowana do Apple TV, najpierw za pomocą języka Swift a następnie w szablonach TVML
- Watch Snake - samodzielna gra mobilna przygotowana na Apple Watch, do jej stworzenia wykorzystany zostanie framework SpriteKit, Crown i TapticEngine
- My pulse - aplikacja na Apple Watch do monitorowania pulsu, zaprogramowana zostanie przy pomocy frameworka HealtKit
- Life pulse - aplikacja przygotowana na Apple Watch do monitorowania na żywo pulsu w trakcie aktywności fizycznej, wykorzystane zostaną framework HealtKit i narzędzie Workout
- My Talk - aplikacja na iPhone'a, która zintegrowana zostanie asystentem Siri, dzięki czemu wiadomości będą mogły być wysyłane za pomocą komend głosowych
- Animal Stickers - prosta aplikacja z wesołymi naklejkami wysyłanymi przez iMessage
- Modified Animal - interaktywna aplikacja do wysyłania wiadomości obrazkowych przez iMessage
- Whats next - widget przygotowany zgodnie z wytycznymi Apple, przy pomocy Calendar API wyświetlone zostanie zaplanowane wydarzenie wraz szybką opcją włączania i wyłączania przypomnienia
- Cats GO - gra 3D na iOS oparta na mechanice "Pokemon Go", pokazująca zasady tworzenia aplikacji wykorzystujących rozszerzoną rzeczywistość przy użyciu frameworka SceneKit, aparatu i żyroskopu
Dla kogo jest ten kurs?
Szkolenie Swift – tworzenie aplikacji na iOS część 3 opracowane zostało z myślą o osobach, które znają już podstawy języka Swift i chciałyby rozwijać swoje umiejętności programistyczne z zakresu programowania na platformy iOS, watchOS i tvOS.
Zacząłeś naukę Swift 4? Poruszone w trakcie kursu zagadnienia są nadal aktualne i można je wykorzystywać równolegle w jednym projekcie.
Całe szkolenie zrealizowane zostało w formie multimedialnej. Na filmach w jakości HD z maksymalną precyzją prezentowany jest każdy etap tworzenia kodu. Wśród dodatkowych materiałów szkoleniowych załączonych do pobrania znajdują się fragmenty kodu napisane przez trenera i prezentacja z zagadnieniami teoretycznymi. Wszyscy kursanci mają też do dyspozycji testy on-line, sprawdzające czy dany materiał został już opanowany.
BONUS! Poaktywacji kurs on-line dostępny jest na platformie educativo.pl bez żadnych ograniczeń. Wszystkie lekcje można także pobrać na dysk komputera.
Zacząłeś naukę Swift 4? Poruszone w trakcie kursu zagadnienia są nadal aktualne i można je wykorzystywać równolegle w jednym projekcie.
Całe szkolenie zrealizowane zostało w formie multimedialnej. Na filmach w jakości HD z maksymalną precyzją prezentowany jest każdy etap tworzenia kodu. Wśród dodatkowych materiałów szkoleniowych załączonych do pobrania znajdują się fragmenty kodu napisane przez trenera i prezentacja z zagadnieniami teoretycznymi. Wszyscy kursanci mają też do dyspozycji testy on-line, sprawdzające czy dany materiał został już opanowany.
BONUS! Poaktywacji kurs on-line dostępny jest na platformie educativo.pl bez żadnych ograniczeń. Wszystkie lekcje można także pobrać na dysk komputera.
Zdobędziesz praktyczne umiejętności
- Dowiesz się, jak w elementy zostały zmienione w języku Swift 3 i jakie nowości zostały do niego dodane
- Poznasz nowe wytyczne projektowania API
- Poznasz dwa sposoby tworzenia aplikacji na tvOS - klasyczny w języku Swift i za pomocą TVML
- Dowiesz się, jak dystrybuować aplikacje na Apple TV
- Nauczysz się wykorzystywać pilot jak jako kontroler dla platformy tvOS
- Będziesz wiedział z jakich czujników i API mogą korzystać aplikacje programowane na Apple Watch
- Nauczysz się korzystać z frameworka HealtKit do zbierania danych zdrowotnych i aktywności fizycznych
- Dowiesz się jak dodawać do swojego projektu framework ResearchKit, służący do prowadzenia badań naukowych
- Będziesz wiedzieć, jak prawidłowo skonfigurować WorkoutSession w aplikacjach do monitorowania aktywności fizycznej
- Nauczysz się dodawać do aplikacji wsparcie dla asystenta głosowego Siri
- Dowiesz się, jak zintegrować aplikację z systemem wysyłania wiadomości iMessage
- Nauczysz się tworzyć dwa rodzaje aplikacji dla iMassage – aplikacje z naklejkami i aplikacje interaktywne
- Dowiesz się jak prawidłowo tworzyć widgety dla aplikacji mobilnych na iOS 10
- Będziesz wiedzieć, w jaki sposób korzystać z Calendar API do wyświetlania wydarzeń zapisanych w kalendarzach użytkownika
- Dowiesz się, jak dodać do aplikacji framework EventKit
- Nauczysz się korzystać z frameworka SceneKit do tworzenia obrazu 3D
- Poznasz aż trzy sposoby renderowania sceny 3D
- Nauczysz się korzystać z ARKit – frameworka do programowania aplikacji, wykorzystujących technikę rozszerzonej rzeczywistości.
Plan szkolenia
-
Moduł: 1. Wprowadzenie
-
1.1 Plan szkolenia01:31
-
1.2 Zmiany w języku Swift20:44
-
-
Moduł: 2. Aplikacje natywne watchOS
-
2.1 Podstawy tworzenia aplikacji watchOS06:12
-
2.2 Implementacja HealthKit08:52
-
2.3 Aplikacja MyPulse - uzyskanie dostępu do HealthKit27:00
-
2.4 Tryb ćwiczeniowy watchOS - klasa HKWorkoutSession07:00
-
2.5 Aplikacja LifePulse - odczytywanie danych na żywo16:36
-
2.6 Aplikacja LifePulse - pozyskiwanie danych w trybie ciągłym17:59
-
2.7 Implementacja ResearchKit08:25
-
-
Moduł: 3. Aplikacje iOS 10 zintegrowane z Siri
-
3.1 Integracja z Siri15:48
-
3.2 Aplikacja MyTalk - integracja SiriKit w praktyce17:38
-
-
Moduł: 4. Aplikacje iOS 10 zintegrowane z iMessage
-
4.1 Podstawy integracji z iMessage05:32
-
4.3 Tworzenie aplikacji interaktywnej04:45
-
4.4 Aplikacja ModifiedAnimal - generowanie własnych obrazków cz.116:58
-
4.5 Aplikacja ModifiedAnimal Generowanie własnych obrazków cz.220:01
-
-
Moduł: 5. Widgety i Calendar API w iOS 10
-
5.1 Widgety – podstawy07:17
-
5.2 Calendar API – podstawy05:29
-
5.3 Aplikacja WhatsNext – tworzenie własnego widgetu28:30
-
-
Moduł: 6. SceneKit – tworzenie scen 3D na iOS 10
-
6.1 Podstawy frameworka SceneKit18:06
-
6.2 Tworzenie aplikacji CatsGO - dodawanie obiektu do sceny11:24
-
6.3 Tworzenie aplikacji CatsGO - rozszerzona rzeczywistość12:40
-
6.4 Tworzenie aplikacji CatsGO - dostęp do kamery11:18
-
6.5 Tworzenie aplikacji CatsGO - poruszanie elementów na scenie13:07
-
6.6 ARKit12:45
-
-
Moduł: 7. Programowanie Apple TV 4
-
7.1 Podstawy tworzenia aplikacji na Apple TV13:01
-
7.2 Aplikacja QuoteOfTheDay – standardowe UI14:25
-
7.3 TVML - Apple Television Markup Language09:21
-
7.4 Aplikacja QuoteOfTheDay – TVML11:40
-
-
Moduł: 8. Tworzenie cross-platformowej aplikacji na iOS, watchOS, tvOS
-
8.1 Gra Snake Dodawanie obiektów cz.110:52
-
8.2 Gra Snake Dodawanie obiektów cz.211:53
-
8.3 Gra Snake Przemieszczanie cz.114:51
-
8.4 Gra Snake Przemieszczanie cz.218:56
-
Odbierz certyfikat
Kursanci educativo.pl mogą bezpłatnie uzyskać certyfikat ukończenia szkolenia. Zdobycie certyfikatu jest dość proste, pod warunkiem, że rzetelnie wypełnisz 3 poniższe kroki:
1. Obejrzysz wszystkie lekcje wideo dostępne w szkoleniu.
2. Rozwiążesz testy, które pomogą Ci przygotować się do pomyślnego zdania egzaminu.
3. Zdasz egzamin on-line. Po uzyskaniu 70% pkt. certyfikat dostępny będzie do pobrania na Twoim koncie.
Więcej informacji o egzaminach i certyfikatach znajdziesz na naszym blogu.
1. Obejrzysz wszystkie lekcje wideo dostępne w szkoleniu.
2. Rozwiążesz testy, które pomogą Ci przygotować się do pomyślnego zdania egzaminu.
3. Zdasz egzamin on-line. Po uzyskaniu 70% pkt. certyfikat dostępny będzie do pobrania na Twoim koncie.
Więcej informacji o egzaminach i certyfikatach znajdziesz na naszym blogu.
Sprawdź za darmo
Zobacz demoKursy na platformie educativo.pl dostępne są w wersji on-line, dzięki temu możesz je realizować na dowolnym urządzeniu podłączonym do Internetu. Wystarczy, że zalogujesz się na swoje konto. Dodatkowo cały kurs wraz z załącznikami możesz pobrać na dysk komputera.
Rejestracja w serwisie educativo.pl jest bezpłatna. Zakładając konto uzyskujesz dostęp do bezpłatnych materiałów, czyli lekcji demo przypisanych do każdego z kursów. Dzięki możliwości obejrzenia darmowej lekcji poznajesz naszą platformę, trenerów oraz sposób w jaki prowadzone są szkolenia.
Rejestracja w serwisie educativo.pl jest bezpłatna. Zakładając konto uzyskujesz dostęp do bezpłatnych materiałów, czyli lekcji demo przypisanych do każdego z kursów. Dzięki możliwości obejrzenia darmowej lekcji poznajesz naszą platformę, trenerów oraz sposób w jaki prowadzone są szkolenia.
Już dziś rozpocznij naukę!
Ukończ kurs programowania w języku Swift 3 i naucz się tworzyć aplikacje mobilne na niemal wszystkie urządzenia Apple. Przekonaj się jak w prosty sposób możesz dodać Siri do swojego projektu albo opublikować paczkę naklejek dla iMessage! Realizując całe szkolenie dowiesz się, jak przygotować aplikacje na rozwijającą się platformę tvOS, zaprogramować natywne aplikacje na Apple Watch i budować nowoczesne programy na iOS 10.
Ukończ kurs Swift – tworzenie aplikacji na iOS część 3 i zostań wszechstronnym deweloperem Apple.
Kup szkolenie
Ukończ kurs Swift – tworzenie aplikacji na iOS część 3 i zostań wszechstronnym deweloperem Apple.
Kup szkolenie
-
Ważność:na zawszeCena:
269 zł
Podstawy języka C Sharp
Szybka nauka programowania
C# to wieloplatformowy język programowania stworzony dla firmy Microsoft, który należy do 4 najpopularniejszych języków programowania na świecie (indeks TIOBE). Polecany jest dla osób początkujących, ponieważ jest intuicyjny i łatwy w nauce. Osoby, które znają już języki C++ czy Java bardzo szybko opanują podobne zasady budowania kodu.
W szkoleniu Podstawy języka C# zawarte zostały najważniejsze informacje dotyczące składni języka i zasad programowania pod kątem tworzenia aplikacji mobilnych.
Kurs ten jest polecany, jako wprowadzenie dla osób, które chciałyby rozpocząć szkolenie Tworzenie cross-platformowych aplikacji Xamarin. Pokażemy Ci jak dzięki technologii Xamarin, programować jednocześnie na systemy iOS, Android i Windows. Najpierw jednak powinieneś poznać podstawy języka C# i technologii .NET, dlatego udostępniamy Tobie bezpłatnie 3-godzinny kursu z najważniejszymi zagadnieniami.
W szkoleniu Podstawy języka C# zawarte zostały najważniejsze informacje dotyczące składni języka i zasad programowania pod kątem tworzenia aplikacji mobilnych.
Kurs ten jest polecany, jako wprowadzenie dla osób, które chciałyby rozpocząć szkolenie Tworzenie cross-platformowych aplikacji Xamarin. Pokażemy Ci jak dzięki technologii Xamarin, programować jednocześnie na systemy iOS, Android i Windows. Najpierw jednak powinieneś poznać podstawy języka C# i technologii .NET, dlatego udostępniamy Tobie bezpłatnie 3-godzinny kursu z najważniejszymi zagadnieniami.
Kurs dla każdego
Szkolenie zostało przygotowane dla osób początkujących, które nie programowały wcześniej w języku C#. Trener w ogólny sposób prezentuje funkcjonalności języka, a także wskazuje na różnice pomiędzy C-Sharp a językami Java i C++.
W trakcie 3 godzin szkolenia:
Wszystkie zagadnienia teoretyczne prezentowane są na praktycznych przykładach. Wraz z trenerem krok po kroku tworzysz kolejne elementy kodu.
W trakcie 3 godzin szkolenia:
- poznasz kluczowe elementy i składnię języka,
- nauczysz się korzystać z Garbage Collector do automatycznego zarządzania pamięcią,
- poznasz zasady dotyczące programowania obiektowego w C#,
- dowiesz się, jak korzystać z technologii LINQ.
Wszystkie zagadnienia teoretyczne prezentowane są na praktycznych przykładach. Wraz z trenerem krok po kroku tworzysz kolejne elementy kodu.
Plan szkolenia
-
1. Podstawy języka C# część 127:07
-
2. Podstawy języka C# część 224:03
-
4. Podstawy języka C# część 412:23
-
5. Podstawy języka C# część 512:55
-
6. Podstawy języka C# część 627:06
-
Rozwiń
-
7. Podstawy języka C# część 719:57
-
8. Podstawy języka C# część 815:02
-
9. Podstawy języka C# część 921:32
Ukończ kurs tworzenia aplikacji w Xamarin
- Dowiesz się, jak w języku C# tworzyć aplikacje na systemy iOS i Android
- Poznasz zastosowania technologii .NET w procesie programowania cross-platformowych aplikacji
- Stworzysz bazy danych w SQLite i na platformie Microsoft Azure
- Będziesz wiedział, jak używać REST API do integracji aplikacji z usługami sieciowymi
- Nauczysz się wykorzystywać bibliotekę SignalR do komunikacji w czasie rzeczywistym
- Poznasz działanie serwisu Xamarin Test Cloud, w którym możesz testować projekty na fizycznych urządzeniach
Wykorzystując możliwości technologii Xamarin, w którym czasie, wykorzystując tylko język C#, stworzysz aplikację na 3 platformy mobilne: iOS, Android i Windows.
Sprawdź za darmo
Zobacz demoKursy na platformie educativo.pl dostępne są w wersji on-line, dzięki temu możesz je realizować na dowolnym urządzeniu podłączonym do Internetu. Wystarczy, że zalogujesz się na swoje konto. Dodatkowo cały kurs wraz z załącznikami możesz pobrać na dysk komputera.
Rejestracja w serwisie educativo.pl jest bezpłatna. Zakładając konto uzyskujesz dostęp do bezpłatnych materiałów, czyli lekcji demo przypisanych do każdego z kursów. Dzięki możliwości obejrzenia darmowej lekcji poznajesz naszą platformę, trenerów oraz sposób w jaki prowadzone są szkolenia.
Rejestracja w serwisie educativo.pl jest bezpłatna. Zakładając konto uzyskujesz dostęp do bezpłatnych materiałów, czyli lekcji demo przypisanych do każdego z kursów. Dzięki możliwości obejrzenia darmowej lekcji poznajesz naszą platformę, trenerów oraz sposób w jaki prowadzone są szkolenia.
Zacznij naukę języka C#
Po ukończeniu szkolenia z podstaw języka C-Sharp będziesz mieć opanowaną niezbędną wiedzę, aby rozpocząć naukę tworzenia cross-platformowych aplikacji na platformie Xamarin.
Najważniejsze cechy kursu Podstawy języka C#:
Już dziś skorzystaj ze szkolenia i zacznij naukę podstaw języka C#, aby programować aplikacje mobilne!
Kup szkolenie
Najważniejsze cechy kursu Podstawy języka C#:
- profesjonalny kurs on-line dostępny prze cały rok,
- 3 godziny materiału wideo w jakości HD,
- stały dostęp do platformy
e-learningowej z testami on-line, - do pobrania: wszystkie lekcje wideo, prezentacja z teorią.
Już dziś skorzystaj ze szkolenia i zacznij naukę podstaw języka C#, aby programować aplikacje mobilne!
Kup szkolenie
-
Ważność:rokCena:darmowe
Tworzenie cross-platformowych aplikacji Xamarin
Jeden kod - trzy platformy mobilne
Czy można stworzyć jedną aplikację, która będzie działać na różnych platformach mobilnych? Zaoszczędzić czas i pieniądze, a także przyspieszyć dystrybucję produktu na rynek? Tak!
Technologia Xamarin umożliwia programowanie zaawansowanych aplikacji mobilnych o szerokim zastosowaniu biznesowym. Wykorzystując framework Xamarin.Forms i współdzielone fragmenty kodu w krótkim czasie stworzysz aplikację, którą po niewielkich modyfikacjach będzie można zainstalować na urządzeniach z systemem iOS, Android i Windows.
Wykorzystując do programowania aplikacji środowisko Xamarin:
Technologia Xamarin umożliwia programowanie zaawansowanych aplikacji mobilnych o szerokim zastosowaniu biznesowym. Wykorzystując framework Xamarin.Forms i współdzielone fragmenty kodu w krótkim czasie stworzysz aplikację, którą po niewielkich modyfikacjach będzie można zainstalować na urządzeniach z systemem iOS, Android i Windows.
Wykorzystując do programowania aplikacji środowisko Xamarin:
- oszczędzasz czas, nie musisz przepisywać kodu w różnych językach - wszystkie wersje aplikacji napiszesz w języku C#,
- zaawansowane kompilatory zadbają o dostosowanie interfejsu aplikacji do domyślnych rozwiązań, wykorzystywanych przez każdą z platform,
- oszczędzasz czas, bo około 75% kodu piszesz tylko raz,
- aplikacje zachowują wydajność projektów tworzonych w sposób natywny,
- możesz korzystać ze wszystkich API stworzonych dla systemów iOS i Android,
- masz dostęp do zawsze aktualnych wersji systemów operacyjnych,
- możesz testować swoje aplikacje na fizycznych urządzeniach podpiętych do serwerów Microsoft.
Poznaj możliwości platformy Xamarin
Technologia Xamarin po przejęciu przez koncern Microsoft, została udostępniona bezpłatnie dla wszystkich deweloperów, jako dodatek do programu Visual Studio.
Dodatkowo na GitHubie udostępniony został kod źródłowy i środowisko uruchomieniowe Xamarin SDK wraz ze wszystkimi bibliotekami i narzędziami.
W ten sposób Xamarin z drogiego programu dla dużych firm stał się projektem open source, dostępnym do modyfikowania w dowolny komercyjny sposób.
Deweloperzy korzystający z możliwości jakie oferuje platforma Xamarin, nie muszą już przepisywać swoich aplikacji na każdą z platform mobilnych. Każdy element może zostać napisany w języku C#. Współdzielona część kodu może obejmować obsługę baz danych, logikę biznesową, testy jednostkowe, zastosowanie domyślnych UI, integrację z usługami sieciowymi, a także komunikację w czasie rzeczywistym. W zależności od skomplikowania projektu współdzielony fragment może wynosić ponad 75% całości tworzonego kodu dla każdej z wersji aplikacji.
Co ważne, Xamarin gwarantuje wsparcie dla najnowszych wersji mobilnych systemów już od dnia ich publikacji. W 100% obsługuje wszystkie natywne API obsługiwane przez platformy iOS i Android, a aplikacje kompilowane w Xamarin zachowują taką samą wydajność, jak aplikacje tworzone w środowiskach Android Studio i Xcode.
Dodatkowo deweloperzy korzystający ze środowiska Xamarin mają dostęp do bazy 2000 urządzeń fizycznych podpiętych do serwerów Test Cloud. Dzięki temu mogą przetestować tworzone aplikacje na niemal każdym smartfonie i tablecie, otrzymując szczegółowe informacje na temat wydajności działania na danym urządzeniu.
Deweloperzy korzystający z możliwości jakie oferuje platforma Xamarin, nie muszą już przepisywać swoich aplikacji na każdą z platform mobilnych. Każdy element może zostać napisany w języku C#. Współdzielona część kodu może obejmować obsługę baz danych, logikę biznesową, testy jednostkowe, zastosowanie domyślnych UI, integrację z usługami sieciowymi, a także komunikację w czasie rzeczywistym. W zależności od skomplikowania projektu współdzielony fragment może wynosić ponad 75% całości tworzonego kodu dla każdej z wersji aplikacji.
Co ważne, Xamarin gwarantuje wsparcie dla najnowszych wersji mobilnych systemów już od dnia ich publikacji. W 100% obsługuje wszystkie natywne API obsługiwane przez platformy iOS i Android, a aplikacje kompilowane w Xamarin zachowują taką samą wydajność, jak aplikacje tworzone w środowiskach Android Studio i Xcode.
Dodatkowo deweloperzy korzystający ze środowiska Xamarin mają dostęp do bazy 2000 urządzeń fizycznych podpiętych do serwerów Test Cloud. Dzięki temu mogą przetestować tworzone aplikacje na niemal każdym smartfonie i tablecie, otrzymując szczegółowe informacje na temat wydajności działania na danym urządzeniu.
Dla kogo jest ten kurs?
Kurs Tworzenie cross-platformowych aplikacji Xamarin przygotowany został dla osób, które mają już opanowane podstawy języka C# i znana jest im technologia .NET.
Realizując szkolenie dowiesz się, jak korzystać z technologii Xamarin do tworzenia aplikacji biznesowych na platformy iOS i Android. Poznasz dwa różne sposoby budowania współdzielonego kodu za pomocą frameworka MvvmCross lub Xamarin.Forms. Wraz z trenerem stworzysz od podstaw dwie aplikacje, które w pełny sposób pokazują zastosowanie najważniejszych elementów i funkcji wykorzystywanych w standardowych projektach. Zaczniesz korzystać z platformy Microsoft Azure i od podstaw stworzysz bazę danych w chmurze.
Gwarantujemy, że zaprezentowane w trakcie szkolenia rozwiązania ułatwią Ci tworzenie własnych, zaawansowanych projektów mobilnych w środowisku Xamarin.
Pamiętaj, że Xamarin dostępny jest jako bezpłatny dodatek do Visual Studio. Każdy może nieodpłatnie korzystać z tej technologii na potrzeby szkoleniowe. Dla uruchomienia aplikacji tworzonych na platformę iOS niezbędny jest dostęp do fizycznego urządzenia lub wirtualnego serwera z systemem macOS i zainstalowanym bezpłatnym środowiskiem Xamarin.Studio.
Realizując szkolenie dowiesz się, jak korzystać z technologii Xamarin do tworzenia aplikacji biznesowych na platformy iOS i Android. Poznasz dwa różne sposoby budowania współdzielonego kodu za pomocą frameworka MvvmCross lub Xamarin.Forms. Wraz z trenerem stworzysz od podstaw dwie aplikacje, które w pełny sposób pokazują zastosowanie najważniejszych elementów i funkcji wykorzystywanych w standardowych projektach. Zaczniesz korzystać z platformy Microsoft Azure i od podstaw stworzysz bazę danych w chmurze.
Gwarantujemy, że zaprezentowane w trakcie szkolenia rozwiązania ułatwią Ci tworzenie własnych, zaawansowanych projektów mobilnych w środowisku Xamarin.
Pamiętaj, że Xamarin dostępny jest jako bezpłatny dodatek do Visual Studio. Każdy może nieodpłatnie korzystać z tej technologii na potrzeby szkoleniowe. Dla uruchomienia aplikacji tworzonych na platformę iOS niezbędny jest dostęp do fizycznego urządzenia lub wirtualnego serwera z systemem macOS i zainstalowanym bezpłatnym środowiskiem Xamarin.Studio.
Zdobędziesz praktyczne umiejętności
W trakcie nauki stworzysz dwie aplikacje użytkowe: listę kontaktów i czat, za pomocą których poznasz zastosowanie wszystkich najważniejsze funkcjonalności wykorzystywanych w aplikacjach biznesowych.
- Dowiesz się, jak w zaawansowany sposób korzystać z Xamarin.Android i Xamarin.iOS - kompilatorów języka C# do Javy i Objective-C
- Poznasz strukturę aplikacji Android (manifest aplikacji) i iOS (Info.plist)
- Nauczysz się budować interfejs aplikacji przy pomocy Storyboard i plików xml
- Odkryjesz, jak wykorzystywać natywne API poszczególnych platform mobilnych do przekazywania parametrów, wyświetlania alertów i uruchamiania zewnętrznych aplikacji
- Poznasz dwa style tworzenia cross-platformowych projektów w Xamarin – Shared Project i Portable Class Library
- Dowiesz się, jak korzystać z frameworka MvvmCross do tworzenia aplikacji cross-platformowych w tradycyjnym podejściu Xamarin
- Odkryjesz, jak publikować skrypty do automatycznego testowania UI na platformie Xamarin Test Cloud i sprawdzać działanie aplikacji na fizycznych urządzeniach podpiętych do chmury
- Nauczysz się korzystać z REST API do integracji aplikacji z usługami sieciowymi
- Dowiesz się, jak tworzyć WebAPI i korzystać z platformy Microsoft Azure
- Poznasz zasady korzystania z frameworka Entity, służącego do obsługi rozbudowanych baz danych
- Nauczysz się korzystać z frameworka NUnit i biblioteki MvvmCross.Test do tworzenia testów jednostkowych w środowisku .NET
- Dowiesz się, jak używać Xamarin.Forms i framework Prism do tworzenia aplikacji współdzielących zdecydowanie większą część kodu niż w podejściu tradycyjnym
- Odkryjesz, jak przy pomocy mechanizmu Custom Renderer i metody OnPlatform tworzyć natywne interfejsy dla każdej aplikacji
- Nauczysz się korzystać z biblioteki SignalR do stworzenia dynamicznej komunikacji w czasie rzeczywistym
- Dowiesz się, jak wykorzystywać framework Xamarin.UITest do tworzenia automatycznych testów interfejsu użytkownika
- Odkryjesz, jak tworzyć bazy danych SQLite z wykorzystaniem biblioteki SQLite.NET
Plan szkolenia
-
Moduł: 1. Wprowadzenie do technologii Xamarin
-
Moduł: 2. Tworzenie natywnych aplikacji Xamarin.Android
-
2.1 Podstawy tworzenia aplikacji Xamarin.Android08:21
-
2.2 Praca ze środowiskiem Xamarin.Studio oraz struktura projektu Android17:37
-
2.3 Budowanie interfejsu użytkownika w oparciu o pliki xml (axml) – część 119:18
-
2.4 Budowanie interfejsu użytkownika w oparciu o pliki xml (axml) – część 218:31
-
2.5 Utworzenie formularza oraz przekazywanie parametrów między aktywnościami22:54
-
2.6 Wyświetlanie alertów oraz uruchamianie zewnętrznych aktywności – mechanizm intencji16:11
-
-
Moduł: 3. Tworzenie natywnych aplikacji Xamarin.iOS
-
3.1 Podstawy tworzenia aplikacji Xamarin.iOS04:48
-
3.2 Praca ze środowiskiem Xamarin.Studio, Xcode oraz struktura projektu iOS11:04
-
3.3 Tworzenie nawigacji w oparciu o storyboardy04:41
-
3.4 Budowanie interfejsu użytkownika - dodawanie kontrolek, tabel oraz zasobów część 121:09
-
3.5 Budowanie interfejsu użytkownika - dodawanie kontrolek, tabel oraz zasobów część 206:35
-
3.6 Utworzenie formularza oraz przekazywanie parametrów między kontrolerami12:02
-
3.7 Wyświetlanie alertów oraz uruchamianie zewnętrznych aplikacji16:09
-
-
Moduł: 4. Praca ze środowiskiem Visual Studio
-
4.1 Praca ze środowiskiem Visual Studio03:05
-
-
Moduł: 5. Współdzielenie kodu z wykorzystaniem Shared Project i Portable Class Library
-
5.1 Podstawy współdzielenia kodu - teoria26:43
-
5.2 Podstawy współdzielenia kodu w praktyce11:09
-
-
Moduł: 6. Wykorzystanie frameworka MvvmCross
-
6.2 Inicjalizacja oraz omówienie projektu MvvmCross - wiązanie danych11:44
-
6.1 Implementacja cross-platformowych aplikacji w oparciu o framework MvvmCross06:44
-
6.3 Tworzenie viewmodeli, komend oraz rejestracja usług platformowych21:01
-
6.4 Dostosowanie widoku z listą w projekcie Xamarin.Android10:09
-
6.5 Dostosowanie formularza, wymiana wiadomości między viewmodelami - IMvxMessenger16:37
-
6.6 Stworzenie interfejsu użytkownika oraz usług platformowych dla projektu Xamarin.iOS część 122:12
-
6.7 Stworzenie interfejsu użytkownika oraz usług platformowych dla projektu Xamarin.iOS część 216:07
-
-
Moduł: 7. Obsługa bazy danych SQLite
-
7.1 Obsługa bazy danych (SQLite oraz wzorzec repozytorium) - teoria03:41
-
7.2 Obsługa bazy danych w praktyce (SQLite oraz wzorzec repozytorium) - część 119:49
-
7.3 Obsługa bazy danych w praktyce (SQLite oraz wzorzec repozytorium) - część 220:18
-
-
Moduł: 8. Integracja z usługami sieciowymi
-
8.1 Integracja z usługami sieciowymi04:03
-
8.2 Stworzenie projektu WebAPI oraz połączenie z bazą - Entity Framework25:56
-
8.3 Wyhostowanie bazy na platformie Microsoft Azure oraz opublikowanie usługi REST API12:28
-
8.4 Integracja z aplikacją mobilną (HttpClient)16:40
-
-
Moduł: 9. Tworzenie testów jednostkowych
-
9.1 Tworzenie testów jednostkowych (NUnit oraz MvvmCross.Test) - teoria03:28
-
9.2 Tworzenie testów jednostkowych w praktyce (NUnit oraz MvvmCross.Test)24:16
-
-
Moduł: 10. Wykorzystanie frameworka Xamarin.Forms oraz Prism
-
10.1 Tworzenie cross-platformowych aplikacji z wykorzystaniem Xamarin.Forms oraz Prism09:37
-
10.2 Inicjalizacja projektu Xamarin.Forms oraz dostosowanie viewmodeli do frameworka Prism22:48
-
10.3 Wstrzykiwanie usług platformowych oraz wiązanie widoków z viewmodelami16:19
-
10.4 Współdzielenie interfejsu użytkownika – implementacja aplikacji w języku XAML21:27
-
10.5 Obsługa gestu swipe-to-delete oraz utworzenie strony formularza19:43
-
10.6 Mechanizm pull-to-refresh04:49
-
10.7 Tworzenie testów jednostkowych05:09
-
-
Moduł: 11. Komunikacja w czasie rzeczywistym na przykładzie aplikacji czat
-
11.1 Komunikacja w czasie rzeczywistym na przykładzie cross-platformowej aplikacji czat01:59
-
11.2 Utworzenie oraz opublikowanie huba usługi SignalR10:17
-
11.3 Integracja aplikacji czat z usługą czasu rzeczywistego18:13
-
11.4 Przygotowanie aplikacji czat w frameworku Xamarin.Forms15:46
-
-
Moduł: 12. Tworzenie automatycznych testów UI - framework Xamarin.UITest
-
12.1 Tworzenie automatycznych testów UI z wykorzystaniem frameworka Xamarin.UITest07:53
-
12.3 Przygotowanie testów dla projektu Xamarin.Android21:20
-
12.2 Przygotowanie testów dla projektu Xamarin.iOS11:26
-
12.4 Korzystanie z usługi Xamarin Test Cloud12:50
-
Odbierz certyfikat
Kursanci educativo.pl mogą bezpłatnie uzyskać certyfikat ukończenia szkolenia. Zdobycie certyfikatu jest dość proste, pod warunkiem, że rzetelnie wypełnisz 3 poniższe kroki:
1. Obejrzysz wszystkie lekcje wideo dostępne w szkoleniu.
2. Rozwiążesz testy, które pomogą Ci przygotować się do pomyślnego zdania egzaminu.
3. Zdasz egzamin on-line. Po uzyskaniu 70% pkt. certyfikat dostępny będzie do pobrania na Twoim koncie.
Więcej informacji o egzaminach i certyfikatach znajdziesz na naszym blogu.
1. Obejrzysz wszystkie lekcje wideo dostępne w szkoleniu.
2. Rozwiążesz testy, które pomogą Ci przygotować się do pomyślnego zdania egzaminu.
3. Zdasz egzamin on-line. Po uzyskaniu 70% pkt. certyfikat dostępny będzie do pobrania na Twoim koncie.
Więcej informacji o egzaminach i certyfikatach znajdziesz na naszym blogu.
Sprawdź za darmo
Zobacz demoKursy na platformie educativo.pl dostępne są w wersji on-line, dzięki temu możesz je realizować na dowolnym urządzeniu podłączonym do Internetu. Wystarczy, że zalogujesz się na swoje konto. Dodatkowo cały kurs wraz z załącznikami możesz pobrać na dysk komputera.
Rejestracja w serwisie educativo.pl jest bezpłatna. Zakładając konto uzyskujesz dostęp do bezpłatnych materiałów, czyli lekcji demo przypisanych do każdego z kursów. Dzięki możliwości obejrzenia darmowej lekcji poznajesz naszą platformę, trenerów oraz sposób w jaki prowadzone są szkolenia.
Rejestracja w serwisie educativo.pl jest bezpłatna. Zakładając konto uzyskujesz dostęp do bezpłatnych materiałów, czyli lekcji demo przypisanych do każdego z kursów. Dzięki możliwości obejrzenia darmowej lekcji poznajesz naszą platformę, trenerów oraz sposób w jaki prowadzone są szkolenia.
Już dziś rozpocznij naukę!
Realizując kolejne lekcje przygotowane w ramach szkolenia dowiesz się, jak w języku C# stworzyć aplikacje na system iOS i Android. Poznasz zastosowanie najważniejszych bibliotek i frameworków, które ułatwią i przyspieszą budowę zaawansowanych aplikacji biznesowych. Za darmo przetestujesz działanie swojego projektu na blisko 2000 urządzeń fizycznych dostarczanych w ramach Xamarin Test Cloud.
Najważniejsze cechy kursu Tworzenie cross-platformowych aplikacji Xamarin:
Ukończ kurs i zacznij tworzyć profesjonalne projekty biznesowe na wszystkie wiodące platformy mobilne!
Kup szkolenie
Najważniejsze cechy kursu Tworzenie cross-platformowych aplikacji Xamarin:
- profesjonalny kurs on-line dostępny bez ograniczeń,
- ponad 11 godzin materiału wideo w jakości HD,
- otrzymasz certyfikat ukończenia szkolenia.
- stały dostęp do platformy
e-learningowej z testami on-line, - do pobrania: wszystkie lekcje wideo, prezentacja z teorią oraz kod źródłowy,
Ukończ kurs i zacznij tworzyć profesjonalne projekty biznesowe na wszystkie wiodące platformy mobilne!
Kup szkolenie
-
Ważność:na zawszeCena:
269 zł